1
2
3
[ 4
]
|
Cherry
|
Posted: 2007-12-22 15:51:56
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6900
|
Såg ni hur vår sweep närmade sig upploppet ner  Släpper den aldrig...
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2007-12-22 16:10:17  Såg ni hur vår sweep närmade sig upploppet ner  Släpper den aldrig...
Answer to: "Såg ni hur vår sweep närmade sig upploppet ner :-) Släpper den aldrig.."
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Det är starkt att ta på täten när det går 15 sista 500...  Kan var ett av dom sämsta lopp som körts på v:75 i år...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-22 19:03:09  Såg ni hur vår sweep närmade sig upploppet ner  Släpper den aldrig...
Answer to: "Såg ni hur vår sweep närmade sig upploppet ner :-) Släpper den aldrig.."
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Såg ni hur vår sweep närmade sig upploppet ner  Släpper den aldrig...
Bra fart, men vad hände egentligen i början på upploppet?
Såg nästan ut som om de körde ihop litegrann.
En mer rutinerad kusk kanske skulle ha styrt ut i ett tidigare skede.
Kapaciteten är det ju inget fel på. Får invänta nästa lopp!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-22 19:22:37
|
Became a member:
Forum posts:
|
Enda vinnarspelet idag. Tack för den goa julslanten. No problem. Han vinner ju varannan gång.

|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2007-12-23 10:43:00
 ok,,,kan ta ett spel nu om du vill, jag sätter 5 000kr på att ingen av dem vinner.
Jäkligt bra för dig ju? du har 2 hästar och båda skulle vara överlägsna,,,,,,jag tvekar inte 1 sekund och sätter 5000kr mot,,,,,,Manhattan är en riktigt bra häst, men han kommer att hamna sist från start och då ska det mycket till för att han ska kunna vinna.
Jeb frontline ger jag inte mer än 5% vinstchans,,,stor chans att bli hängande och sedan är han inte alls i samma klass som tex music la marc. Säkert 20-40m efter i mål.
Answer to: "ok,,,kan ta ett spel nu om du vill, jag sätter 5 000kr på att ingen av de"
|
|
|
Posted: 2007-12-23 10:45:20  ok,,,kan ta ett spel nu om du vill, jag sätter 5 000kr på att ingen av dem vinner.
Jäkligt bra för dig ju? du har 2 hästar och båda skulle vara överlägsna,,,,,,jag tvekar inte 1 sekund och sätter 5000kr mot,,,,,,Manhattan är en riktigt bra häst, men han kommer att hamna sist från start och då ska det mycket till för att han ska kunna vinna.
Jeb frontline ger jag inte mer än 5% vinstchans,,,stor chans att bli hängande och sedan är han inte alls i samma klass som tex music la marc. Säkert 20-40m efter i mål.
Answer to: "ok,,,kan ta ett spel nu om du vill, jag sätter 5 000kr på att ingen av de"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nijo skrev:
ok,,,kan ta ett spel nu om du vill, jag sätter 5 000kr på att ingen av dem vinner.
verkar som det är dax att hosta fram stålar^^
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-23 10:55:04  ok,,,kan ta ett spel nu om du vill, jag sätter 5 000kr på att ingen av dem vinner.
|
Became a member:
Forum posts:
|
Just det verkar som du är skyldig lite stålar Nijo... hosta upp 5000 kr 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2007-12-23 11:09:29
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6900
|
Det vadet kom ju innan music la marc blev struken. Förutsättningarna ändrades ju en hel del då.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-23 11:12:47  Det vadet kom ju innan music la marc blev struken. Förutsättningarna ändrades ju en hel del då.
Answer to: "Det vadet kom ju innan music la marc blev struken. Förutsättningarna änd"
|
Became a member:
Forum posts:
|
endå 
|
|
Reply
|
|
1
2