[ 1
]
2
3
|
Travzonen
|
Posted: 2010-08-23 07:00:03
|
|
V75-3 | Silverdivisionen, försök 2. 1:A PRIS 125 000 kr 1640 A 1. BULL TRAP Adielsson Erik 2. FREEMAN Airaksinen Petri 3. TOTTI BOB Wallin Marcus 4. MINOS VANG Jansson Torbjörn 5. G.Q.MAN Kontio Jorma 6. LOST WITHOUT YOU Lång Göran 7. M.T.CHEROKEE Svanstedt Åke 8. BREEZY BROLINE Sjöström Dick a 9. PERSOS SEAMAN Kihlström Örjan 10. TINTOMARA HORNLINE Eklöf Bo 11. STARO COLD CARAT Bergh Robert 12. IBIZA BROLINE Lennartsson Per
Turordning: 10-4-12-7-11-9-2-1-6-5-8-3
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-23 07:49:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
Undrar varför Åke kör M.T Cherokee ? Minos 1:ahäst men Bulltrsap kanske kan vara en utmanare ?
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-08-23 10:02:02
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 4, MINOS VANG
|
Minos Vang känns som ett bra spikförslag, värsta motståndarna fick ju spår 10 & 12.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-23 10:43:54
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, MINOS VANG
|
har feeling för freeman också hehe. ibiza känns också läskig att plocka bort.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-23 15:33:39  Minos Vang känns som ett bra spikförslag, värsta motståndarna fick ju spår 10 & 12.
Answer to: "Minos Vang känns som ett bra spikförslag, värsta motstå"
|
Became a member:
Forum posts:
|
S.O.S på Minos ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-23 18:11:08
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, MINOS VANG
|
japp håller med efter lite närmare analys
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-08-23 19:16:34  S.O.S på Minos ?
Answer to: "S.O.S på Minos ?"
|
V 4, MINOS VANG
|
Ja det känns som ett troligt scenario. För Bulltrap kan väl inte svara ut Totti Bob och då är nog Minos först framme och får överta.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-23 22:14:09 Edited(1): 2010-08-23 22:17:04
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om åke står kvar på 5% spikar jag lätt! de måste va det bästa spelvärde jag sett.
Men så kommer det ju självklart inte bli. blir väl 25% helt ok ändå!
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-08-23 22:26:27  Om åke står kvar på 5% spikar jag lätt! de måste va det bästa spelvärde jag sett.
Men så kommer det ju självklart inte bli. blir väl 25% helt ok ändå!
Answer to: "Om åke står kvar på 5% spikar jag lätt! de mås"
|
V 4, MINOS VANG
|
Är inte den en riktig icke-vinnare? Har svårt att se den vinna från spår 7 måste jag säga.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-23 22:43:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vinner var femte start! icke vinnare har jag alltid undrat vad det är? antingen vinner man eller inte? Han har haft det tufft i brons men har fått stryk av riktiga topphästar tycker mer han har haft otur samt att han inte verkat vara riktigt fräsch. kolla lite i lopparkiven så ser du vilka lopp den gjort hade den haft full form hade jag spikat oavsett i denna omgivning den enda som jag tycker besitter större kapacitet är nog ibiza b men från bricka 12 blir det tufft.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-08-23 23:03:38  Vinner var femte start! icke vinnare har jag alltid undrat vad det är? antingen vinner man eller inte? Han har haft det tufft i brons men har fått stryk av riktiga topphästar tycker mer han har haft otur samt att han inte verkat vara riktigt fräsch. kolla lite i lopparkiven så ser du vilka lopp den gjort hade den haft full form hade jag spikat oavsett i denna omgivning den enda som jag tycker besitter större kapacitet är nog ibiza b men från bricka 12 blir det tufft.
Answer to: "Vinner var femte start! icke vinnare har jag alltid undrat vad det är?"
|
V 4, MINOS VANG
|
Har inte vunnit sen maj förra året men varit tvåa 7 gånger sen dess. Det tycker jag är rätt typiskt för en icke-vinnare. Tycker han känns lite som Roberto numera, hänger ofta med till hyggliga placeringar oavsett motstånd men vinner nästan aldrig. Han skulle nog kunna vinna detta med ett perfekt lopp men från spår 7 och med några tuffa konkurrenter emot känns det rätt hopplöst. Men du gör som du vill såklart 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-24 01:52:15  Har inte vunnit sen maj förra året men varit tvåa 7 gånger sen dess. Det tycker jag är rätt typiskt för en icke-vinnare. Tycker han känns lite som Roberto numera, hänger ofta med till hyggliga placeringar oavsett motstånd men vinner nästan aldrig. Han skulle nog kunna vinna detta med ett perfekt lopp men från spår 7 och med några tuffa konkurrenter emot känns det rätt hopplöst. Men du gör som du vill såklart 
Answer to: "Har inte vunnit sen maj förra året men varit tvåa 7 g&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tycker att det är mycket jämnt p.g.a. hästarnas spår, därför tycker jag e helt galet för lite med 5% men om han har full form och med åke i vagnen brukar det lösa sig bra. kommer spika på mitt "lilla" om allt verkar bra på lördag men på en seriös kupong så är ju ingen spik.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-24 08:10:39
|
Became a member:
Forum posts:
|
Torbjörn gjorde ju ett bra jobb bakom Minos senast så det är kanske därför han får köra den igen ? Stallet har ju varnat flera gånger för MT Cherokee senaste tiden men den har haft lite oflyt plus att den kanske saknar den riktiga skallen ? 5% är billigt men det tror jag kommer ändra sig när Åke kör.7% på Persos Seaman är också bra o Bulltrap är på gång. Blir nog flera streck här men det är alldeles för tidigt att bestämma sig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-24 08:17:03
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, LOST WITHOUT YOU
|
varför är lost without you så lite streckad?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-24 09:45:49 Edited(1): 2010-08-24 09:47:03  varför är lost without you så lite streckad?
Answer to: "varför är lost without you så lite streckad?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, TINTOMARA HORNLINE
|
Kanske för att det är 4 dagar kvar till start?
Annars så gillar jag Tintomara Hornline..tuff häst.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-24 10:14:42  Kanske för att det är 4 dagar kvar till start?
Annars så gillar jag Tintomara Hornline..tuff häst.. 
Answer to: "Kanske för att det är 4 dagar kvar till start?;)
Annars s&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
2 vinster på 21 starter sett över 2 år. Kanske inte så väldigt tidig i det här loppet ?
På plussidan gjorde den väl ett godkänt lopp senast och borde vara bättre nu med 1 lopp efter 2 månaders vila. Om Minos galopperar så kanske ??? ......nej men allt kan hända.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-08-24 10:52:20  2 vinster på 21 starter sett över 2 år. Kanske inte så väldigt tidig i det här loppet ?
På plussidan gjorde den väl ett godkänt lopp senast och borde vara bättre nu med 1 lopp efter 2 månaders vila. Om Minos galopperar så kanske ??? ......nej men allt kan hända.
Answer to: "2 vinster på 21 starter sett över 2 år. Kanske inte s&arin"
|
V 4, MINOS VANG
|
Tycker nog att Tintomara är rätt tidig om man garderar Minos. Visst, utslaget på 2 år kanske hennes resultat inte är så imponerande men de där 2 segrarna som du nämner har kommit inom de 5 senaste starterna och på de 8 senaste starterna har hon bara varit sämre än trea en gång. Har haft mycket skadeproblem tidigare men de verkar ha fått ordning på henne nu.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-24 11:53:48  Tycker nog att Tintomara är rätt tidig om man garderar Minos. Visst, utslaget på 2 år kanske hennes resultat inte är så imponerande men de där 2 segrarna som du nämner har kommit inom de 5 senaste starterna och på de 8 senaste starterna har hon bara varit sämre än trea en gång. Har haft mycket skadeproblem tidigare men de verkar ha fått ordning på henne nu.
Answer to: "Tycker nog att Tintomara är rätt tidig om man garderar Minos. Vis"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag var kanske otydlig där. Jag menar Lost w/o You i mitt inlägg. Tintomara kan man absolut ta med om man garderar. Trivs med Eklöf o har vunnit 2 av 5. Klarar troligen en låg 12 tid. Bäst bland andra ston ?
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-08-24 12:01:08  Jag var kanske otydlig där. Jag menar Lost w/o You i mitt inlägg. Tintomara kan man absolut ta med om man garderar. Trivs med Eklöf o har vunnit 2 av 5. Klarar troligen en låg 12 tid. Bäst bland andra ston ?
Answer to: "Jag var kanske otydlig där. Jag menar Lost w/o You i mitt inlägg."
|
V 4, MINOS VANG
|
Aha okej, du hade svarat på Biggens inlägg det var därför jag trodde du menade Tintomara 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-24 12:06:36  Aha okej, du hade svarat på Biggens inlägg det var därför jag trodde du menade Tintomara 
Answer to: "Aha okej, du hade svarat på Biggens inlägg det var därf&oum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja jag var lite klumpig där. Man får försöka skärpa sig o(
|
|
Reply
|
|
[ 1