1
2
3
4
[ 5
]
6
|
Cherry
|
Posted: 2009-06-14 17:44:51
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 4, SHORTHANDED GOAL
S 5, SCARLETS AINO
|
Jo hade nog blivit livsfarlig felfri.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-14 20:17:21
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, SCARLETS AINO
S 5, SCARLETS AINO
|
haha,du skojar elr hur?
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-06-15 09:22:01
|
V 4, SHORTHANDED GOAL
S 5, SCARLETS AINO
|
Låg i rygg på Scarlet, hårt tempo, hade fått luckan. Klart han hade blivit farlig felfri.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-15 12:48:47
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag har svårt att se Shorthanded Goal rubba Global Glide och Scarlets Aino i de slag dem är i nu! Trots drömresa
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-15 13:38:18
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, SCARLETS AINO
S 5, SCARLETS AINO
|
grenka: Säger som alfie,tror inte han hade rått på dom två därframme
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-15 13:53:50  grenka: Säger som alfie,tror inte han hade rått på dom två därframme
Answer to: "grenka: Säger som alfie,tror inte han hade rått på dom tv&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Klart att du inte tror det, enligt dig hänger ingen med "världens bästa" häst scarlets aino och han skulle väl givetvis ha toppchans om han startat i harpers också. Snacka om part i målet...
Jag är rätt övertygad om att Shorthanded goal hade varit bland de 3 felfri vinst eller ej men troligtvis på fotot.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-15 19:30:24  Klart att du inte tror det, enligt dig hänger ingen med "världens bästa" häst scarlets aino och han skulle väl givetvis ha toppchans om han startat i harpers också. Snacka om part i målet...
Jag är rätt övertygad om att Shorthanded goal hade varit bland de 3 felfri vinst eller ej men troligtvis på fotot.
Answer to: "Klart att du inte tror det, enligt dig hänger ingen med "vär"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, SCARLETS AINO
S 5, SCARLETS AINO
|
hah,ja du tesla coin.Du är precis som alla andra här,ett evigt jävla underskattande av scarlets aino,tycker hästen har bevisat tillräckligt för era tröga skallar att han är en topphäst men jag skiter fullständigt vad du och alla tycker om honom ska du veta!
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-06-15 19:38:17  hah,ja du tesla coin.Du är precis som alla andra här,ett evigt jävla underskattande av scarlets aino,tycker hästen har bevisat tillräckligt för era tröga skallar att han är en topphäst men jag skiter fullständigt vad du och alla tycker om honom ska du veta!
Answer to: "hah,ja du tesla coin.Du är precis som alla andra här,ett evigt j&"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 5, SCARLETS AINO
S 5, SCARLETS AINO
|
Klart att Scarlet visat att han hör hemma i Eliten ! Han har vunnit Sweden Cup plättlätt ocg varittvåa i Forus Open? slagen med en nos av L´Amiral Mauzun.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-15 20:45:04
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, SCARLETS AINO
S 5, SCARLETS AINO
|
absolut,mer tycker jag inte ha bör visa för mig 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-16 14:59:46
|
Became a member:
Forum posts:
|
Har aldrig sagt att scarlet är en dålig häst, jag sa att det inte var speciellt konstigt att DU inte trodde SHG inte skulle hänga med scarlet eftersom du tror han är världens bästa travare...
Scarlet är en mycket bra häst som kunde vara mycket bättre bara han inte skena jämt, nu åker han ju allt som oftast dit sista 50 då tanken är tom.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-17 22:30:15  Har aldrig sagt att scarlet är en dålig häst, jag sa att det inte var speciellt konstigt att DU inte trodde SHG inte skulle hänga med scarlet eftersom du tror han är världens bästa travare...
Scarlet är en mycket bra häst som kunde vara mycket bättre bara han inte skena jämt, nu åker han ju allt som oftast dit sista 50 då tanken är tom.
Answer to: "Har aldrig sagt att scarlet är en dålig häst, jag sa att de"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, SCARLETS AINO
S 5, SCARLETS AINO
|
ja det är jävligt synd men dagarna då han inte pullar så kmt blir han först i mål
och ja,på sprinterdisatsn är han sveriges kanske världens bästa travare
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-06-17 22:33:11  ja det är jävligt synd men dagarna då han inte pullar så kmt blir han först i mål
Answer to: "ja det är jävligt synd men dagarna då han inte pullar s&ari"
|
V 4, SHORTHANDED GOAL
S 5, SCARLETS AINO
|
Ta och kamma dig nu.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-18 11:27:12  Ta och kamma dig nu.
Answer to: "Ta och kamma dig nu."
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, SCARLETS AINO
S 5, SCARLETS AINO
|
jag kammar mig aldrig grenka 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-06-18 11:46:18  jag kammar mig aldrig grenka 
Answer to: "jag kammar mig aldrig grenka ;)"
|
V 5, SCARLETS AINO
S 5, SCARLETS AINO
|
Okej nu gick du lite för långt 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-06-18 12:13:13
|
V 4, SHORTHANDED GOAL
S 5, SCARLETS AINO
|
Fick väl stryk av ett gäng både svenska och utlänska i Elitloppet. Lägg därtill en hel skock med hästar som inte var med och du förstår att ditt uttalande inte går att ta på allvar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-18 12:37:05
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, SCARLETS AINO
S 5, SCARLETS AINO
|
ni fattar ju inte lite skämt
han är inte världens bästa men jag är övertygad om att han är topp tre i sverige på sprinterdistans,tror att han är bäst på det i sverige
säg nån som slår han på 1600?
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-06-18 12:41:56 Edited(1): 2009-06-18 12:42:37  ni fattar ju inte lite skämt
han är inte världens bästa men jag är övertygad om att han är topp tre i sverige på sprinterdistans,tror att han är bäst på det i sverige
Answer to: "ni fattar ju inte lite skämt;)
han är inte världens b&aum"
|
V 5, SCARLETS AINO
S 5, SCARLETS AINO
|
Torvald Palema, Triton Sund , Jaded
ett inlägg kvar till 3000 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-06-18 12:55:10  ni fattar ju inte lite skämt
Answer to: "ni fattar ju inte lite skämt;)
han är inte världens b&aum"
|
V 4, SHORTHANDED GOAL
S 5, SCARLETS AINO
|
Fick stryk av Torvald, Triton och Jaded i finalen. Fick stryk av Sahara Dynamite i försöket. I mars fick han stryk av Fama Currit. I September fick han stryk av Airstrike, Persos Yankee, Arras, Earl Tilly, Sundance Clover. Mycket bra sprinter i den form han är i nu men verkligen inte bäst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-18 15:06:24  Fick stryk av Torvald, Triton och Jaded i finalen. Fick stryk av Sahara Dynamite i försöket. I mars fick han stryk av Fama Currit. I September fick han stryk av Airstrike, Persos Yankee, Arras, Earl Tilly, Sundance Clover. Mycket bra sprinter i den form han är i nu men verkligen inte bäst.
Answer to: "Fick stryk av Torvald, Triton och Jaded i finalen. Fick stryk av Sahara Dyn"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, SCARLETS AINO
S 5, SCARLETS AINO
|
men tycker du dom seriöst är bättre än scarlet på sprinterdisatns?
Ingen kan va 100 procentig
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-18 15:51:18  men tycker du dom seriöst är bättre än scarlet på sprinterdisatns?
Ingen kan va 100 procentig
Answer to: "men tycker du dom seriöst är bättre än scarlet på"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, SHORTHANDED GOAL
S 4, SHORTHANDED GOAL
|
Jag håller med Grenka. Shorthanded Goal HADE varit livsfarlig de sista metrarna om han hållit sig på benen, och DÅ hade jag fått större utdelning än DIG, Scarletsaino!
I Prix d'Etain Royal såg mellantiderna ut såhär:
11,0/Intoxicated 13,5 15,5 12,5/Shorthanded Goal
och Shorthanded Goal i dödens, sen till spets, och förlorade de sista stegen mot en smygkörd Camilla Highness! Finns det någon som kan tycka att det INTE är bra gjort?
I det slagna fältet hittar ni Giant Superman, Jocose, Simb Chaplin, Isn´t It Pacha, och EL Mikko.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
6