1
2
3
4
5
[ 6
]
|
Post removed
|
Posted: 2011-08-27 16:00:33
 Synd om du slutar..häng inte upp er så förtvivlat vem som har rätt !! Kan ju pågå i evigheter me sådant..!! 
Answer to: "Synd om du slutar..häng inte upp er så förtvivlat vem som h"
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-08-27 16:01:54
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
Fattar inte hur man kan vilja radera sin profil helt för att EN annan användare inte är snäll nog.. Fjollfasoner om jag ska vara ärlig.. Kom igen Jongyl, du är bättre än så.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-08-27 16:03:44
 Synd om du slutar..häng inte upp er så förtvivlat vem som har rätt !! Kan ju pågå i evigheter me sådant..!! 
Answer to: "Synd om du slutar..häng inte upp er så förtvivlat vem som h"
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-08-27 16:06:31
 Fattar inte hur man kan vilja radera sin profil helt för att EN annan användare inte är snäll nog.. Fjollfasoner om jag ska vara ärlig.. Kom igen Jongyl, du är bättre än så.
Answer to: "Fattar inte hur man kan vilja radera sin profil helt för att EN annan "
|
|
|
Posted: 2011-08-27 16:08:11
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, JIMI EL BOMBO
S 1, KRISS KROSS FACE
|
tittade in här nu och wow. Verkar ha gått hett till härinne. Mkt raderade meddelanden.
Mitt förslag om maillista kanske kan vara aktuellt? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-27 16:13:35  tittade in här nu och wow. Verkar ha gått hett till härinne. Mkt raderade meddelanden.
Mitt förslag om maillista kanske kan vara aktuellt? 
Answer to: "tittade in här nu och wow. Verkar ha gått hett till härinne"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Jo..men mediet är snabb så här.. 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-08-27 16:15:08  Håller med dig om det du säger men för mig handlar TRAV om GLÄ  JE o inte tråkigheter,,,vill inte lägga energi på att bli förbannad för man blir kalla full eller något annat. SÅ enkelt är det svarta hästen.
Answer to: "Håller med dig om det du säger men för mig handlar TRAV om "
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
Jojo.. Men det är ju bara att blockera de användare man stör sig på, eller hur? Antar att det finns några här inne du kan bolla analyser med utan att bli förbannad? Den enda som blir nöjd om du slutar är möjligtvis Folke..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-27 16:16:58  Håller med dig om det du säger men för mig handlar TRAV om GLÄ  JE o inte tråkigheter,,,vill inte lägga energi på att bli förbannad för man blir kalla full eller något annat. SÅ enkelt är det svarta hästen.
Answer to: "Håller med dig om det du säger men för mig handlar TRAV om "
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, JIMI EL BOMBO
S 1, KRISS KROSS FACE
|
Tycker oxå att det är för mkt negativt. Aldrig att ngn säger: "bra analys där", eller "snyggt, den hade du koll på". det är bara självförhärligande, hackande, borförklaringar, idiotförklaringar och till ålen. Jag håller med jongyl, men tycker personligen att travspanarn är den största boven. Men det är en smaksak förstås.
Jag hakar på jongyls bojkott och slutar också skriva här. Behåller dock kontot. Man kan ju alltid maila med vissa vettiga.
CU!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-27 16:18:26  Jo..men mediet är snabb så här.. 
Answer to: "Jo..men mediet är snabb så här..:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, JIMI EL BOMBO
S 1, KRISS KROSS FACE
|
Chat på gmail, msn eller Skype e ännu snabbare
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-27 16:28:52  Chat på gmail, msn eller Skype e ännu snabbare
Answer to: "Chat på gmail, msn eller Skype e ännu snabbare"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Gmail är väl ok..! 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-08-27 16:47:47
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-08-27 17:01:47
Edited(1): 2011-08-27 17:03:12
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-08-27 17:11:47
 Finns enbart 1 person som jag hackat på och det är travspanarn och det är för att han förtjänar det, inte har jag skrivit något negativt om jongly. Han är väl en vuxen människa som ska hantera att man frågar om han är full? Lite väl omogen är du jongly, tyvärr......
Nu när det ändå gått så långt så kan väl jag också hoppa av, har mejl till de som är givande att prata med.
Answer to: "Finns enbart 1 person som jag hackat på och det är travspanarn o"
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-08-27 17:12:11
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 7, DANTE SUND
|
Tycker det är fantastiskt underligt att de som verkar mest engagerade o intresserade av trav också verkar vara lättkränkta, barnsliga och provokativa. Hade varit intressant som fan att veta vilka människorna bakom dessa nicknames är egentligen.
Trist om många hoppar av men det är ju bara väntat att folk lämnar forumet när det handlar så lite om trav och så mycket om ego.
Kanske blir det tillslut ett forum där fler åsikter får plats.
Och det är kanske så att jag o övriga moderatorer inte hanterar detta så bra men det är värt att påpeka att vi är bara vanliga användare utan några direkt riktlinjer att följa, vilket gör det knepigt ibland. Och dessutom tenderar ju folka att fylla forumen med gnäll o klagomål efter raderade inlägg o editeringar och sluta när man stänger av dem, vilket inte heller är direkt gynnsamt för forumet.
Kan inte folk bara skärpa sig o inse att de får ta sitt jävla ansvar för att detta ska funka.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-08-27 17:24:25
 Tycker det är fantastiskt underligt att de som verkar mest engagerade o intresserade av trav också verkar vara lättkränkta, barnsliga och provokativa. Hade varit intressant som fan att veta vilka människorna bakom dessa nicknames är egentligen.
Trist om många hoppar av men det är ju bara väntat att folk lämnar forumet när det handlar så lite om trav och så mycket om ego.
Och det är kanske så att jag o övriga moderatorer inte hanterar detta så bra men det är värt att påpeka att vi är bara vanliga användare utan några direkt riktlinjer att följa, vilket gör det knepigt ibland. Och dessutom tenderar ju folka att fylla forumen med gnäll o klagomål efter raderade inlägg o editeringar och sluta när man stänger av dem, vilket inte heller är direkt gynnsamt för forumet.
Kan inte folk bara skärpa sig o inse att de får ta sitt jävla ansvar för att detta ska funka.
Answer to: "Tycker det är fantastiskt underligt att de som verkar mest engagerade "
|
|
tommie
|
Posted: 2011-08-27 17:45:29  Tycker det är fantastiskt underligt att de som verkar mest engagerade o intresserade av trav också verkar vara lättkränkta, barnsliga och provokativa. Hade varit intressant som fan att veta vilka människorna bakom dessa nicknames är egentligen.
Answer to: "Tycker det är fantastiskt underligt att de som verkar mest engagerade "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Det som alla på detta forum borde vilja är väl att dom bästa tipparna ska vara aktiva här? Tyvärr är det en person som gör att dom bästa tipparna slutar. Dom som slänger in någon hundring utan att bry sig stannar säkert på forumet men dom som vill utvecklas som spelare och gå plus på tippandet drar... Detta kommer att göra att forumet blir som den lokala spelbutiken och det är inget jag är ute efter. Att en person ska få "jaga" bort en mycket bra tippare som omsätter 5000-10 000 varje lördag är för mej obegripligt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-27 18:06:15 Edited(1): 2011-08-27 18:10:48  Det som alla på detta forum borde vilja är väl att dom bästa tipparna ska vara aktiva här? Tyvärr är det en person som gör att dom bästa tipparna slutar. Dom som slänger in någon hundring utan att bry sig stannar säkert på forumet men dom som vill utvecklas som spelare och gå plus på tippandet drar... Detta kommer att göra att forumet blir som den lokala spelbutiken och det är inget jag är ute efter. Att en person ska få "jaga" bort en mycket bra tippare som omsätter 5000-10 000 varje lördag är för mej obegripligt.
Answer to: "Det som alla på detta forum borde vilja är väl att dom b&au"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, JIMI EL BOMBO
S 1, KRISS KROSS FACE
|
det är inte bara de som omsätter mest man ska värna om. Finns nog många duktiga tippare (och räknar inte mig själv in bland dem) som spelar för småsummor(för att dom inte satt ngn storvinst ännu) Som inte vågar skriva vad dom tycker och tänker av rädsla för att bli idiotförklarade av en självutnämnd travkung som tror han kan allt.
så gör inte detta till ngt som bara handlar om folke för det är långt ifrån hela sanningen. sen kan jag vara jävligt vass i mina kommentarer, men det är i princip alltid mot "kaxiga" personer som då får ligga som dom bäddat.
Jag slutar skriva här för att det bara ger upphov till påhopp och aldrig (i princip) positiva kommentarer. Och då känns det ju meningslöst att skriva om sina idéer.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-08-27 18:57:13  det är inte bara de som omsätter mest man ska värna om. Finns nog många duktiga tippare (och räknar inte mig själv in bland dem) som spelar för småsummor(för att dom inte satt ngn storvinst ännu) Som inte vågar skriva vad dom tycker och tänker av rädsla för att bli idiotförklarade av en självutnämnd travkung (travspanarn) som tror han kan allt.
så gör inte detta till ngt som bara handlar om Folke, för det är långt ifrån hela sanningen. sen kan jag vara jävligt vass i mina kommentarer, men det är i princip alltid mot "kaxiga" personer som då får ligga som dom bäddat.
Jag slutar skriva här för att det bara ger upphov till påhopp och aldrig (i princip) positiva kommentarer. Och då känns det ju meningslöst att skriva om sina idéer.
Answer to: "det är inte bara de som omsätter mest man ska värna om. Finn"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Jag håller Johngyl som den bästa tipparen på detta forum och det är inte pga att han omsätter mycket utan att han har riktigt bra analyser inför loppen. Analyserna jag fått av andra har inte varit i närheten av så väl uppbyggda som Johngyls.( Om du har fått hans analyser på fredagar så förstår du vad jag menar). Det tycker jag absolut är något att värna om. Jag strävar som sagt efter att vinna pengar och gå mer plus på mitt spelande och utvecklas som spelare och då är det sådana tippare jag vill lära mej av och ha ett utbyte med. Sånna som inte bryr sig om dom kastar några hundra i sjön bara dom får leka att dom vet bäst vill jag inte ha nåt med att göra för isåfall kan jag bara stega ned på spelbutiken och lyssna på dom som leker kungar trots att dom går minus år efter år... Men detta kanske helt enkelt är fel ställe om jag vill utvecklas som spelare..
Vad gäller Folke så vägrar jag tro att det är en slump att det ständigt har varit bråk när han varit aktiv här på forumet men hur lungt som helst när han tog sin paus.
Missförstå mig inte och tro att jag bara vill utbyta ideer med de som är bättre tippare än mig, jag utbyter gärna ideer med andra som vill utvecklas som tippare. Dock inte med de som inte är seriösa och bara häver ur sig saker. 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-08-27 23:38:07 Edited(1): 2011-08-28 10:11:24  Jag håller Johngyl som den bästa tipparen på detta forum och det är inte pga att han omsätter mycket utan att han har riktigt bra analyser inför loppen. Analyserna jag fått av andra har inte varit i närheten av så väl uppbyggda som Johngyls.( Om du har fått hans analyser på fredagar så förstår du vad jag menar). Det tycker jag absolut är något att värna om. Jag strävar som sagt efter att vinna pengar och gå mer plus på mitt spelande och utvecklas som spelare och då är det sådana tippare jag vill lära mej av och ha ett utbyte med. Sånna som inte bryr sig om dom kastar några hundra i sjön bara dom får leka att dom vet bäst vill jag inte ha nåt med att göra för isåfall kan jag bara stega ned på spelbutiken och lyssna på dom som leker kungar trots att dom går minus år efter år... Men detta kanske helt enkelt är fel ställe om jag vill utvecklas som spelare..
Vad gäller Folke så vägrar jag tro att det är en slump att det ständigt har varit bråk när han varit aktiv här på forumet men hur lungt som helst när han tog sin paus.
Missförstå mig inte och tro att jag bara vill utbyta ideer med de som är bättre tippare än mig, jag utbyter gärna ideer med andra som vill utvecklas som tippare. Dock inte med de som inte är seriösa och bara häver ur sig saker. 
Answer to: "Jag håller Johngyl som den bästa tipparen på detta forum o"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Polajsen, Tommie, Dark_Horse, B_Good, Jongyl och ni andra. Varför blockar vi inte bara vissa användare och sen kan vi börja byta ideer inför lördagarna!?
Håller med exakt i det Polajsen säger: Har (nästan) slutat helt att skriva hur jag tror loppen blr körda osv för jag vet att det dissas direkt och ifrågasätter mitt kunnnde/travöga.
Nu har iallafall jag blockerat dessa två.
(Har editerat meddelande /Moderator)
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-08-28 10:18:48  Polajsen, Tommie, Dark_Horse, B_Good, Jongyl och ni andra. Varför blockar vi inte bara vissa användare och sen kan vi börja byta ideer inför lördagarna!?
Håller med exakt i det Polajsen säger: Har (nästan) slutat helt att skriva hur jag tror loppen blr körda osv för jag vet att det dissas direkt och ifrågasätter mitt kunnnde/travöga.
Nu har iallafall jag blockerat dessa två.
( Har editerat meddelande /Moderator)
Answer to: "Polajsen, Tommie, Dark_Horse, B_Good, Jongyl och ni andra. Varför bloc"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 7, DANTE SUND
|
Har editerat ditt meddelande lite.
Vi behöver inte peka ut användare, för det leder ingenstans annant än till mer tjafs.
Jag ska försöka va lite mer konsekvent med detta.
Jag riktar mig än en gång till alla
*Håll god ton och inte alltför off-topic
*Anmäl inlägg ni tycker bryter mot detta
*Blockera användare ni inte står ut med
*Anmäl till Eriksson o ni tycker att någon speciell användare bör stängas av under längre tid
*Om alla drar sitt strå till stacken så blir det bra här tror jag.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
[ 6
]