[ 1
]
2
|
Dark_horse
|
Posted: 2012-07-10 00:54:22
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-07-10 20:30:32
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Ingen som har nåt att tillägga här?
Har inget att komma med jag heller annat än vilda spekulationer o allmänt bladder för jag känner inte till nån av de här hästarna direkt. Utom Global Limit som är seg o stark o med viss kapacitet men med en lite lustig rad o spår 8. Tillman från spår 6 kanske innebär spets o envis körning? (Är hästen ens snabb ut? Tänkte mest på läget.) Well Armed luring på bra läge? Tycker loppet ser jämt o öppet ut o kan nog bli en rejäl gardering i brist på bättre vetande.
Men som sagt, vad vet jag..
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-10 20:42:58  Ingen som har nåt att tillägga här?
Har inget att komma med jag heller annat än vilda spekulationer o allmänt bladder för jag känner inte till nån av de här hästarna direkt. Utom Global Limit som är seg o stark o med viss kapacitet men med en lite lustig rad o spår 8. Tillman från spår 6 kanske innebär spets o envis körning? (Är hästen ens snabb ut? Tänkte mest på läget.) Well Armed luring på bra läge? Tycker loppet ser jämt o öppet ut o kan nog bli en rejäl gardering i brist på bättre vetande.
Men som sagt, vad vet jag..
Answer to: "Ingen som har nåt att tillägga här?
Har inget att komma "
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Här har ja tänkt mig dra till med en vänsterkrok o få Spanis i gungning... 
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2012-07-11 15:45:29
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
|
Här tycker jag det finns ett drag i 7 Digital Hard Drive. Hästen har vunnit plättlätt i de två senaste starterna och Bergh har nog vässat ännu mer nu när det är V75!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-11 16:33:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
Öppet lopp. Nr 7 är förstahäst. Tänkbart att helgardera.
Roliga skrällbud: 9 och 10.
|
|
Reply
|
|
Coxear
|
Posted: 2012-07-13 10:06:15
|
Became a member: 2009-06-08
Forum posts: 62
|
Antingen helgardering eller spik på Digital Hard drive. Har inte riktigt bestämt mig ännu.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-13 12:12:07
|
|
Den som tror att Digital tar ledningen får nog fundera lite till...Björn vände på en femöring sist från spår 7 långt ut i banan o stack, fick upp farten direkt...min spetsfavo..o sedan släpper inte han... 
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2012-07-13 16:51:48  Den som tror att Digital tar ledningen får nog fundera lite till...Björn vände på en femöring sist från spår 7 långt ut i banan o stack, fick upp farten direkt...min spetsfavo..o sedan släpper inte han... 
Answer to: "Den som tror att Digital tar ledningen får nog fundera lite till...Bj"
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
|
Nu är det ju skillnad på att starta snabbt från spår 7 och spår 4 som det är nu.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-13 16:56:18  Nu är det ju skillnad på att starta snabbt från spår 7 och spår 4 som det är nu.
Answer to: "Nu är det ju skillnad på att starta snabbt från spår"
|
|
Kolla loppet igen..vänder man hästen på en femöring så klarar man spår 4 lika gott..Björn vände långt ut i banan o slängde iväg hästen...så jag har fullt förtroende att han grejar spetsen.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-13 22:15:41
|
Became a member:
Forum posts:
|
Både Ouzo och Digital lär missa spets, möjligen att bergh har liten spetschans då han är ensam ¨på springspår nu. Goopen kan ni glömma direkt, hästen har besegrat skit och ser mest ut att springa o leka i loppen och verkar inte alls redo för v75.
Super karma har toppchans här oavsett löpningsförlopp, klasser bättre än detta gänget. Blir inte förvånad om det är Untersteiner som sitter i spets efter en bit.......Tycker nästan att det är omgångens bästa spik med tanke på hur lite streckad han är.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-14 00:16:29
|
Became a member:
Forum posts:
|
4 och 7 är givna. 2 hade varit det om det inte hade varit för F****n peter som kör. Så den är det bara att lämna bort från systemet. Peter U och Fredrik P kan bilda klubb. Den dom döpa till "Vi som kör som f****r och inte skäms för det".
Tar även med 10 och 11 som kommer överraska.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-14 01:54:30  4 och 7 är givna. 2 hade varit det om det inte hade varit för F****n peter som kör. Så den är det bara att lämna bort från systemet. Peter U och Fredrik P kan bilda klubb. Den dom döpa till "Vi som kör som f****r och inte skäms för det".
Tar även med 10 och 11 som kommer överraska.
Answer to: "4 och 7 är givna. 2 hade varit det om det inte hade varit för F**"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Rätt risig kommentar om en kusk som har 13 i segerprocent i år. Super Karma är klart förstastreck för mig med. Brasklapp att han kan hoppa från spår 2. Finns flera roliga bud med låg streckprocent. 8-10 är två av dem.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-14 09:08:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
Att Super Karma är favorit kopplar jag inte, väck med hästen från mitt system!
Digital Hard Drive är ensam på springspår nu vilket är ett plus, första hästen i loppet och kan vara spets och slut, men jag garderar för här finns några väldigt intressanta på strecken.
Blended Bellouet 12%, Banker Brodde 6%, Staro Fighter 11% och Dean Meatloaf 16% är givna på kupongen, tillsammans med Digital Hard Drive.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-14 10:35:02  Att Super Karma är favorit kopplar jag inte, väck med hästen från mitt system!
Digital Hard Drive är ensam på springspår nu vilket är ett plus, första hästen i loppet och kan vara spets och slut, men jag garderar för här finns några väldigt intressanta på strecken.
Blended Bellouet 12%, Banker Brodde 6%, Staro Fighter 11% och Dean Meatloaf 16% är givna på kupongen, tillsammans med Digital Hard Drive.
Answer to: "Att Super Karma är favorit kopplar jag inte, väck med hästen"
|
|
Tar inte spetsen trots sitt spår...lopparkivet ger tydliga besked om detta..har körts sig till spetsen nu släpps de inte vem som än kommer dit o jag sätter en stor slant på att Björn grejar spetsen.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-14 10:45:57  Tar inte spetsen trots sitt spår...lopparkivet ger tydliga besked om detta..har körts sig till spetsen nu släpps de inte vem som än kommer dit o jag sätter en stor slant på att Björn grejar spetsen.. 
Answer to: "Tar inte spetsen trots sitt spår...lopparkivet ger tydliga besked om "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ouzo, Sambuca... rena bordershopen. Jag håller mig till Sambuca, du får gärna dricka Ouzo för det gör inte jag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-14 10:55:28  Rätt risig kommentar om en kusk som har 13 i segerprocent i år. Super Karma är klart förstastreck för mig med. Brasklapp att han kan hoppa från spår 2. Finns flera roliga bud med låg streckprocent. 8-10 är två av dem.
Answer to: "Rätt risig kommentar om en kusk som har 13 i segerprocent i år. "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Och vad har han på V75?
oavsett vilket så kör han som en f***a
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-14 11:03:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
Måste faktiskt säga att jag gillar peter Untersteiner som kusk, särskilt i volt är han riktigt bra.
Men som sagt, tror att Super karma vinner i princip oavsett vad för löpning han får, tror att han är så mycket bättre än alla andra här. Är nog bara Ouzo som har kapacitet/talang att mäta sig, men tycker inte alls att han verkar mogen för v75 med tanke på det skitet han besegrat och hur han beteer sig i loppen.
Med tanke på att ingen har visat något vettigt i volt här så blir jag inte det minsta förvånad om peter lyckas ta sig till spets......
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-14 11:18:28  Ouzo, Sambuca... rena bordershopen. Jag håller mig till Sambuca, du får gärna dricka Ouzo för det gör inte jag.
Answer to: "Ouzo, Sambuca... rena bordershopen. Jag håller mig till Sambuca, du f"
|
|
Nja den där mjölken är inte hälsosam..däremot Vodkan... 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-07-14 14:55:25
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Inte bra för utdelningen.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-14 14:56:49
|
|
Skönt då vart de ingen "täppa" för mig..Goopen var inte intresserad att svara spetsen..Karma fick loppet...lycka till Spanis med resten... 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
|