[ 1
]
|
|
Posted: 2009-08-23 12:48:14 Edited(1): 2009-08-23 14:10:50
|
Became a member:
Forum posts:
|
Har en fråga ang reducerade system.
Tycker ni det är värt det?
Vilka/vilket använder ni?
Vilket anser ni vara bäst?
Man måste använda ATG.se för att lämna in va?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-23 12:53:08  Har en fråga ang reducerade system.
Answer to: "Har en fråga ang reducerade system.
Tycker ni det är vär"
|
Became a member:
Forum posts:
|
använde kubins som jag tyckte var helt okej
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-23 21:55:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tycker ABC-ranken är bra. Dessutom gratis nu t.o.m 1 september.
Mycket information, spår. auto/volt, tung. kusk m.m.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-23 22:04:31  Har en fråga ang reducerade system.
Tycker ni det är vär"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jokersystemet från travronden kör jag med om jag reducerar. riktigt bra, tycker jag. du kan ju reducera precis hur du vill: kuskar, spår, tränare, odds, plats, bana, rubbet, genom att kryssa i på "utgångar" utifrån den info du vill välja som utgtångsläge för systemet och kraven. kostar nånstans runt 500 om året, vill jag minnas. klart värt det. dessutom mycket bra att ha uppe framför sig när man läser och kollar hästar. tydligt och lättklickat.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-24 13:39:58  Har en fråga ang reducerade system.
Tycker ni det är vär"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag har både jokersystemet och radsofts toto pro som är billigare med inbyggt ranking funktion och analys funktion med statistik för alla banor sen 10 år,men är lite svårare att använda.Man kan ju skriva ut kupongerna med skrivare och lämna in men då blir det dyrare.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-27 23:08:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
kubins nya verkar ju bli riktigt, riktigt bra. Använder betaversionen på den just nu och fungerar nu fint efter visst strul i helgen. Det är gratis som de flesta här vet så känner inte att man behöver lägga pengar på något annat.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-28 11:01:55  kubins nya verkar ju bli riktigt, riktigt bra. Använder betaversionen på den just nu och fungerar nu fint efter visst strul i helgen. Det är gratis som de flesta här vet så känner inte att man behöver lägga pengar på något annat.
Answer to: "kubins nya verkar ju bli riktigt, riktigt bra. Använder betaversionen "
|
Became a member:
Forum posts:
|
 kubins nya verkar ju bli riktigt, riktigt bra. Använder betaversionen på den just nu och fungerar nu fint efter visst strul i helgen. Det är gratis som de flesta här vet så känner inte att man behöver lägga pengar på något annat.
Nya 'Hjälp på traven' Beta 1 har haft visst strul med uppdatering av startlistor, men i kommande Beta 2 som jag tänkte lägga upp inom några veckor ska det mesta av problemen vara borta. Dessutom kommer kusk- och tränarreducering samt Dagens Dubbel-funktionalitet finnas med.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|