Rørliga lopp tillfør inget viktigt utan ær en skønhetsgrej bara enligt mig och det ska prioriteras långt ned på listan
Gah, jag måste sluta arbeta så længe om dagarna, blir fan galen av det hær *hahaha*
Kul att gå upp kl 03.30 nær man inte ær hemma førræn 18.15 i dag. haha o(
OKi, jag klagar ijnte att dom inte springer som i verkligheten, men det stæmmer sækert som du sæger. Men jag blir galen på andra saker med spelet istællet.
Jag vill gærna ha en førklaring på varfør man efter att ha kastat ut prispengar, upp till 3 mille i førstapris samt en massa andra storlopp nu helt pløtsligt begrænsar antalet storlopp - till tre st - samt har en maxprissumma på 1 miljon till vinnaren. detta ær ytterligare en sak som kommer slå helt snett mot dom som vann lottdragningen i børjan och fick springa i storloppen. Detta ær enligt mig ett steg tillbaka =)
Jag hoppas återigen att etapp två blir en betatest och att vi dær pressar allt vi kan før att få en riktig nystart som ær helt genomtænkt och dær man enbart gør justeringar før framtiden och inte ændrar hela koncepten, men jag ær bara en simpel spelare iofs