1
2
3
[ 4
]
|
Medeltid
|
Posted: 2012-06-09 14:57:50  Ska vi tro att domarna gjort 2 felbeslut idag?
Borde diskat första och diskar i andra mest för att de inte gör det i första och för att inte förstöra dagen för 85% av spelarna?
Answer to: "Ska vi tro att domarna gjort 2 felbeslut idag?
Borde diskat första o"
|
Became a member: 2008-02-01
Forum posts: 787
|
Ja, nu såg jag inte första, men det känns troligt. Kompensationsdiskning av en 1%-are och in med storfavoriten så att de flesta blir glada och nöjda. Lider med snubben över som hade den tvillingen 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-09 15:11:21
|
Became a member:
Forum posts:
|
westholm får väl lära sig att köra, trycker ju ut lindegren ett spår det ser ju även en blind.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-09 15:15:16  westholm får väl lära sig att köra, trycker ju ut lindegren ett spår det ser ju även en blind.
Answer to: "westholm får väl lära sig att köra, trycker ju ut lind"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Du har inte sett mycket, den saken är klar
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-09 15:18:50  westholm får väl lära sig att köra, trycker ju ut lindegren ett spår det ser ju även en blind.
Answer to: "westholm får väl lära sig att köra, trycker ju ut lind"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nix. Om du kollar noga så ligger westholm och kör i "kvartsspår" med 1/4 i tredjespår när FdG kommer fram i det spåret. Så även om det var tveksam körning så trycker han inte ut lindegren. Däremot så håller han inte spår, men det är inte en lika allvarlig förseelse. Ur westholms synvinkel är han ju ganska säker på att ingen är där eftersom han redan har ena hjulet ute.
Dåligt kört av Westholm som borde gått ut distinkt tidigare, men helt felaktig diskning. Står inte i proportion till förseelsen. Lindegren blir inte grov störd och hoppar inte på grund av trängningen.
Sedan kan man ju argumentera att Westholm dragit otillbörlig fördel av att gå ut, och det är ju extremt tveksamt eftersom han bara genom att behöva gå ut 5 meter tidigare hade varit fri. Skillnad om han sitter fast, men han är bara inte distinkt i sin körning och velar lite för länge.
Böter? Ja. Diskning? Nej.
|
|
Reply
|
|
NoShit
|
Posted: 2012-06-10 00:46:30
|
Became a member: 2008-12-23
Forum posts: 1500
|
Åter efter golf+middag. Galen diskning men jag tackar för Carambole P hade jag inte. Lider med Speltorsk, bra funnen rensare. Kan ju undra om inte Svanstedt har något skit i stallet trots allt nu.
Satte 7:an spelad V7 och får väl säga att Magnus Jakobsson med två vinnare bjöd tillbaks lite av
det han "stal" från mig förra veckan. Nu vet vi också att Formula One kan vinna bakifrån 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-10 13:45:09
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Sådana här diskningar kommer att leda till "Proffsdomare" precis som "Proffsgojorna" ett nytt frälse.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-10 14:14:40  Sådana här diskningar kommer att leda till "Proffsdomare" precis som "Proffsgojorna" ett nytt frälse.. 
Answer to: "Sådana här diskningar kommer att leda till "Proffsdomare&qu"
|
Became a member:
Forum posts:
|
sådan här diskningar hänt förut, utan någon vidare handling
2 bedrövliga beslut av måldomaren, tur inte jag har min sida uppe, hade dömt ut honom efter fotknölarna
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-10 14:30:26  sådan här diskningar hänt förut, utan någon vidare handling
2 bedrövliga beslut av måldomaren, tur inte jag har min sida uppe, hade dömt ut honom efter fotknölarna
Answer to: "sådan här diskningar hänt förut, utan någon vida"
|
|
Snacket har varit igång ett tag om ambulerande domare..o nu tar de ny fart...bättre att utbilda ett fåtal än att sattsa på alla Gojorna... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-10 14:31:46 Edited(2): 2012-06-10 17:34:08
|
|
By the Way va tror du om Dansk loppen...? 
Hård bana tycker Björn o ingen barfota rapporterning därifrån..lite dåligt precis som vanligt.. 
Trav..va är de..lotteri eller...Wishing vem kunde tro de..!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-10 23:02:24  Snacket har varit igång ett tag om ambulerande domare..o nu tar de ny fart...bättre att utbilda ett fåtal än att sattsa på alla Gojorna... 
Answer to: "Snacket har varit igång ett tag om ambulerande domare..o nu tar de ny"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tror stenhårt på 1-3 på dubbeln!
ja nybrink snackade ju om det ett tag, men folket som styr är ju handlingsförlamade
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-11 06:49:48 Edited(1): 2012-06-11 06:57:24  tror stenhårt på 1-3 på dubbeln!
ja nybrink snackade ju om det ett tag, men folket som styr är ju handlingsförlamade
Answer to: "tror stenhårt på 1-3 på dubbeln!
ja nybrink snackade j"
|
|
Så är de...konservativa så de växer mossa på dom...åter till loppet igår..Rapiden hoppa jämfota på den stenhårda banan....ingen större lycka för fransmännen..tja inget nytt under solen för mig..USA blodet står sig några år till...inte ens Ready kan ändra på de.. 
1-3 på dubbeln...va inte dåligt...pratat med Saida innan ?.. 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
|