Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Lite briefing från Stall stället.
 

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2007-08-22 19:48:58 Edited(1): 2007-08-22 20:07:36

Became a member: 
Forum posts:
Stallet har haft ett ganska hektiskt schema denna vecka.
No horse found och No horse found reste till amerika och gick lopp där. Tyvärr så galopperade Scoperta men fick ett hyggligt femtepris, medans Ginger gick klart godkänt som sexa. Här hemma var det meningen att No horse found skulle fixa en finalplats till Derbyt. Men vad som hände vet bara gudarna och dom på plats som såg loppet. Det blev en besvikande femteplats och en tung resa hem till Bergen. Uff.
Senare på natten var det tur förNo horse found att spänna musklerna i ett snabblopp i USA, det såg riktigt bra ut in på upploppet, en säker seger från ledningen trodde alla, men. Då kom galoppen, han ställde sig dock före mållinjen och räddade ett tredjepris. Synd.

Vi har även fått in en fin 3-åring,No horse found. I utbyte motNo horse found(lycka till). Men tyvärr så var han i väldigt dålig författning, gick ett lopp idag trots att han var skadad. Jag vädjade till förra ägaren att stryka. Men nej, nej, inte det. Han får nu vila upp sig till stordåd framöver. Kriteriet nästa.
Reply
Posted: 2007-08-22 20:10:04

Became a member: 
Forum posts:
Hmm, trodde att bara namnen blev länkade nu kom en hel presentation på hästarna. Men men.
Reply
Posted: 2007-08-22 20:30:13

Became a member: 
Forum posts:
densson har väll lagt ner tror jag,det sa han till miG
Reply
[ 1 ]