[ 1
]
|
|
Posted: 2009-07-18 17:38:51 Edited(2): 2009-07-18 17:39:44
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hoppas inte jag blir bannad nu, men känner för att lätta på lite skvaller.
Årjängstränaren Tom Horpestad har gjort en stalltjej på smällen, vilket hans fru inte tar lätt på och han är förpassad ut till uthuset/lekstugan där han nu vilar över nätterna. Han ska tydligen fundera på att flytta tillbaka till Norge.
Åke Svanstedts föredetta fru (de har skiljt sig) kräver svanen på 10 milj i kapital eller motsvarande summa i fastigheter eller motsvarande. Man kan kalla det tvist. Frun ska tydligen ha fått nog efter att Svanstedt och Sara Swahn mer eller mindre har gått "official" med sitt förhållande. Ironin i detta är att Anders Svanstedt också har haft en session med den gode Swahn. Kärlek över gränserna.
Har en sjuhelvetes massa information om grisfösar-åtalet, men det är så mycket så jag vet inte hur jag ska behandla det i forum-form för att det ska bli greppbart för de mer pubertala användarna på zonen.

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-18 18:41:37
|
Became a member:
Forum posts:
|
Haha tack för infon :P
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-18 19:27:35  Haha tack för infon :P
Answer to: "Haha tack för infon :P"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag borde nästan skriva en bok..
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-07-18 23:04:46  Jag borde nästan skriva en bok..
Answer to: "Jag borde nästan skriva en bok.. "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Skicka ett exemplar till mig
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-18 23:25:17  Skicka ett exemplar till mig
Answer to: "Skicka ett exemplar till mig"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det vet du.
Allt i skamlighetens tjänst.
|
|
Reply
|
|
larockma
|
Posted: 2009-07-20 14:44:44
|
Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
|
Smaskens
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-01 09:57:26  Det vet du.
Allt i skamlighetens tjänst.
Answer to: "Det vet du.
Allt i skamlighetens tjänst."
|
Became a member:
Forum posts:
|
trodde du var emot "sensations-Journalistik"?? Men ALLT för att det skall låta häftigt väl?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-03 16:54:16  trodde du var emot "sensations-Journalistik"?? Men ALLT för att det skall låta häftigt väl?
Answer to: "trodde du var emot "sensations-Journalistik"?? Men ALLT för "
|
Became a member:
Forum posts:
|
sensations-journalistik drivs av profiten av att tjäna lösnummer.
finns ingen profit eller ens ett mått av tillfredsställelse här.
bara ett ensidigt attackerande utan vinklar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-05 12:14:58  sensations-journalistik drivs av profiten av att tjäna lösnummer.
finns ingen profit eller ens ett mått av tillfredsställelse här.
bara ett ensidigt attackerande utan vinklar.
Answer to: "sensations-journalistik drivs av profiten av att tjäna lösnummer."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Haha, herregud Plokko. Du uttrycker dig som en femåring, trots att du verkar vara helt övertygad om att du låter som din förebild(?) Ranelid. Pekoral, slå upp det ordet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-06 18:34:43  Haha, herregud Plokko. Du uttrycker dig som en femåring, trots att du verkar vara helt övertygad om att du låter som din förebild(?) Ranelid. Pekoral, slå upp det ordet.
Answer to: "Haha, herregud Plokko. Du uttrycker dig som en femåring, trots att du"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fem år, ja varför inte, topp betyg från Sveriges bästa universitet men kan inte vårda mitt språk.
Jag ber om ursäkt.
Min förebild är inte Ranelid vilket jag mer invecklat har förklarat för den lusläste.
Pekoral (från latinet pecus: boskap, fä är en text som är allvarligt syftande, men som genom framför allt stilbrott eller att man använder felaktiga ord
Stilbrott? Felaktiga ord?
Vem bestämmer.
Den intellektuellt överlägsna föreslår jag.
Känns annars ganska 1993 att slänga sig med latin sprungna oneliners för att sammanfatta ett försök till personlig attack. Men det brukar bli så.
Kan man inte uttrycka sig så använder man ett ord.
Jag funderar över vilket könsord som passar bäst in i sammanhanget, ge mig lite tid.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-08-06 19:54:29  Fem år, ja varför inte, topp betyg från Sveriges bästa universitet men kan inte vårda mitt språk.
Jag ber om ursäkt.
Min förebild är inte Ranelid vilket jag mer invecklat har förklarat för den lusläste.
Pekoral (från latinet pecus: boskap, fä är en text som är allvarligt syftande, men som genom framför allt stilbrott eller att man använder felaktiga ord
Stilbrott? Felaktiga ord?
Vem bestämmer.
Den intellektuellt överlägsna föreslår jag.
Känns annars ganska 1993 att slänga sig med latin sprungna oneliners för att sammanfatta ett försök till personlig attack. Men det brukar bli så.
Kan man inte uttrycka sig så använder man ett ord.
Jag funderar över vilket könsord som passar bäst in i sammanhanget, ge mig lite tid.
Answer to: "Fem år, ja varför inte, topp betyg från Sveriges bäst"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
WOW ! DU ÄR SÅ JÄVLA DUKTIG ! ÖNSKAR ATT JAG KUNDE LIKA MYCKET SOM DU KAN ! WOW !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-06 20:22:10 WOW ! DU ÄR SÅ JÄVLA DUKTIG ! ÖNSKAR ATT JAG KUNDE LIKA MYCKET SOM DU KAN ! WOW !
Answer to: "WOW ! DU ÄR SÅ JÄVLA DUKTIG ! ÖNSKAR ATT JAG KUNDE "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Känns som jag begår ett misstag och får ångest över tidsfördrivet varje gång jag läser dina ord.
Kan man beskriva ditt värde i ord.
ronamic har säkert något sammanfattande ord som han kan googla fram.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-06 22:28:00 Edited(1): 2009-08-06 22:28:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad ser du som är "högutbildad från sveriges bästa universitet" för egenvinst i att spy bajs ur munnen och reta folk?? DU om någon (som är så högutbildad, från sveriges bästa universitet) borde väl fatta att dina inlägg upprör+ retar?? Skulle du bara skriva att du var ute efter att provocera tror inte jag folk skulle bry sig eller lägga tid på dig. Nu kan ju folk tro att du faktiskt står för vad du skriver..... Vilket jag har hemskt svårt att förstå om så är fallet, du är ju trots utbildad på Sveriges bästa universitet...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-07 13:56:46  vad ser du som är "högutbildad från sveriges bästa universitet" för egenvinst i att spy bajs ur munnen och reta folk?? DU om någon (som är så högutbildad, från sveriges bästa universitet) borde väl fatta att dina inlägg upprör+ retar?? Skulle du bara skriva att du var ute efter att provocera tror inte jag folk skulle bry sig eller lägga tid på dig. Nu kan ju folk tro att du faktiskt står för vad du skriver..... Vilket jag har hemskt svårt att förstå om så är fallet, du är ju trots utbildad på Sveriges bästa universitet...
Answer to: "vad ser du som är "högutbildad från sveriges bäst"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hehe, du e så jävla kass alltså 
Det jag menade är att du försöker uttrycka dig på bildat manér och när du då misslyckas, så blir det desto mer uppenbart att du inte ligger på den nivån som du försöker hålla. Man kan säga att det blir en oavsiktlig parodi, ett pekoral.
Har sett så många av din typ förut. Jag tror att det är nyttigt för dig att hitta något annat forum för din kreativitet och energi, istället för att lägga den här.
Hej hopp.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-07 13:58:47 Edited(1): 2009-08-07 14:00:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
Btw, lite förvånansvärt att du inte hört talas om ett pekoral förut. Behöver inte direkt ha läst latin för att ha hört det.
Fan, ju mer jag läser dina inlägg, desto mer framstår du bara som någon som ger ett smått förvirrat intryck. Har du någonsin funderat över vad du egentligen menar när du skriver något? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-08 08:24:30  Hehe, du e så jävla kass alltså 
Det jag menade är att du försöker uttrycka dig på bildat manér och när du då misslyckas, så blir det desto mer uppenbart att du inte ligger på den nivån som du försöker hålla. Man kan säga att det blir en oavsiktlig parodi, ett pekoral.
Har sett så många av din typ förut. Jag tror att det är nyttigt för dig att hitta något annat forum för din kreativitet och energi, istället för att lägga den här.
Hej hopp.
Answer to: "Hehe, du e så jävla kass alltså :D
Det jag menade är"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag uttrycker mig precis likadant nu som när jag inte hade någon utbildning, har knappast utvecklat ett akademiskt språk genom att läsa. Du har sett många av min typ förut. Jag bugar för din erfarenhet.
Stort täck även för diagnosen och den sunda rekommendationen att hitta andra forum. Är förvisso redan aktiv på ett flertal andra, men varför inte söka upp flera.
Travzonen är dock det mest tacksamma forumet att logga in på då man får 4-5 svar bara genom att skriva av sig lite, helt underbart. ronamic och StigHenry föder mitt intresse att fortsätta skriva här och på samma manér som tidigare.
Håll hatet vid liv ronamic, jag går igång på dig. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-09 00:24:12  Jag uttrycker mig precis likadant nu som när jag inte hade någon utbildning, har knappast utvecklat ett akademiskt språk genom att läsa. Du har sett många av min typ förut. Jag bugar för din erfarenhet.
Stort täck även för diagnosen och den sunda rekommendationen att hitta andra forum. Är förvisso redan aktiv på ett flertal andra, men varför inte söka upp flera.
Travzonen är dock det mest tacksamma forumet att logga in på då man får 4-5 svar bara genom att skriva av sig lite, helt underbart. ronamic och StigHenry föder mitt intresse att fortsätta skriva här och på samma manér som tidigare.
Håll hatet vid liv ronamic, jag går igång på dig. 
Answer to: "Jag uttrycker mig precis likadant nu som när jag inte hade någon"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Menade inte direkt forum som i "forum man skriver i på internet", men lycka till med vad du än bestämmer dig för att göra med din briljans.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-09 10:33:04
|
Became a member:
Forum posts:
|
 att hitta andra forum.Är förvisso redan aktiv på ett flertal andra, men varför inte söka upp flera.
haha... kan inte vara lätt när man är "utbildad på Sveriges bästa universitet".. 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|