1
2
3
4
5
6
[ 7
]
8
9
10
|
olle2011
|
Posted: 2011-11-26 15:43:16
|
Became a member: 2011-03-24
Forum posts: 8
|
vad har hänt med marre har dom slut kört honom    kollade inte loppet men resultatet såg jag
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-26 15:44:03  Nja, med den uppladdning Maharajah har haft den här hösten tror jag att han kommer att vara bättre i år, helt klart. Men jag erkänner att det ser svårt ut att han ska rå på Ready Cash ändå. Men ingen annan än dessa lär vara slutsegraren.
Answer to: "Nja, med den uppladdning Maharajah har haft den här hösten tror j"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Precis, det ser ut att bli samma ordningsföljd igen.
Den enda som kanske, kanske kan utmana skulle väl vara Timoko? Han var blev ju struken för sjukdom sist så honom har man ju inte sett på ett tag..
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-11-26 15:47:15
Answer to: "vad har hänt med marre har dom slut kört honom:(:(:( kollade inte"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 4, LOCAL CONCH
|
Maharajah gick mycket bra över upploppet, han är stenklar i nästa start oavsett motstånd bara han slipper spår 1.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-11-26 15:47:57  Precis, det ser ut att bli samma ordningsföljd igen.
Den enda som kanske, kanske kan utmana skulle väl vara Timoko? Han var blev ju struken för sjukdom sist så honom har man ju inte sett på ett tag..
Answer to: "Precis, det ser ut att bli samma ordningsföljd igen.
Den enda som k"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ner med Marre nu o träna på rätt bana..eller ja som är konspiratorisk i läggning(haha) kan de finnas andra skäl till att inte ta de upplägget ... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-26 15:53:44  Ner med Marre nu o träna på rätt bana..eller ja som är konspiratorisk i läggning(haha) kan de finnas andra skäl till att inte ta de upplägget ... 
Answer to: "Ner med Marre nu o träna på rätt bana..eller ja som är"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Du menar rädsla? (;
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-26 15:54:47  Maharajah gick mycket bra över upploppet, han är stenklar i nästa start oavsett motstånd bara han slipper spår 1.
Answer to: "Maharajah gick mycket bra över upploppet, han är stenklar i n&aum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Förutsatt att den starten är i Sverige kan jag bara instämma. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-11-26 16:34:40  Du menar rädsla? (;
Answer to: "Du menar rädsla? (;"
|
|
Mja ja tänkte på resebolagen som vill ha upp febern !! Spelbolagen vill väl ha in lite pengar också från Svedala...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-26 16:37:54  Mja ja tänkte på resebolagen som vill ha upp febern !! Spelbolagen vill väl ha in lite pengar också från Svedala...
Answer to: "Mja ja tänkte på resebolagen som vill ha upp febern !! Spelbolag"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Låter nog lite väl långsökt.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-11-26 17:06:44  Låter nog lite väl långsökt.. 
Answer to: "Låter nog lite väl långsökt.. ;)"
|
|
Mycket pengar inblandade på resor o sådant...Travkompaniet är stort..o en Marre i stor form med flera fantom lopp på hemma plan lockar mest..när resan anträds till Paris... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-26 17:18:19  Mycket pengar inblandade på resor o sådant...Travkompaniet är stort..o en Marre i stor form med flera fantom lopp på hemma plan lockar mest..när resan anträds till Paris... 
Answer to: "Mycket pengar inblandade på resor o sådant...Travkompaniet &aum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror snarare de går efter vad Hultman anser vara rätt matchning, det viktigaste är hästen i sammanhanget och en start i världens största travlopp, då håller de nog inte på med sånt trams som du påstår.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-26 18:21:09
|
Became a member:
Forum posts:
|
tack grabbarna i studion i alla fall... bortkörning av kusken, maharajah va bra...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-26 18:45:30
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, LOCAL CONCH
S 5, TOTTI T.DREAM
|
Konstigt att ingen av er som totalsågade min tippning, med Totti tvåa bakom Conch, har kommenterat det.
Det fanns ju ingen chans i h--vete att Totti skulle vara före Maharajah i mål, oavsett om han var felfri eller inte...
Men jag tar tystnaden som ett gott tecken...
Hoppas att några av er fick in "sjuan" och att helgen slutade lyckligt. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-26 19:00:31  Konstigt att ingen av er som totalsågade min tippning, med Totti tvåa bakom Conch, har kommenterat det.
Det fanns ju ingen chans i h--vete att Totti skulle vara före Maharajah i mål, oavsett om han var felfri eller inte...
Men jag tar tystnaden som ett gott tecken...
Hoppas att några av er fick in "sjuan" och att helgen slutade lyckligt. 
Answer to: "Konstigt att ingen av er som totalsågade min tippning, med Totti tv&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
då kan jag ta dem "tysta" i försvar och säga att maharjah skulle vart före Totti 10 ggr av 10 med med en galopp inräknat till och med. men i det här fallet var det kuskens fel.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-11-26 19:15:59  Tror snarare de går efter vad Hultman anser vara rätt matchning, det viktigaste är hästen i sammanhanget och en start i världens största travlopp, då håller de nog inte på med sånt trams som du påstår.
Answer to: "Tror snarare de går efter vad Hultman anser vara rätt matchning,"
|
|
Trav är förväntningar till 90% o man är en dålig regissör om man spräcker de för tidigt..förra året omsattes de en hel del av de som hejade på plats o de vart väl alla itutade att komma tillbaka för revanchen..när Marre skull va 10-20 eller 100 gånger bättre..(obs. skoj) den här senaste starten skyller man på Örjan..att hästen inte travar bra runt 400 kvar talar man rätt tyst om o den saken me travet är inget bra när man ska möta dom bästa eller den bäste i Paris !! 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-11-26 19:52:21 Edited(1): 2011-11-26 20:01:39  Trav är förväntningar till 90% o man är en dålig regissör om man spräcker de för tidigt..förra året omsattes de en hel del av de som hejade på plats o de vart väl alla itutade att komma tillbaka för revanchen..när Marre skull va 10-20 eller 100 gånger bättre..(obs. skoj) den här senaste starten skyller man på Örjan..att hästen inte travar bra runt 400 kvar talar man rätt tyst om o den saken me travet är inget bra när man ska möta dom bästa eller den bäste i Paris !! 
Answer to: "Trav är förväntningar till 90% o man är en dålig "
|
V 4, LOCAL CONCH
|
Fast det där med travet är ju inget nytt, det har ju alltid varit hans akilleshäl och är knappast något man behöver vara extra orolig för i år. Travet kommer flyta bättre på Vincennes kolstybb när formen är på topp, han kan gå med optimal balans och slipper hästar framför sig.
Edit.
Han kommer förresten ut på V75 på Örebro om två veckor, trevligt att redan ha en klar spik så långt fram i tiden  Man kan ju bara hoppas att många har tröttnat på honom nu.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-26 19:53:25  Trav är förväntningar till 90% o man är en dålig regissör om man spräcker de för tidigt..förra året omsattes de en hel del av de som hejade på plats o de vart väl alla itutade att komma tillbaka för revanchen..när Marre skull va 10-20 eller 100 gånger bättre..(obs. skoj) den här senaste starten skyller man på Örjan..att hästen inte travar bra runt 400 kvar talar man rätt tyst om o den saken me travet är inget bra när man ska möta dom bästa eller den bäste i Paris !! 
Answer to: "Trav är förväntningar till 90% o man är en dålig "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hade jag tränat en häst som var aktuell för Prix d'Amerique hade jag gjort det efter eget huvud och inte vad folk tror/tycker om min häst, det gör säkerligen Hultman, Duvaldestin, Bazire ja allt vad de heter med. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-11-26 21:32:36  Hade jag tränat en häst som var aktuell för Prix d'Amerique hade jag gjort det efter eget huvud och inte vad folk tror/tycker om min häst, det gör säkerligen Hultman, Duvaldestin, Bazire ja allt vad de heter med. 
Answer to: "Hade jag tränat en häst som var aktuell för Prix d'Amerique "
|
|
Ja o Hultis gör de på sitt sätt...rånar stackars spelare i Svedala på pengar.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-11-26 21:34:22  Fast det där med travet är ju inget nytt, det har ju alltid varit hans akilleshäl och är knappast något man behöver vara extra orolig för i år. Travet kommer flyta bättre på Vincennes kolstybb när formen är på topp, han kan gå med optimal balans och slipper hästar framför sig.
Edit.
Han kommer förresten ut på V75 på Örebro om två veckor, trevligt att redan ha en klar spik så långt fram i tiden  Man kan ju bara hoppas att många har tröttnat på honom nu.
Answer to: "Fast det där med travet är ju inget nytt, det har ju alltid varit"
|
|
Klart man ska va extra orolig för travet !! Rumplar han till i slutskeendet i loppen så kostar de segern säkert !! 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-11-26 21:39:00  Klart man ska va extra orolig för travet !! Rumplar han till i slutskeendet i loppen så kostar de segern säkert !! 
Answer to: "Klart man ska va extra orolig för travet !! Rumplar han till i slutske"
|
V 4, LOCAL CONCH
|
Men han har ju alltid sett ut sådär, det är inget nytt. Varför börja oroa sig nu plötsligt?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-26 21:45:54  Men han har ju alltid sett ut sådär, det är inget nytt. Varför börja oroa sig nu plötsligt?
Answer to: "Men han har ju alltid sett ut sådär, det är inget nytt. Var"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Word.
|
|
Reply
|
|
1