Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Finaler lördag
 

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2007-08-22 14:50:08

Became a member: 
Forum posts:
Fattar ingenting, min Paradise Cooler vann sitt kvallopp men kom inte med i finalen för att den inte längre matchade kriterierna varför??
Reply
Posted: 2007-08-22 15:08:20

Became a member: 
Forum posts:
mm dom har gjort fel och det kommer nog åtgärdas snarast
Reply
Posted: 2007-08-22 16:08:22

Became a member: 
Forum posts:
Den har för mycket pengar på sig och det har i stort sett alla som kom etta eller tvåa i kvalet.

Otroligt klantigt måste jag säga. Det som jag retar mig mest på är att jag ev stryker min häst i kväll om den får ett fint spår i finalen då den inte kommer starta i båda loppen men nu vet jag inte vad som händer ju. Startar ju helt på lördag som sagt......
Reply
Posted: 2007-08-22 16:11:22 Answer to: "Den har för mycket pengar på sig och det har i stort sett alla som kom et"

Became a member: 
Forum posts:
chansa med att stryka, det kan ju inte vara så att man inte kan starta sin häst på tre veckor för att riskera en finalplats
Reply
Posted: 2007-08-22 16:52:57

Became a member: 
Forum posts:
Redan att vinna kvalet så försvann ju finalplatsen eftersom kvalet var värt 50 000 och max prispengar att ha på hästen i finalen är 25 000

Så ska man kvala till finalen får man undvika att vinna som sagt

Jag kommer nog att stryka i kväll då min häst vinner finalen men i kväll känns det enbart som ett platsbud men jag får se, chans för seger finns även i dag.

Stora dilemmat är att jag inte kan gå barfota någon av dagarna.

Hinner fan inte analysera heller, ska snart ner och lyssna på Peps Persson här i Malmö :P Sen Levellers efter det!

Va fan... vad är en V75-final?
Reply
Eriksson Posted: 2007-08-22 18:24:41 Answer to: "Fattar ingenting, min Paradise Cooler vann sitt kvallopp men kom inte med i"

Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12237
Vi hade inte riktigt tänkt till när vi gjorde finalerna. Självklart så ska alla hästar som kvalificerat sig till finalen komma med. Vi kommer att göra en ny uttagning så snart vi har rättat till det.

/Eriksson
Reply
Posted: 2007-08-22 19:09:59

Became a member: 
Forum posts:
perfekt
Reply
[ 1 ]