1
2
3
[ 4
]
|
|
Posted: 2008-04-12 18:30:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag har ingen åsikt om Björn Goops styrning.. varken negativt eller positivt.. tror han körde som 95% av alla kuskar skulle gjort!
Däremot att säga att Mt Buffet har mycket kräm kvar är en överdrift utan dess like.. kolla på loppet igen så får du se ^^
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-04-12 19:18:34
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Mest besviken på Örjan idag! Tomtekörningar! Kör offensivt med hästar som ska smygas och sitter kvar med favoriter... Jävla offer!
Angående MT Buffet så såg det inte ut som han hade nån mer växel. Fick ju chansen men Takter valde att sitta kvar och det var inte 50 meter från mål...
Barfine får ju luckan när de andra redan är i mål typ men kan inte mycket då heller men det var ändå för sent! Offret borde ju gått 500 kvar!
Robinson galopperar som klar 20 meter innan mål, likaså Turbo...
Det mesta gick fel idag!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-12 19:25:16
|
Became a member:
Forum posts:
|
Grattis Nijo, snyggt system.
För egen del är det väl bara att konstatera att man inte ska slänga in system innan man sett värmningar och hört senaste skvallret. I varje fall inte för tre lakan, snacka om att sponsra OS-truppen!!
Fan va iskall jag va idag. För att göra saken värre slaskade jag bort fyrsiffrigt på ett matematisk system dör jag spikade Spring Ray (han va ju bra....) och Meadow Zoot (den körde ju BG bra.....)
Usch och fy!!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-12 20:15:25 Fick 6 rätt och 3908kr på mitt system......1 sexa och ca: 15st 5. or typ?
Helt klart nöjd, förutom det faktum att Takter körde bort M.T Buffett något så enormt! Men å andra sidan borde väl de som spikade Meadow zoot vara lika besvikna på Björn Goop? snacka om tomtestyrning, och folk klagar på ludde för att han överforcerar, haha.
Answer to: "Fick 6 rätt och 3908kr på mitt system......1 sexa och ca: 15st 5. "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Grattis!!
Snyggt gjort. 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-04-12 20:56:44
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Nijo, du ska väl inte vara besviken på M.T Buffett så efteråt, borde väl vara glad att 11 vann till bättre utdelning. Den var ju mindre streckad än M.T.B
Jag däremot kan vara grymt besviken som åker på sån häst som Digger Crown som var egentligen klasshästen i gänget, de andra kan ju pensioneras direkt. Sen åker jag på att Turbo Later galopperar över mållinjen, och där valde jag mellan honom och Golden Tilly, men Norman sa att det blir ett lugnt upplägg med skor för ett löpp inför finalen, grundlurad vart man där....grymt på åka på dessa två bra hästar, när man hittar Victor Bris på 4 streck och det börja så bra.
Grymt Besviken!! 
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-04-12 21:32:03
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
kan ju säga att Glen Norman förväntade sig nästan en seger, vill bland annat vara med under elitloppshelgen och då måste hästen visa upp sig och vinna sådana här lopp.....
Annars hade det varit bättre om M.T Buffett vunnit pga då hade jag fått 4.a st 6 . or....... Jag är ganska säker på att han vunnit detta om Takter gått ut i dödens, men det är väl inte lönt att spekulera. Får väl hoppas att Takter inte kör bort hästen 3 lopp i rad helt enkelt.
tackar för gratulationerna annars......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-13 09:33:06  Nijo, du ska väl inte vara besviken på M.T Buffett så efteråt, borde väl vara glad att 11 vann till bättre utdelning. Den var ju mindre streckad än M.T.B
Jag däremot kan vara grymt besviken som åker på sån häst som Digger Crown som var egentligen klasshästen i gänget, de andra kan ju pensioneras direkt. Sen åker jag på att Turbo Later galopperar över mållinjen, och där valde jag mellan honom och Golden Tilly, men Norman sa att det blir ett lugnt upplägg med skor för ett löpp inför finalen, grundlurad vart man där....grymt på åka på dessa två bra hästar, när man hittar Victor Bris på 4 streck och det börja så bra.
Grymt Besviken!! 
Answer to: "Nijo, du ska väl inte vara besviken pÃ¥ M.T Buffett sÃ¥ efterÃ¥t, borde vÃ"
|
Became a member:
Forum posts:
|
surt.. lirade på turbo.. jaja.. bara ta nya tag 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-04-13 09:33:41
|
|
Grattis Nijo....  .......retar mig lite på att man inte lyckas bättre än sån här gång, bra utdelning för egentligen en enkel rad.....polare till mig som satte den, han fick två sjuor.....ett system på 2000 någonting och ett på 900 någonting, bara grattulera dom som var vakna, han spika bl.a Golden Tilly men o andra sidan hade han lite tur för hade Spangmigutten vunnit hade han varit rökt............när kommer turen hem till mig då???? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-13 09:39:38  Grattis Nijo....  .......retar mig lite på att man inte lyckas bättre än sån här gång, bra utdelning för egentligen en enkel rad.....polare till mig som satte den, han fick två sjuor.....ett system på 2000 någonting och ett på 900 någonting, bara grattulera dom som var vakna, han spika bl.a Golden Tilly men o andra sidan hade han lite tur för hade Spangmigutten vunnit hade han varit rökt............när kommer turen hem till mig då???? 
Answer to: "Grattis Nijo....;).......retar mig lite på att man inte lyckas bättre än"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha, men det såg faktiskt ut som spangmigutten vann?..
men på målfotot så var helt klart LUNDÅS EMELIE först..( tyckte jag )..
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-04-13 11:42:23  haha, men det såg faktiskt ut som spangmigutten vann?..
men på målfotot så var helt klart LUNDÅS EMELIE först..( tyckte jag )..
Answer to: "haha, men det såg faktiskt ut som spangmigutten vann?..
men på målfot"
|
|
Tyckte jag med först....hade också bara Lundås Emelie så det var svettigt. Jävla tur han hade polaren....han har ju häst hos Glen Norman, därav spiken på Golden Tilly....sen är han Digger Crown diggare också, så det var precis hans rad denna gång, men han har jobbat för det, spelar hårt varje helg så det var väl dags. Tråkigaste är att vi brukar spela ihop varje helg men han hade varit ute och festat på fredagen så han var inte tillgänglig på den kvällen sen så blev han väl bakis och hamnade på bortaplan så jag hörde inte ifrån honom...typiskt men sella vi....bara att jobba vidare! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-13 11:45:46
|
Became a member:
Forum posts:
|
Söndagens vanligaste fraser för en travspelare  "Ta nya tag nästa vecka" och "Jobba vidare" 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
|