1
2
3
4
[ 5
]
6
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-12 08:25:37  Jag tar faktiskt med Slettvoll Rambo. Har haft med den några gånger då den är speedig. Men den har uppenbarligen ingen vinnarskalle. Men men.. Även sådana kan sticka nosen först om de bästa tokkör mot varandra. Hmm.. tror inte på den.. men när jag ändå garderar Hallsta så får den komma med som en rolig superkantboll.
Answer to: "Jag tar faktiskt med Slettvoll Rambo. Har haft med den några gå"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Vet i sjutton va "alla" kantbollar tar vägen..säg helgardering så förstår ja mer.... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-12 16:57:21
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, FESETH LYNET
S 1, FESETH LYNET
|
Helt inställd på att Feseth Lynet sitter i spets och håller detta runt om!
Ser man till Hallstas under 20 tid så är den ju gjort för något år sedan, tar man tiderna från senaste starterna så är ju dom fyra mest streckade rätt likvärdig
Synd nog har jag inte under veckans lunch på Stallcafét träffat varken JOP eller Olsen
Skall man låsa på dessa 2? Blir ju alltid oroligt med ....när två träter?
Skall man ta med Myllar och Pihlajan också?
Får invänta nån bra alternativ avslags info under lördags morgonen
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-12 20:54:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
sista hallsta mötte pihlajan var hallsta 40m bättre, undrra hur det ska gå till om den ska torska mot den nu
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-12 21:35:43
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, FESETH LYNET
|
Feseth Lynet körs till spets och stannar där! Rolig chansspik för den modige?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-12 22:44:01
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, FESETH LYNET
|
Feseth lyneth tar spets! sedan vill nog myllar fax ned i banan antingen 2-3:e utvändigt eller invändigt, men 6 pihlajan kommer nog öppna raskt från start och loppet blir kört i halsen på halsta och myllar. Jag vill ha med myllar och feseth för dem kan spurta starkt eller få spets!
1-4-5
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-12 23:06:10
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, FESETH LYNET
|
1 Feseth Lynet (Jan Ove Olsen) har form som det verkar även om det inte stämt på ett tag. Han hade en startgalopp senast men verkar vara i väldigt fin form. Uppgiften på lördag ser bra ut. Spår ett är bra då han är väldigt rask från start. Vi ska vara med och kämpa om segern. Tror att vi kan utmana Hallsta Lotus även om det är knallhårt, säger Ola Engevold.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-12 23:08:01
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, FESETH LYNET
|
3 Slettvoll Rambo (Ulf Eriksson) gjorde ett kämpelöp på Biri senast. Gick i dödens sista 1?200 meterna. Höll på att knäcka ledaren Moe Brage men blev nedspeedad av en som smög med. Hästen var väldigt bra. Bra spår men jag vet inte om vi klarar att ta en längd på Feseth Lynet. Han är väldigt rask från start om allt löser sig. Jag menar att vi har bra chans på trippel, säger John Helge Gravvold.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-12 23:09:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, FESETH LYNET
|
5 Hallsta Lotus (Ulf Ohlsson) tycker jag är i form. Jag hoppas att den ska vara fortsatt bra. Det känns så i alla fall. Möjligt att det är Feseth Lynet som är värst emot men jag tycker att Myllarfaks är bra också. Finnen är också en jäkla stridsvagn. Egentligen var han inte så dålig när han startade senast men den som vann då var bättre. Lotus ska vara betrodd. Vår vinstchans är god, säger Jan-Olov Persson
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-12 23:10:47
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, FESETH LYNET
|
6 Pihlajan Aaroni (Akseli Lahtinen) var inte som bäst i sin senaste start i Sverige. Jag chansade med att ta av honom bakskorna vilket inte fungerade på den lösa banan. Men å andra sidan var Hallsta Lotus fantastisk så jag tror inte att vi hade slagit honom ändå. Det blir förstås tufft men jag räknar med att min häst är bättre. Förlorade visserligen senast men behövde det loppet i kroppen. Kommer vara betydligt vassare nu. Dessutom är det hans bästa distans. Pihlajan Aaroni är kanske inte mogen att slå de allra bästa ännu, han är ung och kommer säkert att utvecklas mer. Men om jag laddar kan han öppna mycket snabbt, säger Akseli
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-13 11:04:04
|
Became a member:
Forum posts:
|
känns inte värt att gardera hallsta, sällan han sviker. Häst mot häst så ger han sig aldrig
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-13 11:31:35
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, FESETH LYNET
|
Garderar med q och 6, sen vet jag inte om jag ska ta med Myllarfaks eller Fakse
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-13 11:38:08
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, SLETTVOLL RAMBO
|
Snacka om iskallt för oss favorithatare:
1 FESETH LYNET*
- Han har rest och övernattat bra, inga som helst problem. Utgångsläget idag är passande, han kan öppna snabbt från start och förhoppningsvis får vi rygg på Hallsta Lotus, då kan det bära långt, säger Ola Engevold
(intervju från Travnet Xpress)
Jaha... Så nu tänker han inte ens bjuda upp till fajt mot Hallsta utan bara släppa. Inte en chans att han vinner via OS om HL får gå i ledning. Då ska Hallsta vara sjuk eller hoppa. Trist.
Det enda man kan hoppas på är att han säger så där för att JOP inte ska köra mot Feseth med Fakse från start.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-13 11:42:42  Snacka om iskallt för oss favorithatare:
1 FESETH LYNET*
- Han har rest och övernattat bra, inga som helst problem. Utgångsläget idag är passande, han kan öppna snabbt från start och förhoppningsvis får vi rygg på Hallsta Lotus, då kan det bära långt, säger Ola Engevold
(intervju från Travnet Xpress)
Jaha... Så nu tänker han inte ens bjuda upp till fajt mot Hallsta utan bara släppa. Inte en chans att han vinner via OS om HL får gå i ledning. Då ska Hallsta vara sjuk eller hoppa. Trist.
Det enda man kan hoppas på är att han säger så där för att JOP inte ska köra mot Feseth med Fakse från start.
Answer to: "Snacka om iskallt för oss favorithatare:
1 FESETH LYNET*
- Han ha"
|
|
Slettvoll är snabb ut o sedan kommer ju Gunnar med sin..loppet sist över 1640 hade Gunnar spår utanför Hallsta..frågan är vad finnen kan öppna..? 
|
|
Reply
|
|
philip
|
Posted: 2011-08-13 12:03:57
|
Became a member: 2010-07-14
Forum posts: 112
V 5, HALLSTA LOTUS
S 5, HALLSTA LOTUS
|
spets o vinst Lotusblomman 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-13 14:43:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, HALLSTA LOTUS
S 1, FESETH LYNET
|
O så fäller vi Hallsta oxå tack 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-13 14:49:03  O så fäller vi Hallsta oxå tack 
Answer to: "O så fäller vi Hallsta oxå tack(H)"
|
|
Jo vi försöker !!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-13 14:53:56
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, HALLSTA LOTUS
S 1, FESETH LYNET
|
skott kommer
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-13 14:55:14  skott kommer
Answer to: "skott kommer"
|
|
Klart bakåt !! Finnen !!!! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-13 14:57:16
|
|
Klart !! H  oppas du hade med honom ? Ja hade de..men Bergharn i första kan du göra skott kommer på !!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-13 14:59:02
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, HALLSTA LOTUS
S 1, FESETH LYNET
|
3 streck första o 4 streck här JAG är med..
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
6