[ 1
]
2
3
|
Travzonen
|
Posted: 2009-06-22 21:21:03
|
|
V75-3 | Gävle Stora Pris - Gulddivisionen, Final (Gr. II Int.). 1:A PRIS 300 000 kr 2140 A 1. GIANT SUPERMAN Larsson Fredrik B 2. INTOXICATED Kihlström Örjan 3. S.J.´S PHOTOCOPY Ohlsson Ulf 4. STANDPOINT Adielsson Erik 5. GLOBAL GLIDE Svanstedt Åke 6. ACCLAIM Eriksson Håkan 7. EVIDENCE ÅS Goop Björn 8. MAC KINDLEY Bergh Robert 9. BEANIE M.M. Jansson Torbjörn 10. GO ON PALE Olsson Daniel 11. DIG FOR DOLLARS Oscarsson Jim 12. D.J.SEABROOK Lennartsson Per
Turordning: 5-4-6-2-1-3-11-9-8-7-12-10
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-22 23:05:35
|
Became a member:
Forum posts:
|
har svårt att se Global Glide förlora här. Iofs var Giant Superman bra barfota sist (han gick väl barfota??). Frågan är väl om han går barfota igen med så kort mellan loppen??
Nej, lås på Standpoint och Global Glide, så ser det ut just nu..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-22 23:06:38 Edited(1): 2009-06-22 23:07:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, INTOXICATED
|
Många lär väl spika Standpoint, men inte jag. Intoxicated blir farlig med Kihlström och Global Glide imponerade senast (och så har vi stallformen också ). Utöver dessa streckas, förstås, också Standpoint.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-06-22 23:27:48
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 11, DIG FOR DOLLARS
S 1, GIANT SUPERMAN
|
Dig For Dollars ! Tack för kaffet !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-23 01:39:06
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, GLOBAL GLIDE
S 4, STANDPOINT
|
Välidgt svårtippat !
Global Glide vinner om den är lika bra som senast !
Men nu har Intoxicatde bättre läge, Standpoint alltid med, Acclaim borde vara förbättrad från boden, Dig For Dollar och Beany M.M spurtar vasst, nja blir många streck i guld !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-23 10:28:06  har svårt att se Global Glide förlora här. Iofs var Giant Superman bra barfota sist (han gick väl barfota??). Frågan är väl om han går barfota igen med så kort mellan loppen??
Nej, lås på Standpoint och Global Glide, så ser det ut just nu..
Answer to: "har svårt att se Global Glide förlora här. Iofs var Giant S"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, GLOBAL GLIDE
|
Fredde har gått ut två gånger på raken nu och aviserat om barfota, men sen ändå kört med skor 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-23 13:38:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
Global Glide ska ha bra chans, han gjorde ett bra lopp senast, inte fantastiskt, men bra. Tycker dock Intoxicated var minst lika bra och spurtade vasst sista biten. Bra läge nu och Kihlström upp. Väldigt tidig
|
|
Reply
|
|
Revenge
|
Posted: 2009-06-23 13:49:33
|
Became a member: 2008-09-05
Forum posts: 266
V 4, STANDPOINT
S 4, STANDPOINT
|
visst kasta bort streck på Dig for Dollars från bricka 11 ..
kommer hamna 4-5 Utvändigt och därifrån äter han inte upp ledaren sista 700 .. kommer bli samma lopp för Dig for Dollars nu som det blev i Östersund !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-23 15:48:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
intoxicated avslutade mycket fint senast och stod på mycket sämre läge.
om jag inte hamrar till på erik här så åker nog intoxicated med i svarven.
åke sitter bakom stora avbitartången igen, fullt kapabel att klippa benen på både erik och standpoint.
giant superman spurtade väl också fint vill jag minnas? har väl emmelertid badat i kryptonit med tanke på hur lite power det är i honom.
acclaim får acclaima vinst på annat håll. tack och godnatt för honom. sämre och sämre för varje start.
evidence ås? nja... nog är goop en man som krämar skiten ur djuren, men... nja... fin stallkörning från honom och erik på att vänta, kanske? spik erik är mitt bud.
övriga gör sig icke bevsär.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-23 15:49:05  Dig For Dollars ! Tack för kaffet !
Answer to: "Dig For Dollars ! Tack för kaffet !"
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-23 17:32:21
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, GLOBAL GLIDE
|
Hamnar DFD så pass bra till som 4:e ut, med lite körning där framme, så har han visst chans... Streckas i nuläget hos mig: 1,4,5,11
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-23 17:33:07
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, DIG FOR DOLLARS
|
känns som giant superman står på tur nu från ett bra spår.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-23 18:11:00
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, INTOXICATED
S 3, S.J.'S PHOTOCOPY
|
Giant Superman gick sig trött i dödens nu i lördags och det loppet lär sitta i bena... streckas inte av mig
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-23 19:24:28
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, STANDPOINT
|
Standpoint spik!
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2009-06-24 05:46:42 Edited(1): 2009-06-24 05:48:50
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 2, INTOXICATED
S 2, INTOXICATED
|
Kul när åsikterna går isär.. Intoxicated är väl åtminstonde hygglig ut o räcker det så tror jag han bara vinner. Inne på en chansspik.
Standpoint bra häst men jag får inte riktigt grepp om den. Kan det bli spets?
Global Glide har (o jag må va dum i huvet) inte imponerat på mig ännu trots loppet sist. Åke hade efter den fantastiskt bra styrningen kunnat vinna med en kossa 
Giant Superman riktigt bra sist men nog fan måste det sitta i benen?
SJ:s, DfD, Acclaim o Beanie kan alla spurtskrälla med bra lopp men hur ofta skräller det i guld?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-24 12:05:11
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, GLOBAL GLIDE
S 4, STANDPOINT
|
Global Glide pratas det inte så mycket om, många trodde inte hästen skulle klara 2140 sist. Men gjorde då en toppinstas. Har vi redan glömt det ?
Jag tycker det är första hästen utan tvekan.
Sedan känns Intoxicated, Standpoint, Beanie MM och Dig For Dollars som troliga utmannare om GG inte är lika bra som sist.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2009-06-25 01:31:15  Global Glide pratas det inte så mycket om, många trodde inte hästen skulle klara 2140 sist. Men gjorde då en toppinstas. Har vi redan glömt det ?
Jag tycker det är första hästen utan tvekan.
Sedan känns Intoxicated, Standpoint, Beanie MM och Dig For Dollars som troliga utmannare om GG inte är lika bra som sist.
Answer to: "Global Glide pratas det inte så mycket om, många trodde inte h&"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 2, INTOXICATED
S 2, INTOXICATED
|
Åke hade inte bahövt en häst sist för o vinna.. Perfekt styrning o åka med i baksuget efter ledaren o sen vrida ut o rulla förbi, det enda han hade behövt var att hitta balansen på sulkyn
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-25 18:10:38  Kul när åsikterna går isär.. Intoxicated är väl åtminstonde hygglig ut o räcker det så tror jag han bara vinner. Inne på en chansspik.
Standpoint bra häst men jag får inte riktigt grepp om den. Kan det bli spets?
Global Glide har (o jag må va dum i huvet) inte imponerat på mig ännu trots loppet sist. Åke hade efter den fantastiskt bra styrningen kunnat vinna med en kossa 
Giant Superman riktigt bra sist men nog fan måste det sitta i benen?
SJ:s, DfD, Acclaim o Beanie kan alla spurtskrälla med bra lopp men hur ofta skräller det i guld?
Answer to: "Kul när åsikterna går isär.. Intoxicated är v&au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
helt rätt. jag blandade ihop intoxicateds spurt med giant superman. det var den spurten jag hade på näthinnan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-25 21:15:01
|
Became a member:
Forum posts:
|
Är det bara jag som tycker att Giant superman blir sämre o sämre ?
Själv tror jag inte på GS och Acclaim.
Tror Standpoint eller GG tar detta.
Men, men vet inte om jag vågar låsa på dom två. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-25 22:00:57
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, STANDPOINT
S 4, STANDPOINT
|
Känns som ett lås på Standpoint och Global Glide. Men jag väljer att ta ställning och spika Standpoint som jag tro sitter tidigt i ledningen. Stallet tror hon är bättre nu än senast då hon vann. Spets och slut är min teori. SPIK!!
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
|