1
2
3
4
[ 5
]
|
|
Posted: 2010-04-11 09:22:00  Folke, funderar på att förfölja dig på forumet och kommentera alla faktafel du skriver i dina inlägg, vad tror du om det?
Answer to: "Folke, funderar på att förfölja dig på forumet och ko"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, FINDERS KEEPERS
|
hehe, återigen använder du ordet fakta... börjar bli rejält pinsamt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-11 11:24:51  hehe, återigen använder du ordet fakta... börjar bli rejält pinsamt.
Answer to: "hehe, återigen använder du ordet fakta... börjar bli rej&au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kul, att du börjar använda ordet med, inte ofta. Kanske du lär dig innebörden med. häärligt
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2010-04-11 11:42:28  kul, att du börjar använda ordet med, inte ofta. Kanske du lär dig innebörden med. häärligt
Answer to: "kul, att du börjar använda ordet med, inte ofta. Kanske du lä"
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
jag får känslan av att ordet fakta används förr att försöka få tyngd åt sitt påstående , när det just är ett påståendet eller ett tyckande om man så vill. Ett felaktigt använda av ordet . Jag upplever att det nästan alltid är frågan om tyckande när personer använder ordet fakta
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-11 12:40:39  jag får känslan av att ordet fakta används förr att försöka få tyngd åt sitt påstående , när det just är ett påståendet eller ett tyckande om man så vill. Ett felaktigt använda av ordet . Jag upplever att det nästan alltid är frågan om tyckande när personer använder ordet fakta
Answer to: "jag får känslan av att ordet fakta används förr att f&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
håller med dig till 100%
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-11 13:01:33  håller med dig till 100%
Answer to: "håller med dig till 100%"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, FINDERS KEEPERS
|
han diskvalificerade precis ditt användande av ordet och du håller med?
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2010-04-11 13:06:38  han diskvalificerade precis ditt användande av ordet och du håller med?
Answer to: "han diskvalificerade precis ditt användande av ordet och du håll"
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
|
HAHAHAHAH
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-11 14:24:47 Edited(1): 2010-04-11 14:25:23  hoppas Quarcio går ut istället för Globalen.
Sen vill jag ha kanonspår på Nu Pagadi och Beanie så blir det spännande.
Så här 1.5 månad inför elitloppet.. och med bakgrund av dagens floppar (Maha och CC) .. så känns det som att det finns några elitloppskandidater med på lördag.
Answer to: "hoppas Quarcio går ut istället för Globalen.
Sen vill ja"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Asså, så du tycker det skulle vara kul att se Quarcio?
Galopp, galopp, galopp disk. Färdigt, ja de va kul 
Gooparna ska ju öppna en filial i Frankrike, smartast vore att ta ner den åsnan ditt 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-11 14:41:01  Asså, så du tycker det skulle vara kul att se Quarcio?
Galopp, galopp, galopp disk. Färdigt, ja de va kul 
Gooparna ska ja öppna en filial i Frankrike, smartast vore att ta ner den åsnan ditt 
Answer to: "Asså, så du tycker det skulle vara kul att se Quarcio?
Galopp,"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, FINDERS KEEPERS
|
jo kanske det, men hellre Quarcio än Globalen.. mest för spänningen
Även om jag personligen inte är något fan av Quarcio i Sverige.
Han går inte en meter utan sin lasso.
Skitsnacket sist om att han "inte hade lust"..
Hörde med lite folk i Goops stall att det förmodligen hade gått bättre med Lasson för hästen har enorm respekt för bettet och underkastar sig Björn då... sist kände han att det inte var någon lasso och kunde därmed göra hur han ville.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-11 15:33:18  han diskvalificerade precis ditt användande av ordet och du håller med?
Answer to: "han diskvalificerade precis ditt användande av ordet och du håll"
|
Became a member:
Forum posts:
|
din tolkning av vad folk skriver är inte den bästa, men är säker på att du gör ditt bästa ändå. Så ska inte håna dig på något sätt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-11 16:06:55  din tolkning av vad folk skriver är inte den bästa, men är säker på att du gör ditt bästa ändå. Så ska inte håna dig på något sätt.
Answer to: "din tolkning av vad folk skriver är inte den bästa, men är s"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, FINDERS KEEPERS
|
Du är så obeskrivligt korkad att det är helt otroligt.
Snackar om fakta när du sitter och spekulerar i om Dresscode skulle vinna lättare om Björn kör...
Helt sinnessjukt.
Presentera gärna en fet och trovärdig källa som kan styrka det.
Statistik eller motsvarande.
Finns inte... för det är bara köksbords-gissningar.
Och helt meningslöst att tycka att Björn skulle vinna lättare.... då han inte körde, vad är poängen?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-11 18:08:47  Du är så obeskrivligt korkad att det är helt otroligt.
Snackar om fakta när du sitter och spekulerar i om Dresscode skulle vinna lättare om Björn kör...
Helt sinnessjukt.
Presentera gärna en fet och trovärdig källa som kan styrka det.
Statistik eller motsvarande.
Finns inte... för det är bara köksbords-gissningar.
Och helt meningslöst att tycka att Björn skulle vinna lättare.... då han inte körde, vad är poängen?
Answer to: "Du är så obeskrivligt korkad att det är helt otroligt.
Sna"
|
Became a member:
Forum posts:
|
har du svårt att göra skillnad på spekulationer och fakta? Kanske jag kan hjälpa dig isåfall
var en fråga till dig, tror du att björn hade hamnat i samma scenario som takter frågade jagdig? När jag sa att tur skapar man sig själv, och sedan när du tänekr efter och kommer fram till att det säkert är då. DÅ rä det en spekulation med hög trovärdighet, har inget med fakta att göra, tycker en vuxen människa i din ålder ska kunna dra en gräns mellan sannolighet/spekulation och ren fakta.
Eller är du riktigt korkad som Puckmongot?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-11 18:33:50  har du svårt att göra skillnad på spekulationer och fakta? Kanske jag kan hjälpa dig isåfall
var en fråga till dig, tror du att björn hade hamnat i samma scenario som takter frågade jagdig? När jag sa att tur skapar man sig själv, och sedan när du tänekr efter och kommer fram till att det säkert är då. DÅ rä det en spekulation med hög trovärdighet, har inget med fakta att göra, tycker en vuxen människa i din ålder ska kunna dra en gräns mellan sannolighet/spekulation och ren fakta.
Eller är du riktigt korkad som Puckmongot?
Answer to: "har du svårt att göra skillnad på spekulationer och fakta?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
"Många" självutnämnda experter här, verkar det som.
"Ni" borde söka jobb som expert, kanske sno Nybrinks jobb?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-11 18:57:34  "Många" självutnämnda experter här, verkar det som.
"Ni" borde söka jobb som expert, kanske sno Nybrinks jobb?
Answer to: ""Många" självutnämnda experter här, verkar d"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nybrink är mer entertainer än expert.
Plokko och hans andra halva hade inte ens fått jobb som bussförare.
SJälv har jag det bra som det är.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]