[ 1
]
2
3
|
Travzonen
|
Posted: 2011-08-18 07:00:06
|
|
V75-3 | Super Lights lopp - Gulddivisionen, försök 1 i Meeting 6. 1:A PRIS 200 000 kr 2140 A 1. GLOBAL INVESTMENT Goop Björn 2. NU PAGADI Adielsson Erik 3. DEVICE Eriksson Håkan 4. HILDA C.D. Strömberg Hans R 5. FINDERS KEEPERS Svanstedt Åke 6. DIG FOR DOLLARS Oscarsson Jim 7. LORD CAPAR Widell Kaj 8. CALAMARA DONNA Kihlström Örjan 9. TIMETOSAYGOODBYE Lennartsson Per 10. NEO SMED Takter Johnny 11. LOST WITHOUT YOU Lång Göran 12. RUBY RANSOM Untersteiner Johan
Turordning: 10-2-11-3-7-6-5-1-9-4-8-12
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-08-18 10:46:41
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 2, NU PAGADI
S 5, FINDERS KEEPERS
|
Bara bäst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-18 11:32:33
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, NU PAGADI
S 5, FINDERS KEEPERS
|
Finders Keeper närmar sig formen, tyckte den höll bra i förra starten och når säkert ledningen här också. Globalen i rygg på ledaren kan skrälla med lucka och även Neo Smed har ju spurtat bra på slutet!
Så Nu Pagadi får hoppas att formen håller och att han inte har Stig H förkyllningen som tycks hålla i hela året!
|
|
Reply
|
|
emil2010
|
Posted: 2011-08-18 14:44:50
|
Became a member: 2010-08-07
Forum posts: 15
|
nu pagadi första hästen i loppet även neo smed kan vara med där framme
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-18 20:42:56
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ny favo som ja vill fälla...Hyra Jongis ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-18 20:45:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja...Klart Nupan ska fällas. Det är bara att spika Globalen
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-18 20:56:45  Ja...Klart Nupan ska fällas. Det är bara att spika Globalen
Answer to: "Ja...Klart Nupan ska fällas. Det är bara att spika Globalen"
|
|
Nja lite mer av analys behövs än att bara spika ett tänkbart bud ska de ju va.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-18 21:16:04  Nja lite mer av analys behövs än att bara spika ett tänkbart bud ska de ju va.. 
Answer to: "Nja lite mer av analys behövs än att bara spika ett tänkbart"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Varför? . Om Globalen spetsar så lär nog Goop inte släppa misstänker jag (även om jag kan ha fel). I spets har Globalen en hyfsad chans mot Nu Pagadi som väl sitter i dödens då?
Skulle Åke spetsa så släpper han till Nu Pagadi och då är det slut.
Globalen avslutade riktigt fin senast.
Visst kan ngn annan skrälla, men det är svårt att räkna ut. Inget som går att analysera fram direkt.
Finders keepers i rygg på NuP? Nja.. knappast men inte omöjligt.
Om Device lyckas spetsa och släppa. Kan knappast speeda sig förbi på upploppet.
Calamara Donna har kapaciteten, men inte skallen.
Hilda CD. Nej
Dig for dollars. Nej
Lord Capar . Knappast
Timetosaygoodbye - Hyfsat läge, bra form. Med klaff så är den inte helt omöjlig.
Neo Smed.- Ja.. Möjligen. Men känns inte jättehet ändå.
Så som jag ser det så spikar man antingen globalen eller så tar man time, neo, finders och calamara också. Men jag kommer nog spika.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-18 21:27:33  Varför? . Om Globalen spetsar så lär nog Goop inte släppa misstänker jag (även om jag kan ha fel). I spets har Globalen en hyfsad chans mot Nu Pagadi som väl sitter i dödens då?
Visst kan ngn annan skrälla, men det är svårt att räkna ut. Inget som går att analysera fram direkt.
Hilda CD. Nej
Dig for dollars. Nej
Lord Capar . Knappast
Timetosaygoodbye - Hyfsat läge, bra form. Med klaff så är den inte helt omöjlig.
Så som jag ser det så spikar man antingen globalen eller så tar man time, neo, finders och calamara också. Men jag kommer nog spika.
Answer to: "Varför? . Om Globalen spetsar så lär nog Goop inte slä"
|
|
Ja tycker också Globalen är bästa motståndaren..vill tänka lite till om ev. någon mer..många favoriter den här gången..o ja är alltid inne på flerkupong allternativet när ja ser sådan här omgångar..men de va ja härom lördagen med Bergharn också men sedan i sista minuterna skissade jag på ett vanligt system..var ju ganska bra med två kända undantag..Daro gjorde ju sitt jobb bra då !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-18 21:30:33  Varför? . Om Globalen spetsar så lär nog Goop inte släppa misstänker jag (även om jag kan ha fel). I spets har Globalen en hyfsad chans mot Nu Pagadi som väl sitter i dödens då?
Hilda CD. Nej
Dig for dollars. Nej
Lord Capar . Knappast
Answer to: "Varför? . Om Globalen spetsar så lär nog Goop inte slä"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, GLOBAL INVESTMENT
S 3, DEVICE
|
En sådan "Enkel" häst som Device sätter käppar i hjulen här genom att spetsa! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-18 21:59:36  En sådan "Enkel" häst som Device sätter käppar i hjulen här genom att spetsa! 
Answer to: "En sådan "Enkel" häst som Device sätter käpp"
|
Became a member:
Forum posts:
|
risk för det.. och släpper till Nu pagadi om det vill sig illa. 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-08-18 22:19:08
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 2, NU PAGADI
S 5, FINDERS KEEPERS
|
Tror nog Finders keepers spetsar. Nu Pagadi Ska vinna men jag vet inte.. Global Investment är nog den häst jag blåst mest stålar på totalt i mitt liv så nog ska den med på systemet. Sparlopp 1,2,10?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-18 22:40:31
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, NU PAGADI
|
Pagadi spikas på stora lappen, men 1-10 körs på chanslappen 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-19 10:01:40
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, GLOBAL INVESTMENT
S 3, DEVICE
|
Eftersom Nu Pagadi knappast får någon spets här så är det INGEN bra spik - mitt råd är att tänka till innan ni singlar.. Globalen lyser form.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-19 11:19:29  risk för det.. och släpper till Nu pagadi om det vill sig illa. 
Answer to: "risk för det.. och släpper till Nu pagadi om det vill sig illa. :"
|
|
Ja det är en variant..en annan är att Björn slinker ut..men läget är ypperligt för Erik här tyvärr.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-19 11:36:30
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, DEVICE
|
1,2,3 kör jag nog, kanske tar med 7 och 10 också, beror på hur jag löser resten
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-19 11:53:29
|
|
Något tung bana o Nu P. kan de finns ett litet aber här tro..kanske inte är opt.med den actionen på hästen.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-19 17:50:46
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nu Pagadi omgångens andra spik - lär få husera som han vill.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-19 18:23:19
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, GLOBAL INVESTMENT
|
Även om det är en dålig gulddivision tror jag att 1 lopp på 3 månader är alldeles för lite för att vara i form & vinna. Nu Pagadi åker på pisk den här gången. Den här gången vinner Goop!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-19 20:15:52 Edited(1): 2011-08-19 20:16:39  Även om det är en dålig gulddivision tror jag att 1 lopp på 3 månader är alldeles för lite för att vara i form & vinna. Nu Pagadi åker på pisk den här gången. Den här gången vinner Goop!
Answer to: "Även om det är en dålig gulddivision tror jag att 1 lopp p&"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, GLOBAL INVESTMENT
|
Sa till mig själv senast efter åbystarten "äntligen är Global Investment i form igen, spik nästa gång" . Vågar Goop svara? jag tror och hoppas det enkelt lås med 1-2 den fräcka spikar.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
|