[ 1
]
2
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-12 10:45:14 Edited(1): 2012-06-12 13:12:41
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
 4
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-13 16:11:49
|
Became a member:
Forum posts:
|
Plockar med alla!
|
|
Reply
|
|
NoShit
|
Posted: 2012-06-13 16:12:25
|
Became a member: 2008-12-23
Forum posts: 1500
|
min tanke också
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-13 22:09:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
en eller alla. Man är inte galen om man spikar travsäkra nr 6 som har chans att få ledningen.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2012-06-13 22:42:46
 en eller alla. Man är inte galen om man spikar travsäkra nr 6 som har chans att få ledningen.
Answer to: "en eller alla. Man är inte galen om man spikar travsäkra nr 6 som"
|
|
|
Posted: 2012-06-13 23:12:01  Bankers hoppade ju med springspår näst senast så helt travsäker är han ju inte...
Answer to: "Bankers hoppade ju med springspår näst senast så helt trav"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det är enda gången han har hoppat på 12 starter, så jag tycker nog man får kalla honom travsäker med hänsyn till klassen där snittet snarare ligger på mellan 20-30 % galopper.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-13 23:20:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
Max de lux har varit riktigt fin senaste tiden och jag tror nog att erik synar rejält från start. Tidigt bud.....
Draget är nog Fast pay som gjort starka lopp och besegrat de bästa här trots tyngre resor. Blir inte alls förvånad om örjan hittar rätt här.....
Annars tycker jag att Remember my name verkar vara en riktig kanonhäst i grunden, gjort en del imponerande insatser och verkar ha skyhög kapacitet. Tror nog att Ove A synar detta fältet rejält!
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2012-06-13 23:24:12
 Det är enda gången han har hoppat på 12 starter, så jag tycker nog man får kalla honom travsäker med hänsyn till klassen där snittet snarare ligger på mellan 20-30 % galopper.
Answer to: "Det är enda gången han har hoppat på 12 starter, så "
|
|
|
Posted: 2012-06-13 23:53:37 Edited(2): 2012-06-14 00:03:20  Nja, hoppade även i debuten så det ger 2/12=16,6% galopper. Vilket placerar honom på den nedre halvan i säkerhet i just detta lopp. Så att spika honom med motiveringen att han är travsäker tycker jag är helt fel. Sedan att det är en överlägsen häst som går ner i klass och har toppchans i felfritt lopp har ju ej med just denna diskussion att göra. Men det är min motivering till att jag spikar. 
Answer to: "Nja, hoppade även i debuten så det ger 2/12=16,6% galopper. Vilk"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om du tror att jag spikar en häst BARA för att den är travsäker så måste du vara full eller dum.
Men i ett klass 2 lopp är det en parameter eftersom många hästar i just den klassen är osäkra. 17 % är travsäkert för klassen även om just hästarna i detta lopp har ett ovanligt lågt snitt när det gäller galopper.
MEN. Du missade nog poänegn. Den var inte huruvida den var travsäkrare än de andra i loppet utan mer att man inte behöver gardera av skälet att den skulle vara osäker.
Det finns ett ord för sådana som du min vän. Och de börjar på B och slutar på esserwisser.
Edit: Hmmm.....Nu minns jag att det var du som gick omvägar och letade upp ett gammalt lopp när Blue Rock lättades första gången i Håkans regi för att bevisa att jag hade fel i mitt påstående att den aldrig tidigare varit så rejäl som den var när Lennartson vann med den från dödens på Valla i april. Jag börjar misstänka att du är inte bara är en besserwisser utan en personfixerad sådan. Kanske har jag skrivit något dumt till dig? Sågat ett tips kanske? LÅter det bekant? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-14 02:43:07  Om du tror att jag spikar en häst BARA för att den är travsäker så måste du vara full eller dum.
Men i ett klass 2 lopp är det en parameter eftersom många hästar i just den klassen är osäkra. 17 % är travsäkert för klassen även om just hästarna i detta lopp har ett ovanligt lågt snitt när det gäller galopper.
MEN. Du missade nog poänegn. Den var inte huruvida den var travsäkrare än de andra i loppet utan mer att man inte behöver gardera av skälet att den skulle vara osäker.
Det finns ett ord för sådana som du min vän. Och de börjar på B och slutar på esserwisser.
Edit: Hmmm.....Nu minns jag att det var du som gick omvägar och letade upp ett gammalt lopp när Blue Rock lättades första gången i Håkans regi för att bevisa att jag hade fel i mitt påstående att den aldrig tidigare varit så rejäl som den var när Lennartson vann med den från dödens på Valla i april. Jag börjar misstänka att du är inte bara är en besserwisser utan en personfixerad sådan. Kanske har jag skrivit något dumt till dig? Sågat ett tips kanske? LÅter det bekant? 
Answer to: "Om du tror att jag spikar en häst BARA för att den är travs&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hört att classic grand crue ska vara travsäker..
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2012-06-14 10:58:08  Om du tror att jag spikar en häst BARA för att den är travsäker så måste du vara full eller dum.
Answer to: "Om du tror att jag spikar en häst BARA för att den är travs&"
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
Paranoid? Jag har absolut inget emot dig men ska ej skriva här något mer så du slipper mig...
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2012-06-14 13:25:11
 Paranoid? Jag har absolut inget emot dig men ska ej skriva här något mer så du slipper mig...
Answer to: "Paranoid? Jag har absolut inget emot dig men ska ej skriva här nå"
|
|
|
Posted: 2012-06-14 14:49:24 Edited(1): 2012-06-14 14:49:48  Paranoid? Jag har absolut inget emot dig men ska ej skriva här något mer så du slipper mig...
|
Became a member:
Forum posts:
|
Neeeeej. Lämna oss inte! Förlåt mig för att jag var paranoid och elak mot dig. Var inte ledsen, jag lovar att bättra mig bara du stannar kvar... Jag vet inte vad jag ska göra utan min nitiska faktagranskare...Buhuuu

|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-14 14:56:30  Paranoid? Jag har absolut inget emot dig men ska ej skriva här något mer så du slipper mig...
|
|
Hallo Travspelaren..släpp inte taget !! Alla behövs..!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-14 15:39:19 Edited(1): 2012-06-14 15:39:43  Hallo Travspelaren..släpp inte taget !! Alla behövs..!! 
Answer to: "Hallo Travspelaren..släpp inte taget !! Alla behövs..!!:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jo. Klart är att hans faktakoller behövs mer än ditt pladdrande iaf.
Papegojan Dujorha.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-14 17:22:35
|
Became a member:
Forum posts:
|
"papegojan" 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2012-06-14 18:47:44
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Jag lovade mig själv att spela Banker Office var han än startade när jag såg honom sist så det är väl bara att spika antar jag. Dock imponerades jag av Center Min sist men det känns som att det kostar att gardera sig säker så då får man ta ställning, kusk och spår fäller avgörandet.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-14 19:33:13  Jo. Klart är att hans faktakoller behövs mer än ditt pladdrande iaf.
Papegojan Dujorha.
Answer to: "Jo. Klart är att hans faktakoller behövs mer än ditt pladdra"
|
|
Du börjar snart komma ikapp.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-14 20:21:18 Edited(1): 2012-06-14 20:22:41  Du börjar snart komma ikapp.. 
Answer to: "Du börjar snart komma ikapp..;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Skämtar du med mig? Du har 13.000 fler inlägg. Och när jag började skriva här så hade du runt 10.000 har jag för mig, så du har skrivit 3 ggr så mkt på samma period.
Fan sjukt juh
Ärke-Papegojan
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-14 20:37:37  Skämtar du med mig? Du har 13.000 fler inlägg. Och när jag började skriva här så hade du runt 10.000 har jag för mig, så du har skrivit 3 ggr så mkt på samma period.
Fan sjukt juh
Ärke-Papegojan
Answer to: "Skämtar du med mig? Du har 13.000 fler inlägg. Och när jag b"
|
|
Du kommer snart ikapp..så ivrig som du är... 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
|