1
2
3
4
[ 5
]
|
|
Posted: 2012-03-24 22:00:40 Edited(1): 2012-03-24 22:01:23  Helt plötsligt hade han tydligen rätt i första avdelningen också, där han hade "kopplat grepp", hm..
Answer to: "Helt plötsligt hade han tydligen rätt i första avdelningen o"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha,jo. Kopplat grepp och det var INTE svanstedt som skulle spikas
att vara dålig spelare är en sak, det är vi flesta. Men att hålla på med att ljuga eller komma på med dumma ursäkter efter dåliga spel är inget jag respekterar hos folk.
Själv hamnade jag på 6 rätt och tyckte att det var lite mager utdelning med 123 kr  , tråkigt att åka i ett lopp där en favorit vann också  Gör som vanligt, bryter ihopp och kommer igen på söndag kväll! Grymt kul med jägersro, fina lopp, bra väder och jackpott att se fram emot!!!!Hoppas att lasse anmäler några till omgången......
|
|
Reply
|
|
Mikihisa
|
Posted: 2012-03-24 23:48:57
|
Became a member: 2007-07-02
Forum posts: 835
|
Tänkte mest på att Royal Neo inte fått samma upplopp om en annan häst kom utanpå och störde. Har haft för mig att det är då hästen haft problem, men det kan vara fel häst jag tänket på...
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2012-03-25 00:36:24
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Famous fayline kommer aldrig att ta ledning om FDG är med i samma lopp och har framspår. Tyckte att det var solklart vem som skulle ta ledningen i detta lopp om man kollat i lopparkivet. Barfota och helstängt gjorde det ännu mer givet. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-25 05:07:29 Edited(1): 2012-03-25 05:07:37  Famous fayline kommer aldrig att ta ledning om FDG är med i samma lopp och har framspår. Tyckte att det var solklart vem som skulle ta ledningen i detta lopp om man kollat i lopparkivet. Barfota och helstängt gjorde det ännu mer givet. 
Answer to: "Famous fayline kommer aldrig att ta ledning om FDG är med i samma lopp"
|
Became a member:
Forum posts:
|
är ju så i travet, ibland är man fel ute, som du var, men fick rätt endå
menar du sista 7 starterna när famous haft stängt spår? är det de du kollat  ?
Som jag skrev, tyvärr var hästen ofräsch och Per kunde inte köra något från start, gå du in och kolla i lopparkivet de starterna hästen var fräsch hos Stigh, när erik lättade lite på tummarna från start de starter hästen var fräsch, om du hade gjort det så hade du aldrig kommit och sagt något så dumt som att 4an skulle ta en längd på 3an 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-25 10:25:24  är ju så i travet, ibland är man fel ute, som du var, men fick rätt endå
Som jag skrev, tyvärr var hästen ofräsch och Per kunde inte köra något från start, gå du in och kolla i lopparkivet de starterna hästen var fräsch hos Stigh, när erik lättade lite på tummarna från start de starter hästen var fräsch, om du hade gjort det så hade du aldrig kommit och sagt något så dumt som att 4an skulle ta en längd på 1an 
Answer to: "är ju så i travet, ibland är man fel ute, som du var, men f"
|
Became a member:
Forum posts:
|
erkänn bara, du är fel ute! man behöver inte skämmas för att säga det, svälj din stolthet 
FDG var riktigt kvick ut och famous fayline hade inte haft en chans om den så skulle vara 100% fräsh igår.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2012-03-25 11:12:03  är ju så i travet, ibland är man fel ute, som du var, men fick rätt endå
Som jag skrev, tyvärr var hästen ofräsch och Per kunde inte köra något från start, gå du in och kolla i lopparkivet de starterna hästen var fräsch hos Stigh, när erik lättade lite på tummarna från start de starter hästen var fräsch, om du hade gjort det så hade du aldrig kommit och sagt något så dumt som att 4an skulle ta en längd på 3an 
Answer to: "är ju så i travet, ibland är man fel ute, som du var, men f"
|
|
Stig h sa under lunchsändningen att famous fayline kunde öppna bra, men inte tillräckligt för att kunna ta ledningen. Hästen är verkligen inte så snabb från start som du tycks tro..  varför har du alltid sån övertro på Lennartssons hästar förresten?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-25 23:55:17 Edited(1): 2012-03-25 23:56:02  Stig h sa under lunchsändningen att famous fayline kunde öppna bra, men inte tillräckligt för att kunna ta ledningen. Hästen är verkligen inte så snabb från start som du tycks tro..  varför har du alltid sån övertro på Lennartssons hästar förresten?
Answer to: "Stig h sa under lunchsändningen att famous fayline kunde öppna br"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaså lennartssons häsar, förra året blev jag anklagad ha övertro på åke, är ju dumt ha det på e som vinner allt överlägset.
För att kunna ta ledning säger man oftast när det finsn startsnabba invändigt, att kunna svara ledning använder man när man det finsn spetshos utifrån.
kan man tolka det som att syigh mrande att ingen tar en ledning på honom men att han kanske inte kommer förbi de invändigt
får vänta se nästa start med öppet spår på famous helt enkelt 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-25 23:56:46  erkänn bara, du är fel ute! man behöver inte skämmas för att säga det, svälj din stolthet 
FDG var riktigt kvick ut och famous fayline hade inte haft en chans om den så skulle vara 100% fräsh igår.
Answer to: "erkänn bara, du är fel ute! man behöver inte skämmas f&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
som jag sagt innan, man kan vara rätt ute men få fel endå  givetvis kan man vara fel ute och få fel också 
tror dock inte att jag var det
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-25 23:57:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
nu ska va hitta klara spikar till nästa vecka
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2012-03-26 00:15:48  jaså lennartssons häsar, förra året blev jag anklagad ha övertro på åke, är ju dumt ha det på e som vinner allt överlägset.
För att kunna ta ledning säger man oftast när det finsn startsnabba invändigt, att kunna svara ledning använder man när man det finsn spetshos utifrån.
kan man tolka det som att syigh mrande att ingen tar en ledning på honom men att han kanske inte kommer förbi de invändigt
får vänta se nästa start med öppet spår på famous helt enkelt 
Answer to: "jaså lennartssons häsar, förra året blev jag anklagad"
|
|
Ber om ursäkt om jag skrev otydligt. Stig trodde att Famous kanske kunde ta sig förbi de invändiga men att han inte kunde svara de utvändiga. Om du inte följer lunchsändningen på lördagar så tycker jag att du ska börja göra det. Man får mycket bra sista information där.  Jag ser ett samband med att du tidigare hade ett gott öga till Åke för att sedan övergå mer till Per och det gör nog du oxå om du funderar..  Kör hårt på lördag och lycka till! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-26 05:39:27  Ber om ursäkt om jag skrev otydligt. Stig trodde att Famous kanske kunde ta sig förbi de invändiga men att han inte kunde svara de utvändiga. Om du inte följer lunchsändningen på lördagar så tycker jag att du ska börja göra det. Man får mycket bra sista information där.  Jag ser ett samband med att du tidigare hade ett gott öga till Åke för att sedan övergå mer till Per och det gör nog du oxå om du funderar..  Kör hårt på lördag och lycka till! 
Answer to: "Ber om ursäkt om jag skrev otydligt. Stig trodde att Famous kanske kun"
|
Became a member:
Forum posts:
|
godtar din ursäkt!
aldrig fökjt några sådanan sändingar och jag klarar mig väldigt bra endå, men tack för tipset 
sedna har jag inte mkt över för vad tränare tror, då de inte är i närheten av några spelexperter.
Då jag är objektiv så är inte åke mkt att följa när man går in i december månad, finns betydligt intressantare tränare då. Däremot från mars och framåt är åke den absolut intressanta tränaren på marknaden att rygga.
Ser svårt ut på lördag, så önskar dig med lycka till!
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
|