1
2
3
4
[ 5
]
6
|
|
Posted: 2012-02-12 12:17:55  Tycker de finns goda hästar där bakom..hoppas någon sticker ut...bra bana nytt rekord ? 
Answer to: "Tycker de finns goda hästar där bakom..hoppas någon sticker"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Missade det där, ja varför inte?  Ready Cash har gått 10,3. Rekordet har Kool du Caux på 09,8. Det tror jag dock Ready kan slå, hoppas de sätter upp tempot tidigt! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-12 12:57:34  Missade det där, ja varför inte?  Ready Cash har gått 10,3. Rekordet har Kool du Caux på 09,8. Det tror jag dock Ready kan slå, hoppas de sätter upp tempot tidigt! 
Answer to: "Missade det där, ja varför inte? :) Ready Cash har gått 10,"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Vet inte om de finns någon som sänder direkt..är väl inte så via den franska ? Hoppas på rekord !! Alltid roligt att se de bästa !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-12 13:03:36  Vet inte om de finns någon som sänder direkt..är väl inte så via den franska ? Hoppas på rekord !! Alltid roligt att se de bästa !! 
Answer to: "Vet inte om de finns någon som sänder direkt..är väl i"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag försökte hitta om equida hade någon livekanal på nätet men hittade inget tyvärr. :/ Ja det är ju det roligaste inom travet förstås, det här kan kanske vara sista gången för det här meetinget dessutom!
Körde ett litet skojspel..
Registrerat spel
Datum: 2012-02-12
Bana: Vincennes, omg. 27
Lopp: 3
Spelform: Trio
1:a 6
2:a 1, 2, 4, 7
3:a 1, 2, 4, 7
12 kombinationer x 3,00 kr =
36,00 kr
Kvittonummer: 4D00 1A88 5560 5140
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2012-02-12 13:40:28  Välkommen tillbaka Tommie...som sagt..de är inte så dumt med zonenen ändå.. 
Answer to: "Välkommen tillbaka Tommie...som sagt..de är inte så dumt me"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Kollar in ibland när jag kollar stallet jag har på sidan. Blir nåt enstaka inlägg, inte mer. Tycker fortfarande att forumet blir sämre och sämre. Hade vart skoj om det hållt samma kvalite som för typ 1.5 år sedan, men utförsbacken är brant. Förr var vinster på runt 10k väldigt vanligt här på zonen och titt som tätt drogs det in lite större vinster. Nu är det ovanligt med vinster på 10k och de större vinsterna lyser med sin frånvaro. Ganska tydligt tecken på att zonen blir sämre och sämre, eftersom att spela på trav går ut på att vinna pengar. Skulle lika gärna kunna stänga trådarna där man diskuterar loppen och bara ha kvar den där man skriver allmänt om trav, och kanske ha en egen tråd för dig där du kan gnälla av dig om atg, stallkörning osv,osv..  De som håller i sidan bryr sig ju inte heller längre, att det inte finns ett ställe för V:86 är ju bedrövligt. V:86 spelet kom ju inte igår direkt...
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-12 13:48:26  Kollar in ibland när jag kollar stallet jag har på sidan. Blir nåt enstaka inlägg, inte mer. Tycker fortfarande att forumet blir sämre och sämre. Hade vart skoj om det hållt samma kvalite som för typ 1.5 år sedan, men utförsbacken är brant. Förr var vinster på runt 10k väldigt vanligt här på zonen och titt som tätt drogs det in lite större vinster. Nu är det ovanligt med vinster på 10k och de större vinsterna lyser med sin frånvaro. Ganska tydligt tecken på att zonen blir sämre och sämre, eftersom att spela på trav går ut på att vinna pengar. Skulle lika gärna kunna stänga trådarna där man diskuterar loppen och bara ha kvar den där man skriver allmänt om trav, och kanske ha en egen tråd för dig där du kan gnälla av dig om atg, stallkörning osv,osv..  De som håller i sidan bryr sig ju inte heller längre, att det inte finns ett ställe för V:86 är ju bedrövligt. V:86 spelet kom ju inte igår direkt...
Answer to: "Kollar in ibland när jag kollar stallet jag har på sidan. Blir n"
|
|
Jojo du håller dig kvar där bland "molnen"..märker att du läser o hoppar in när något ska försvararas tex. ATG...dom behöver inte ha försvar bara kritik... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-12 13:54:49  Jag försökte hitta om equida hade någon livekanal på nätet men hittade inget tyvärr. :/ Ja det är ju det roligaste inom travet förstås, det här kan kanske vara sista gången för det här meetinget dessutom!
Körde ett litet skojspel..
Registrerat spel
Datum: 2012-02-12
Bana: Vincennes, omg. 27
Lopp: 3
Spelform: Trio
1:a 6
2:a 1, 2, 4, 7
3:a 1, 2, 4, 7
12 kombinationer x 3,00 kr =
36,00 kr
Kvittonummer: 4D00 1A88 5560 5140
Answer to: "Jag försökte hitta om equida hade någon livekanal på "
|
|
Ok !! Det blir väl det viktiga lopp 3 på Valla som kolliderar med Paris loppet..Anders blir väl lite "kluven"... 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2012-02-12 14:06:42
 Jojo du håller dig kvar där bland "molnen"..märker att du läser o hoppar in när något ska försvararas tex. ATG...dom behöver inte ha försvar bara kritik... 
Answer to: "Jojo du håller dig kvar där bland "molnen"..märke"
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-12 14:52:00
|
|
Jaha då klappade man ihop från Paris..fan va trist o Valla diareén fick börja igen... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-12 14:53:15  Jaha då klappade man ihop från Paris..fan va trist o Valla diareén fick börja igen... 
Answer to: "Jaha då klappade man ihop från Paris..fan va trist o Valla diar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag är chockad och äcklad, hur fan tänker de? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-12 14:58:29  Jag är chockad och äcklad, hur fan tänker de? 
Answer to: "Jag är chockad och äcklad, hur fan tänker de? :@"
|
|
Ja de verkar helt kallsinniga för sina kunder..helt i sin ordning tycker väl någon.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-12 15:03:03  Ja de verkar helt kallsinniga för sina kunder..helt i sin ordning tycker väl någon.. 
Answer to: "Ja de verkar helt kallsinniga för sina kunder..helt i sin ordning tyck"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja, det var riktigt sjukt! Även världens bäste kan förlora också tydligen.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-12 15:03:49
|
|
Fan ja trodde detta..spelade Main...spelade Royal förra gången..nu körde han aktivt o inte som i PDA...ja de är tufft att va på topp så länge för Ready.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-12 15:05:50
|
|
Sjutton va Pierre körde för att få ryggen på Ready...var struligt där ett tag..kan ha varit avgörande... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-12 15:06:26  Fan ja trodde detta..spelade Main...spelade Royal förra gången..nu körde han aktivt o inte som i PDA...ja de är tufft att va på topp så länge för Ready.. 
Answer to: "Fan ja trodde detta..spelade Main...spelade Royal förra gången.."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Yes det är ju det, men inte ens han är oslagbar tydligen! Blir väl avelsarbete nu och sen kan man bara hoppas på en Amerikaresa..  Royal Dream får vi locka till Sverige tycker jag!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-12 15:18:20  Sjutton va Pierre körde för att få ryggen på Ready...var struligt där ett tag..kan ha varit avgörande... 
Answer to: "Sjutton va Pierre körde för att få ryggen på Ready..."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jo, Sebastian Baude körde ju allra värst med sin chanslösa häst.. Blev för tufft utan rygg efter ett långt vintermeeting.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-12 15:21:07  Yes det är ju det, men inte ens han är oslagbar tydligen! Blir väl avelsarbete nu och sen kan man bara hoppas på en Amerikaresa..  Royal Dream får vi locka till Sverige tycker jag!
Answer to: "Yes det är ju det, men inte ens han är oslagbar tydligen! Blir v&"
|
|
Ja när han körde så chansartat i PDA så tyckte ja de va en bortkörning..nu var de inge snack han drog på o spetsa..knöligt bakom o Nivard släppte ner chanslös häst framför.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-12 15:25:01  Ja när han körde så chansartat i PDA så tyckte ja de va en bortkörning..nu var de inge snack han drog på o spetsa..knöligt bakom o Nivard släppte ner chanslös häst framför.. 
Answer to: "Ja när han körde så chansartat i PDA så tyckte ja de "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Yes, loppet blev verkligen konstigt kört. Ingen skugga ska falla över Royal Dream dock, Duboisfamiljen brukar ju inte vara helt främmande för att resa hit med sina hästar heller..  Blir ju som att stjäla godis från småbarn för den/de franska kanonen/kanonerna som kommer hit.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-12 15:25:45
|
|
Ja de gäller väl att hämta hem de stora pengarna i aveln...kanske kanske inte varit på topp heller.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-12 15:28:09  Yes, loppet blev verkligen konstigt kört. Ingen skugga ska falla över Royal Dream dock, Duboisfamiljen brukar ju inte vara helt främmande för att resa hit med sina hästar heller..  Blir ju som att stjäla godis från småbarn för den/de franska kanonen/kanonerna som kommer hit.
Answer to: "Yes, loppet blev verkligen konstigt kört. Ingen skugga ska falla ö"
|
|
Visade verkligen att han kan öppna snabbt med Royalen...passar ju bra om han kommer hit !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-12 15:30:09  Visade verkligen att han kan öppna snabbt med Royalen...passar ju bra om han kommer hit !! 
Answer to: "Visade verkligen att han kan öppna snabbt med Royalen...passar ju bra "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja den nordeuropeiska eliten städar han ju av med lätthet, blir väl Royal mot Rapide Lebel isf.. Timoko verkade ju också sugen iofs! 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
6