[ 1
]
2
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-12 10:20:20 Edited(1): 2012-06-12 13:18:10
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
 6
|
|
Reply
|
|
NoShit
|
Posted: 2012-06-13 15:23:54
|
Became a member: 2008-12-23
Forum posts: 1500
|
Synd att Skogans Victor fick ett sånt skitspår igen. Tidig i alla fall. Keep Well också.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-13 15:37:38
|
Became a member:
Forum posts:
|
eventuell spik på rite key, borde vara hans tur nu efter 3 fina insatser i rad. Verkar vara en väldigt bra häst för klassen i alla fall. Spets och slut kanske.......tyvärr strulat lite med galopper så helt säker är han inte.
Makes people talk är också en fin häst och startsnabb, är den som utmanar om spets.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-13 15:49:00
|
Became a member:
Forum posts:
|
Skogans Victor gjorde ett jätte lopp senast efter galopp, upprepar han samma prestation får de andra vara bra. Hanna vinner u inte så ofta på V7 så gardering är given
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-13 18:01:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
Min första tanke är att spika Keep Well som sprang på rekordtid senast och Takter är duktig och
You Two galopperar ofta men har dock gått felfritt några starter nu så kanske låser på tre istället : 2,7,9
får ta ställning senare i veckan lite beroende på hur streckprocenten ser ut också. Lipgloss kanske kan vara en rensare som platsat i 4 av de 6 senaste starterna
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-13 18:53:04 Edited(1): 2012-06-13 18:53:17
|
Became a member:
Forum posts:
|
keep well, upp i klass och dåligt spår = hamnar en bit bak, sedan chanslös då han behöver lite serverat. Men fin häst annars, tyvärr lär han bli väldigt överstreckad.
skogans victor? någon vettig motivering till varför den ska kunna vinna på v75 och besegra dessa hästarna?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-13 21:25:35
|
Became a member:
Forum posts:
|
Håller med dig Folke angående Keep Well men man spelar på ekipage inte bara häst eller kusk och Takter är duktig Loppet ser lite halvsvårt ut. Finska gästen Rydens Hope
Har 100% från bakspår men ingen märkvärdig rekordtid. Någon som har lite info om den hästen?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-13 21:26:04
|
Became a member:
Forum posts:
|
Håller med dig Folke angående Keep Well men man spelar på ekipage inte bara häst eller kusk och Takter är duktig Loppet ser lite halvsvårt ut. Finska gästen Rydens Hope
Har 100% från bakspår men ingen märkvärdig rekordtid. Någon som har lite info om den hästen?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-13 21:32:47  Håller med dig Folke angående Keep Well men man spelar på ekipage inte bara häst eller kusk och Takter är duktig Loppet ser lite halvsvårt ut. Finska gästen Rydens Hope
Answer to: "Håller med dig Folke angående Keep Well men man spelar på"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hålla med folke är inte så givande i längden, lr kortsiktigt, tänk på det
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-13 21:50:19
|
Became a member:
Forum posts:
|
Att hålla med eller inte hålla med ¨är basen för för detta forum och andra diskussioner i världen,
Det ska va högt till tak och gliringar och smärre påhopp välkomnas  Folke skriver här med en passion för trav liksom vi andra: jag själv är ingen expert men lite halvbegåvad ändå på att gissa rätt häst ibland. Så Travspanarn ingen vendetta här: Vem vet efter rätt tips här kanske du och Folke sitter TILLSAMMANS med fåniga kepsar och sjunger "WE SHALL OVERCOME"!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-13 21:56:33  Att hålla med eller inte hålla med ¨är basen för för detta forum och andra diskussioner i världen,
Det ska va högt till tak och gliringar och smärre påhopp välkomnas  Folke skriver här med en passion för trav liksom vi andra: jag själv är ingen expert men lite halvbegåvad ändå på att gissa rätt häst ibland. Så Travspanarn ingen vendetta här: Vem vet efter rätt tips här kanske du och Folke sitter TILLSAMMANS med fåniga kepsar och sjunger "WE SHALL OVERCOME"!
Answer to: "Att hålla med eller inte hålla med ¨är basen för "
|
Became a member:
Forum posts:
|
mm han sitter å sjunger å jag räknar pengar möjligvis  men tack för inputen ^^
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-13 22:12:37
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ganska öppet lopp tycker jag. De som känns mest intressanta är 2,6,7,11
Så jag är både inne på samma linje som folke (2,6) men samtidigt inte (7,11)
Men har lite feeling för nr 6
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-13 23:16:26  mm han sitter å sjunger å jag räknar pengar möjligvis  men tack för inputen ^^
Answer to: "mm han sitter å sjunger å jag räknar pengar möjligvis"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo, har ju testat att spela efter dina "stenklara" travspanarn och det gjorde bara en fattigare, sämre vinstprocent har jag aldrig haft på spikar.
Jag har i alla fall postat vinnande system på forumet travspanarn, det har inte du  så du har kanske lite att bevisa först?
Vad gäller takter så håller jag givetvist med om att ekipaget är viktigt och jag blir inte helt chockad om Takter löser problemen och fixar en vinnare. Sveriges bästa kusk i min mening och förhoppningsviss blir han förstakusk på min delägda häst denna säsongen.  Men som sagt, något bra spelvärde har jag svårt att se på keep well, med upp i klass, spår 7 och långsam ut.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-14 02:44:32  jo, har ju testat att spela efter dina "stenklara" travspanarn och det gjorde bara en fattigare, sämre vinstprocent har jag aldrig haft på spikar.
Jag har i alla fall postat vinnande system på forumet travspanarn, det har inte du  så du har kanske lite att bevisa först?
Vad gäller takter så håller jag givetvist med om att ekipaget är viktigt och jag blir inte helt chockad om Takter löser problemen och fixar en vinnare. Sveriges bästa kusk i min mening och förhoppningsviss blir han förstakusk på min delägda häst denna säsongen.  Men som sagt, något bra spelvärde har jag svårt att se på keep well, med upp i klass, spår 7 och långsam ut.
Answer to: "jo, har ju testat att spela efter dina "stenklara" travspanarn oc"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag har mina vinsttotogram i spelbutiken, kan ta kort på dem om du vill, vet du kommer säga nej, men vet innerst inne att du vill ha dem i taket i sovrummet och kolla på när du går te sängs.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-14 11:29:28  jag har mina vinsttotogram i spelbutiken, kan ta kort på dem om du vill, vet du kommer säga nej, men vet innerst inne att du vill ha dem i taket i sovrummet och kolla på när du går te sängs.
Answer to: "jag har mina vinsttotogram i spelbutiken, kan ta kort på dem om du vi"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad har det för betydelse? du har fortfarande inte postat ett vinnande system på forumet......du ger knappt några vinnande tips överhuvudtaget. Så vad har det för betydelse att du råkar ha lite bongar i en butik?
Ser inte varför jag skulle vara intresserad av att se eventuella vinster från dig?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-14 11:38:34  vad har det för betydelse? du har fortfarande inte postat ett vinnande system på forumet......du ger knappt några vinnande tips överhuvudtaget. Så vad har det för betydelse att du råkar ha lite bongar i en butik?
Ser inte varför jag skulle vara intresserad av att se eventuella vinster från dig?
Answer to: "vad har det för betydelse? du har fortfarande inte postat ett vinnande"
|
Became a member:
Forum posts:
|
sa ju det...
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2012-06-14 23:04:45
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Öppet lopp där det nog kan löna sig att strecka på lite. Made at home travade illa i lördags och den plockar jag bort. Skrällbuden kan vara 4 Somebodys Darling som alltid spurtar vasst och har äntligen begåvats med ett vettigt startspår och det är en kämpe som jag tror kan bli gifitig om hon får ett hyfsat lopp! Även Makes people talk känns intressant med Erik i sulkyn.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-15 06:31:08  Öppet lopp där det nog kan löna sig att strecka på lite. Made at home travade illa i lördags och den plockar jag bort. Skrällbuden kan vara 4 Somebodys Darling som alltid spurtar vasst och har äntligen begåvats med ett vettigt startspår och det är en kämpe som jag tror kan bli gifitig om hon får ett hyfsat lopp! Även Makes people talk känns intressant med Erik i sulkyn.
Answer to: "Öppet lopp där det nog kan löna sig att strecka på lit"
|
|
Travade nog inte så bra nej..skoavtagningen fram föll inte så väl ut...Janne o Bergharn är ju bra kompisar...dom fixar nog de här... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-16 22:40:27
|
|
Uselt lopp igen...Bergharn fick bromsa sig i mål... 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2012-06-16 22:51:09  Uselt lopp igen...Bergharn fick bromsa sig i mål... 
Answer to: "Uselt lopp igen...Bergharn fick bromsa sig i mål...:("
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Min ide Somebody darling fast med rubbet såklart..... Första tanken när listan kom var spik på Bergh....
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
|