1
2
3
[ 4
]
|
|
Posted: 2008-04-13 09:30:55
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, M.T.BUFFETT
|
M.T buffet har inte ett skvatt kvar!
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-04-13 11:23:50
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
kakan, var det inte även du som LOVADE att scarlets ainio skullle spetsa enkelt? din trovärdighet är inte särskilt stor just nu...... Känns verkligen som att din kunskap angående trav är GANSKA begränsad.
Vill inte göra dig sur då jag tycker att du är en riktigt skön typ, kom ihåg det.
Om jag är enögd? hade lika hårda krav på barfine player i avd7 och den tyckte jag inte hade något sparat, tog inte ett skit sista 100meterna när örjan kom ut,,,,gick OK men inte mer, klar besvikelse.
ska komma ihåg att M.T Buffett är en långklivad häst där det tar extra tid att få upp farten och kusken kan inte köra för nära i rygg på ekipaget framför om han inte vill riskera att hästen ska sparka kusken i ryggen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-13 11:26:34  kakan, var det inte även du som LOVADE att scarlets ainio skullle spetsa enkelt? din trovärdighet är inte särskilt stor just nu...... Känns verkligen som att din kunskap angående trav är GANSKA begränsad.
Vill inte göra dig sur då jag tycker att du är en riktigt skön typ, kom ihåg det.
Om jag är enögd? hade lika hårda krav på barfine player i avd7 och den tyckte jag inte hade något sparat, tog inte ett skit sista 100meterna när örjan kom ut,,,,gick OK men inte mer, klar besvikelse.
ska komma ihåg att M.T Buffett är en långklivad häst där det tar extra tid att få upp farten och kusken kan inte köra för nära i rygg på ekipaget framför om han inte vill riskera att hästen ska sparka kusken i ryggen.
Answer to: "kakan, var det inte även du som LOVADE att scarlets ainio skullle spetsa e"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, M.T.BUFFETT
|
haha, jo scarlets aino är sveriges startsnabbaste häst?  .. fast igår hade han visserligen tufft läge men trodde att han skulle öppna bättre faktiskt!  .
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-04-13 12:19:48  haha, jo scarlets aino är sveriges startsnabbaste häst?  .. fast igår hade han visserligen tufft läge men trodde att han skulle öppna bättre faktiskt!  .
Answer to: "haha, jo scarlets aino är sveriges startsnabbaste häst? :D.. fast igår h"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
V 6, BETWEEN THE SHEETS
|
Ryan Trot är nog sveriges startsnabbaste häst. Tar en längd på Scarlets Aino alla dar i veckan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-13 13:27:44  Tycker det är svårt att säga hur mycket krafter han har kvar. Har kollat loppet några gånger och ungefär 100 kvar ser det ut som att han inte har något kvar men strax innan mål ser det ut som att han har mycket kvar. Märkligt..
Answer to: "Tycker det är svårt att säga hur mycket krafter han har kvar. Har kollat"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BETWEEN THE SHEETS
|
MT Buffet var ju helt tom.. men ledarens galopp och därav att den stannar till gör ju att Takter kommer ikapp han på två röda, därför det ser ut som han har något kvar. Tyckte hästen såg slak ut 200 kvar och hela vägen in i mål.. sen att han får Turbo Later i knäet är ju som det är.
Tittat upploppet flera gånger nu och kan inte se hur man kan säga att han har något kvar..
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-04-13 13:32:55  MT Buffet var ju helt tom.. men ledarens galopp och därav att den stannar till gör ju att Takter kommer ikapp han på två röda, därför det ser ut som han har något kvar. Tyckte hästen såg slak ut 200 kvar och hela vägen in i mål.. sen att han får Turbo Later i knäet är ju som det är.
Tittat upploppet flera gånger nu och kan inte se hur man kan säga att han har något kvar..
Answer to: "MT Buffet var ju helt tom.. men ledarens galopp och därav att den stannar "
|
V 6, BETWEEN THE SHEETS
|
Jag har kollat lite mer oxå och du har rätt Plokko. Turbo Later stannar när han galopperar. Det är därför som det ser uut som att MT Buffett har krafter kvar. Egentligen var MT usel som inte har krafter kvar efter en resa i rygg på ledaren.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-13 13:38:07  Jag har kollat lite mer oxå och du har rätt Plokko. Turbo Later stannar när han galopperar. Det är därför som det ser uut som att MT Buffett har krafter kvar. Egentligen var MT usel som inte har krafter kvar efter en resa i rygg på ledaren.
Answer to: "Jag har kollat lite mer oxå och du har rätt Plokko. Turbo Later stannar n"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BETWEEN THE SHEETS
|
Vi är överens!
ATG:s lopparkiv 
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-04-13 16:30:56
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
jaha, så vad ska takter göra? köra över turbo later? han åker i princip bara med bakom och kan inte göra något.......
hade varit en annan sak om Takter varit på M.T Buffet och drivit för att den skulle hänga med. så var dock inte fallet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-13 16:55:23  jaha, så vad ska takter göra? köra över turbo later? han åker i princip bara med bakom och kan inte göra något.......
hade varit en annan sak om Takter varit på M.T Buffet och drivit för att den skulle hänga med. så var dock inte fallet.
Answer to: "jaha, så vad ska takter göra? köra över turbo later? han åker i princi"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kör över hästakräket!  fram med macheten och hugg punktering i däcken på fanskapet...  förlåt. just kidding.  spikade between the sheets här... too bad...
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-04-13 17:23:31  jaha, så vad ska takter göra? köra över turbo later? han åker i princip bara med bakom och kan inte göra något.......
Answer to: "jaha, så vad ska takter göra? köra över turbo later? han åker i princi"
|
V 6, BETWEEN THE SHEETS
|
Han sitter inte direkt blixtstilla över upploppet tycker jag... Han hade inte vunnit med tidigare lucka det är jag tämligen säker på...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-13 17:36:37
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BETWEEN THE SHEETS
|
Han sitter inte alls stilla... han går för slaka tömmar och Takters "lätt" drivning.. Så han var helt klart tom, det kan alla med lopparkivet notera. Ni som bara förlitar er på Johan Edlunds pubishår på läppen.... på lördagar, ja, ni får väl försöka komma ihåg saker o ting.
Eller snåla fram den där hundringen.. så ni får titta.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
|