1
2
3
[ 4
]
|
Soberano
|
Posted: 2008-07-18 16:15:50  inte sagt att right over är chanslös, sade att han har en mycket liten vinstchans. Chanserna baseras inte på strecken, men ni spelade väl på spelvärdet till 1%? för mig är det i princip skitsamma om hästen är streckad på 1% eller 5% när förutsättningarna och vinstchansen är så liten......
Alla hästar kan vinna, men du är väl en statistiknörd prima? hur ofta vinner ett sto med de förutsättningar som right over har? 1% av gångerna? det är absolut ingen häst som är något utöver det vanliga och kan gå runt ett helt fällt. I sådana här stolopp så brukar det vara "omkörningsförbud" som Bengt adielsson sade i KP. Vi kan nog räkna med långsamt tempo och sedan vinner en av hästarna där framme som vanligt......
Löpningsförlopp betyder väldigt mycket på v75 då hästarna är väldigt jämna.....Men lycka till och grattis om den går in.
Answer to: "inte sagt att right over är chanslös, sade att han har en mycket liten vi"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 9, SUPER FLAME
|
Måste faktiskt hålla med dig Nijo vad det gäller "spelvärdet" på Right Over.... För mig är det fel läge,fel distans och en kusk som väl knappast höjer chanserna. Som du varit inne på så vinns antagligen 80% av dessa loppen från spets,vinnarhålet eller någon annan position långt fram i fältet. För att försvara mitt tips från dåliga spår 9 så tror jag att Goop slinker igenom och hittar andra ytter 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-07-18 18:02:05
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, GENTLE LOVE
|
Prima_Crille! Jag kollade SvD & dina tips men hittar ingen analys bara ett system rakt upp & ner? Var är resten?
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-07-18 21:09:19
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 15, RIGHT OVER
|
fins bara en kommentar till varje häst. saknar oxå en liten text med en genomgång avdelning för avdelning
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-07-18 23:49:24
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, RONDA BRICK
|
En riktig susare här kan vara Gunpowder Girl som stred tappert i dödens i rättvik för någon vecka sedan. Är rätt kvick från start oxå. Med en behaglig resa så.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-07-19 10:36:56  fins bara en kommentar till varje häst. saknar oxå en liten text med en genomgång avdelning för avdelning
Answer to: "fins bara en kommentar till varje häst. saknar oxå en liten text med en g"
|
Became a member:
Forum posts:
V 15, RIGHT OVER
|
Grenka vi får ta Right Over.. så delar vi på miljonerna 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-07-19 10:53:27
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 15, RIGHT OVER
|
Den kräver givetvis mycket flyt med rätt ryggar men sitter den bara hyfsat till inför det långa upploppet så tror jag den vinner lätt. Men tyvärr lär den sitta omöjligt till men 2% är fortfarande en gåva 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-07-19 12:07:25  Den kräver givetvis mycket flyt med rätt ryggar men sitter den bara hyfsat till inför det långa upploppet så tror jag den vinner lätt. Men tyvärr lär den sitta omöjligt till men 2% är fortfarande en gåva 
Answer to: "Den kräver givetvis mycket flyt med rätt ryggar men sitter den bara hyfsa"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CINDERELLA CROWN
|
Tycker det e mumma... Även mumma att Philip K är 2%
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-07-19 13:10:54
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 12, CAN TRUST
|
Can Trust er med att denna är inte oäven heller....  ...7%
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-07-19 13:52:17
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 7, GENTLE LOVE
|
Gläder nog en del av er här inne..
Än en gång travnet express..
15 RIGHT OVER
18/300 m i avslutningen, ser fullständigt lysande ut. Klart plus!
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-07-19 16:13:42
 Ludde har inte sagt att going kronos är världens bästa häst, han har däremot sagt att han har kapacitet och talang till att bli världens bästa häst. Ganska stor skillnad......
Att ludde har hästar som ska vara "chanslösa" har man hört för, trots det vinner dem......Flesta av hans hästar besitter väldigt hög kapacitet när dem fungerar och då är dem i princip aldrig chanslösa. Ingen häst är chanslös för den delen och det trodde jag att alla visste?
I´m a beauty face kan nog vinna om mystical ann har en dÃ¥lig dag, värre under har väl inträffat? annars ger nog platsoddset en del, samma vad gäller excallibur som visat enorma fartresurser när han vill springa.
Men som sagt, det är ett vinnande koncept att spela luddes hästar utanför jägersro, sedan kan man tro vad man vill om han som kusk, tränare och person.
Answer to: "Ludde har inte sagt att going kronos är världens bästa häst, han har dÃ"
|
|
1
2
3
[ 4
]
|