1
2
3
[ 4
]
5
|
hogan
|
Posted: 2009-01-17 14:02:05
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 7, NIGHTBREED
|
Stor fidus = Krångel som e bra men krånglig kusk. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-17 14:02:07
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, EL GUERROUJ
|
Ja, vi får se... Nu får man börja fokusera... ! Lycka till allesammans idag... Må smartas vinna 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-17 14:03:13  Var ju det då förstås men om det är min tur så löser det sig nog 
Answer to: "Var ju det då förstås men om det är min tur så "
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TEMANYL
|
Lite Örjan tur till Erik då? 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-01-17 14:04:53  Lite Örjan tur till Erik då? 
Answer to: "Lite Örjan tur till Erik då? ;)"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 8, HURRICANE PHOTO
|
Med lite galopper i spetsrusningen och en gnutta tur så hittar han tredje invändigt eller rygg ledaren och då är skrällen ett faktum 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-01-17 14:05:33  Lite Örjan tur till Erik då? 
Answer to: "Lite Örjan tur till Erik då? ;)"
|
Forum posts: 7100
V 8, HURRICANE PHOTO
|
Har iag börjat bra då jag satt mitt enda spel hittills 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-17 14:06:52  Med lite galopper i spetsrusningen och en gnutta tur så hittar han tredje invändigt eller rygg ledaren och då är skrällen ett faktum 
Answer to: "Med lite galopper i spetsrusningen och en gnutta tur så hittar han tr"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TEMANYL
|
Det är bara Örjan som får sån tur 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-01-17 14:13:20
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 5, TEMANYL
|
Är bara nötter och skåningar som kan tycka Ludde är en bra taktiker. Herregud...
Att han har bra hästar och är en mycket framgångsrik tränare har väl inget med hur hans taktiska sinne är. Jävla nötkommentar...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-17 14:17:51  Är bara nötter och skåningar som kan tycka Ludde är en bra taktiker. Herregud...
Att han har bra hästar och är en mycket framgångsrik tränare har väl inget med hur hans taktiska sinne är. Jävla nötkommentar...
Answer to: "Är bara nötter och skåningar som kan tycka Ludde är en"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TEMANYL
|
och de kom från den största och mesr taktiska pojken här inne.lyssna lite på dem som håller på med trav ,så får du höra vad dem tycker kuskarna o tränarna.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-01-17 14:37:07
|
V 5, TEMANYL
|
Gå runt i din lilla bubbla du och tyck att Ludde är en grym taktiker. Skrattretande... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-17 14:38:20  Är bara nötter och skåningar som kan tycka Ludde är en bra taktiker. Herregud...
Answer to: "Är bara nötter och skåningar som kan tycka Ludde är en"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TEMANYL
|
har aldrig kallat han Taktiker
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-01-17 14:54:07
|
V 5, TEMANYL
|
Men det var det pajkastningen handlade om. Jag skrev att vad som helst kan hända i starten eftersom Åke och Ludde inte direkt är de bästa av taktikerna. Då svarar Keke
 ludde är en sveriges bästa kuskar och taktiker
Vilket ju är en ganska humoristisk kommentar. Tror de flesta tränare, kuskar, spelare och travinsatta människor håller med om att Ludde inte är en av sveriges bästa kuskar och taktiker....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-17 14:56:38  Men det var det pajkastningen handlade om. Jag skrev att vad som helst kan hända i starten eftersom Åke och Ludde inte direkt är de bästa av taktikerna. Då svarar Keke
Vilket ju är en ganska humoristisk kommentar. Tror de flesta tränare, kuskar, spelare och travinsatta människor håller med om att Ludde inte är en av sveriges bästa kuskar och taktiker....
Answer to: "Men det var det pajkastningen handlade om. Jag skrev att vad som helst kan "
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TEMANYL
|
Men Keke har inte alla skruvar rätt 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-01-17 15:22:46
|
V 5, TEMANYL
|
Den diagnosen ställde jag för länge sen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-17 16:32:34
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, EL GUERROUJ
|
Nu säger jag inte att han hade vunnit, men det var synd på galoppen på El Guerrouj... Trist, Bra gick ju som sagt In April... Men, men, roligt med jackpot nästa vecka... ha en bra kväll!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-18 00:32:43
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, IN APRIL
|
Jag trodde stenhårt på In April. Kom som ur en kanon.
Nästa gång, då jävlar !!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-18 12:55:06  Men det var det pajkastningen handlade om. Jag skrev att vad som helst kan hända i starten eftersom Åke och Ludde inte direkt är de bästa av taktikerna. Då svarar Keke
Answer to: "Men det var det pajkastningen handlade om. Jag skrev att vad som helst kan "
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TEMANYL
|
den självutnämde kungen på forumet har talat igen ,han som tror sig veta dem mesta o de bästa om travet här i sverige.   .håll dig till travspelet där verkar du va duktig.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-01-18 13:09:05  den självutnämde kungen på forumet har talat igen ,han som tror sig veta dem mesta o de bästa om travet här i sverige.   .håll dig till travspelet där verkar du va duktig.
Answer to: "den självutnämde kungen på forumet har talat igen ,han som "
|
Forum posts: 5430
|
Jag tror inte jag kan beskriva med ord hur mycket mer Grenka kan om trav och tippning än dej Keke.. Enligt mej så är Grenka bäst påläst och ger bäst tips av alla på detta forum. Grenka är även ruggigt bra på att analysera hur loppen blir körda.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-18 13:59:16
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, REDFORD TUNA
|
Tar inte ifrån någon ära från någon men Grenka kolla Åbys stora pris så får du se att Ludde kan det där med taktik men jag är fullt medveten om att han gjort bort sig en del också.
Tar inte ifrån någons ära men att citera analyser från travtjänsten & spelarservice kan vem som helst som har råd eller kontakerna att få tips därifrån.
Garros som är ganska kall för tillfället.
God tur på er.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-01-18 14:04:26  Tar inte ifrån någon ära från någon men Grenka kolla Åbys stora pris så får du se att Ludde kan det där med taktik men jag är fullt medveten om att han gjort bort sig en del också.
Tar inte ifrån någons ära men att citera analyser från travtjänsten & spelarservice kan vem som helst som har råd eller kontakerna att få tips därifrån.
Garros som är ganska kall för tillfället.
God tur på er.
Answer to: "Tar inte ifrån någon ära från någon men Grenka"
|
Forum posts: 5430
|
Det var absolut grymt snyggt av ludde och han har gjort några smarta styrningar på sista tiden. Men han får nog hålla i det en lite längre tid(typ ett år) Innan jag kan hålla med om att han är en bra taktiker.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-18 16:06:39  Jag tror inte jag kan beskriva med ord hur mycket mer Grenka kan om trav och tippning än dej Keke.. Enligt mej så är Grenka bäst påläst och ger bäst tips av alla på detta forum. Grenka är även ruggigt bra på att analysera hur loppen blir körda.
Answer to: "Jag tror inte jag kan beskriva med ord hur mycket mer Grenka kan om trav oc"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TEMANYL
|
du är ju från samma skola som han , du måste va hans arvtagare, bara för att man citerar tidningar o diverse andra grejer så behöver man inte leka kung här.jag ha inget lopparkiv kanske skaffar det , men jag följer travet ändå varje dag o det räcker för mig .de har jag gjort ungefär 25 år nu. jag skiter fullständigt i grenka så länge han inte går på varje människa här om deras tips o ider.han kan säkert sin bit om hästar men bäst här är han defenetivt inte . de finns många duktiga killar o tjejer här som har bättre tips o analyser än han.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5
|