1
2
3
[ 4
]
|
tommie
|
Posted: 2008-03-16 16:11:04  jag gratulerar folk som postar sitt system inför omgången och jag begär inte att folk ska gratulera mig om jag inte postar ett vinnande system innan en omgång.......
Answer to: "jag gratulerar folk som postar sitt system inför omgången och jag begär "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Så om nån har vunnit och inte postat då kan man inte gratulera även om man får bevis.. haha! Och du brukar skriva att jag är barnslig...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-16 16:20:41
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ohyggligt mycket pengar på en så lätt rad, satt med Glee Face & Infatti som spikar ganska länge, kallblodet var ju ett trehästarlås liksom loppet Ronald vann, att Erik skulle ta spets i stoloppet det stod ju i programmet, Men det är ju alltid lätt i efterhand. Fast huvudsaken var att man lärde sig något inför framtiden, norska voltssystemet hade man inte en susning om i stort sett men nu "kan" man ju det. Spår 1 på Monmarken är inte lika svårt som förr men ändå ganska krävande.
Garros
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-16 17:00:47
|
Became a member:
Forum posts:
|
Sedan var ju ett långt upplopp inte något speciellt.
Spetshästar vinner även där. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-16 17:32:00
|
Became a member:
Forum posts:
|
Håller med.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-16 21:19:08
|
Became a member:
Forum posts:
|
Grattis Tommie!
För övrigt var det den sämst betalda V75an under 2000-talet förhållande till svårighetsgrad, enligt mig och mina tankar.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-16 21:28:14
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
tycker att nästan alla säger tvärtom........
gick upp från 60 000kr till över 200k på infatti november! helt otroligt........kom väl bara 1 skräll sedan? det var victoria girl som gick väldigt bra i loppet innan och många varnade förr, Soberano bland annat om jag inte minns fel?
Nah, vill nog säga att det var en väldigt bra betald runda med tanke på hur enkel den var......Kan inte tänka mig att någon som lämnade in systemet efter värmningarna missade strong boy.......även ronaldo star som såg fin ut......
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-03-16 21:34:24
|
|
Strong boy blev A-häst på mitt system efter värmningen..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-16 22:52:02
|
Became a member:
Forum posts:
|
Har man 0 rättät omgången skapligt svår för en själv...
Endast en streckfavorit vann och den var streckad på 44 %.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-16 22:55:44
|
Became a member:
Forum posts:
|
ÄH! riktig skitomgång.
rankar så j-la världsbäst men får så dåligt betalt.
A-hästar: Glee Face, Infatti, Robis, Kallblodet och superior Dust.
Spiken-- Självklart superior dust!!!!!!
B-hästar: Victoria och Strond boy.
Är inte ens inne och luktar på mina c-hästar.
Välj vilken som helst av mina andra a-hästar och jag sätter sjuan.......
Skiten spiller över idag: har alla på ramen, men 2 c-hästar. Missar timo+jorma från spår ett, brukar innebära minst b då jag tippar.
Vinner 15K på unibet om AEK ATen vinner, släpper in kvitteringen i 88:de
Sitter med 13 rätt och 1x på juventus, javist juve gör mål i 87:de. Utdelningen gick från 4000 till 400.
Finns den här helgen öht????
GOD NATT!!!!!!!!!!  o( 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-17 11:21:50  ÄH! riktig skitomgång.
rankar så j-la världsbäst men får så dåligt betalt.
A-hästar: Glee Face, Infatti, Robis, Kallblodet och superior Dust.
Spiken-- Självklart superior dust!!!!!!
B-hästar: Victoria och Strond boy.
Är inte ens inne och luktar på mina c-hästar.
Välj vilken som helst av mina andra a-hästar och jag sätter sjuan.......
Skiten spiller över idag: har alla på ramen, men 2 c-hästar. Missar timo+jorma från spår ett, brukar innebära minst b då jag tippar.
Vinner 15K på unibet om AEK ATen vinner, släpper in kvitteringen i 88:de
Sitter med 13 rätt och 1x på juventus, javist juve gör mål i 87:de. Utdelningen gick från 4000 till 400.
Finns den här helgen öht????
GOD NATT!!!!!!!!!!  o( 
Answer to: "ÄH! riktig skitomgång.
rankar så j-la världsbäst men får så dåli"
|
Became a member:
Forum posts:
|
det finns det ingen gräns för hur dum man får vara...
jag har själv sagt minst en gång att man ska sätta på erik när han kör stig h:s hästar eftersom han vinner nästan hälften av loppen...
och vad gör han???? han vinner halva v7:an!!!!!!!!
och hur många har man plockat med av dom hästarna...
1!!!!!!!!!!!!!!!!!!
man släpper en ide basserd på strikt sanning och vetskap.... och så går den in... i oddsjakten har jag bara varit med en gång och då satte jag bara på erik, i alla lopp... med just denna tanke: han vinner... fast jag var en runda fel i tiden... typ...
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-17 11:38:48
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
vet många som baserar sina spel på att en särskild kusk ska vinna flera lopp, även de spelare som sedan vinner riktigt stora pengar. Erik,örjan,takter,goop är bra utgångar
Fruktansvärt många system hade sedan spikat superior dust, många tipstidnidningar/tipsförslag hade den som spik,,,,,så även om ronaldo star var 30% are så gick den upp mycket mer i värde än den skulle tycker jag.
Men väljer man att spika ett sto från spår 10 som inte kan göra något själv i spåren så får man skylla sig själv, samma princip som med acclaim.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-17 17:50:20
|
Became a member:
Forum posts:
|
Muscleman, du är värd 7 rätt på lördag - minst! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-18 21:30:01 Edited(1): 2008-03-18 21:30:53  vet många som baserar sina spel på att en särskild kusk ska vinna flera lopp, även de spelare som sedan vinner riktigt stora pengar. Erik,örjan,takter,goop är bra utgångar
Fruktansvärt många system hade sedan spikat superior dust, många tipstidnidningar/tipsförslag hade den som spik,,,,,så även om ronaldo star var 30% are så gick den upp mycket mer i värde än den skulle tycker jag.
Men väljer man att spika ett sto från spår 10 som inte kan göra något själv i spåren så får man skylla sig själv, samma princip som med acclaim.
Answer to: "vet många som baserar sina spel på att en särskild kusk ska vinna flera "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Haha, NIJO du e fan en tragisk person.
När andra spricker på sina drag då får dom skylla sig själva då dom tippar som idioter. Men när dina drag förlorar så är det ALLTID sjukdom eller skada............
Har då någon gång vunnit mer än din insats?
Ps. Tack prima_Chrille, på lördag tar vi dom 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-03-18 21:46:57  Haha, NIJO du e fan en tragisk person.
När andra spricker på sina drag då får dom skylla sig själva då dom tippar som idioter. Men när dina drag förlorar så är det ALLTID sjukdom eller skada............
Har då någon gång vunnit mer än din insats?
Ps. Tack prima_Chrille, på lördag tar vi dom 
Answer to: "Haha, NIJO du e fan en tragisk person.
När andra spricker på sina dra"
|
|
Fan vad jag håller med dej Muscleman! Du har så jävla rätt!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-18 22:13:02
|
Became a member:
Forum posts:
|
Många på detta forumet har sina dåliga sidor...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-21 17:52:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Många på detta forumet har sina dåliga sidor...
Rättar lite, "Många på detta forum har en eller flera dåliga sidor som man får känna på allt för ofta".
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
|