[ 1
]
|
|
Posted: 2007-09-22 12:41:10
|
Became a member:
Forum posts:
|
Banan är toppfin! Uppehåll och runt 10-15 grader, det kommer gå undan idag..
Det snackar överallt om Global Interplay som ska leka hem V75-4.
Hurricane Line skulle gå med skor sa stallet tidigare i veckan, barfota runt om som vanligt meddelas det nu!
|
|
Reply
|
|
Buck_Fush
|
Posted: 2007-09-22 15:08:36 Edited(3): 2007-09-22 15:12:27  Banan är toppfin! Uppehåll och runt 10-15 grader, det kommer gå undan idag..
Det snackar överallt om Global Interplay som ska leka hem V75-4.
Hurricane Line skulle gå med skor sa stallet tidigare i veckan, barfota runt om som vanligt meddelas det nu!
Answer to: "Banan är toppfin! Uppehåll och runt 10-15 grader, det kommer gå undan id"
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 565
|
Oj har fått andelstipset nu, efter 2 avdelningar ser det bra ut! Men det är en lite tuff spik kvar Global Interplay som jag dock rankar först i loppet så omöjlig ska han inte vara. Sen är det lite tufft att utelämna: El Nino Kemp o Indian Quick dk(avd3)Faste Eldina(avd5)Golden Haro(avd6) Och French Design(avd7) fast jag gillar tuffa system så det här blir spännande! Undrar om reserverna går in på turordningen?

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-09-22 15:17:10
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jepp, vi spelar för miljonerna!
Saknar de spelvärde finns det ingen anledning att strecka
Vi kör enligt turordningen då vi lämnar in precis innan start.
Bort med El Nino Kemp nu, norsk kross från dödens..
/ Larsson
|
|
Reply
|
|
Buck_Fush
|
Posted: 2007-09-22 17:03:34
|
|
Ja det var ingen bra omgång, för dålig utdelning för oss,men ingen av de utlämnade hästarna vann och det var väl bara Golden Haro och French Design som var bra av dom.Godkänt spel förutom spiken Global Interplay som knappast var frisk?
|
|
Reply
|
|
Mikihisa
|
Posted: 2007-09-22 17:21:59
|
Became a member: 2007-07-02
Forum posts: 835
|
Tyckte det var en ovanligt lätt omgång. Kan man ju såklart säga i efterhand, men jag satt ju mitt system, så jag hade allt klart för mig innan 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-09-22 17:22:01  Ja det var ingen bra omgång, för dålig utdelning för oss,men ingen av de utlämnade hästarna vann och det var väl bara Golden Haro och French Design som var bra av dom.Godkänt spel förutom spiken Global Interplay som knappast var frisk?
Answer to: "Ja det var ingen bra omgång, för dålig utdelning för oss,men ingen av d"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja, utdelningen blev sämre än väntat, men det var inga större marginaler från klar större utdelning (Gentle Tilly och Linnelden, 13 resp 12%).
Golden Haro fick jag info om att Åke skulle köras defensivt med och var nöjd med en slant, tjänstefel och ta med honom då. Värmde dock lysande och var redo för en bra prestation.
French Design skulle köras offensivt som ett gäng invändigt, risk för ett alldeles för tufft lopp besannades även om han höll klart vasst, hästen hör ju hemma i eliten.
Global Interplay var en rejäl besvikelse! Jag hade inte sett honom själv förut, jag gick på ett gäng norska kontakter som samtliga var övertygade om spets - slut. Efter en klart tilltalande värmning så kändes det rätt att spika.. vilket blev platt fall - men inga större pengar ändå vi missar, vi tar nya tag, formen är fortsatt stigande.
Ska du till Åby, 13:e Petter?
/ Larsson
|
|
Reply
|
|
Buck_Fush
|
Posted: 2007-09-22 18:29:37  Ja, utdelningen blev sämre än väntat, men det var inga större marginaler från klar större utdelning (Gentle Tilly och Linnelden, 13 resp 12%).
Golden Haro fick jag info om att Åke skulle köras defensivt med och var nöjd med en slant, tjänstefel och ta med honom då. Värmde dock lysande och var redo för en bra prestation.
French Design skulle köras offensivt som ett gäng invändigt, risk för ett alldeles för tufft lopp besannades även om han höll klart vasst, hästen hör ju hemma i eliten.
Global Interplay var en rejäl besvikelse! Jag hade inte sett honom själv förut, jag gick på ett gäng norska kontakter som samtliga var övertygade om spets - slut. Efter en klart tilltalande värmning så kändes det rätt att spika.. vilket blev platt fall - men inga större pengar ändå vi missar, vi tar nya tag, formen är fortsatt stigande.
/ Larsson
Answer to: "Ja, utdelningen blev sämre än väntat, men det var inga större marginale"
|
|
Ja då hade du analyserat bra, du var ju egentligen rätt på Grindstad Jahn också.
Åby kan ju vara en idé, lär ju bli fina Race.Det blir i såfall en långresa från Östersund men man kan ju hälsa på Svågern och bo hos honom i så fall.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-09-22 19:59:11  Ja, utdelningen blev sämre än väntat, men det var inga större marginaler från klar större utdelning (Gentle Tilly och Linnelden, 13 resp 12%).
/ Larsson
Answer to: "Ja, utdelningen blev sämre än väntat, men det var inga större marginale"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nu måste det vara sluttjatat om Royal Winner...nog för att den gick bra ett tag men tills det blir kuskbyte så blir det inga spel!
Jag HATAR favoritomgångar!
Prestige 4:a...hade varit bättre för spelen om den varit på plats...damn it...
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|