1
2
3
[ 4
]
5
6
|
|
Posted: 2011-09-16 23:08:00  Rapide Lebel, är en av de som gynnas av två heat! Känns bättre att spika i andra avdelningen.
Answer to: "Rapide Lebel, är en av de som gynnas av två heat! Känns b&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nej, snarare så att hans konkurrenter gynans av det andra heatet, så givetvis kan ha torska 1a och vinna 2a, men oddsen är betydligt större på tvärtom.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-16 23:19:42  nej, snarare så att hans konkurrenter gynans av det andra heatet, så givetvis kan ha torska 1a och vinna 2a, men oddsen är betydligt större på tvärtom.
Answer to: "nej, snarare så att hans konkurrenter gynans av det andra heatet, s&a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, RAPIDE LEBEL
|
Jag antar att vi pratar V75 här, och då är streckprocenten högre i första avdelningen? Även om det är ganska jämnt spelat.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-16 23:25:27  Jag antar att vi pratar V75 här, och då är streckprocenten högre i första avdelningen? Även om det är ganska jämnt spelat.
Answer to: "Jag antar att vi pratar V75 här, och då är streckprocenten "
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag antog att du pratade om hans vinstchans i respektive heat? inte procenten?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-16 23:27:52  jag antog att du pratade om hans vinstchans i respektive heat? inte procenten?
Answer to: "jag antog att du pratade om hans vinstchans i respektive heat? inte procent"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, RAPIDE LEBEL
|
Du pratade om odds? Jag tror att vinstchansen är lika bra i båda loppen, och kanske spikar i båda, men om jag bara väljer ett lopp, så tar jag det där procenten är lägst. Jag tror möjligen att Rakas kan utmana i båda loppen, och så finns alltid galopprisken på lut, men det får man väl inte tänka på?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-17 00:48:58  Du pratade om odds? Jag tror att vinstchansen är lika bra i båda loppen, och kanske spikar i båda, men om jag bara väljer ett lopp, så tar jag det där procenten är lägst. Jag tror möjligen att Rakas kan utmana i båda loppen, och så finns alltid galopprisken på lut, men det får man väl inte tänka på?
Answer to: "Du pratade om odds? Jag tror att vinstchansen är lika bra i båda"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja med odds menade jag inte oddsen på totalisatorn, utan "chansen" oddsmässigt, ursäkta om jag formulerade mig klumpigt.
Om du ska välja 1 lopp skulle jag rekommendera att du tar det loppet där vinstchansen anses vara störst. Då det skiljer minimalt på strecken.
i elitloppet gallopperade han i finalen dvs försök 2, ytterligare en faktor att spika i lopp 1
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-17 00:54:56  ja med odds menade jag inte oddsen på totalisatorn, utan "chansen" oddsmässigt, ursäkta om jag formulerade mig klumpigt.
Om du ska välja 1 lopp skulle jag rekommendera att du tar det loppet där vinstchansen anses vara störst. Då det skiljer minimalt på strecken.
i elitloppet gallopperade han i finalen dvs försök 2, ytterligare en faktor att spika i lopp 1
Answer to: "ja med odds menade jag inte oddsen på totalisatorn, utan "chanse"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, RAPIDE LEBEL
|
Ändå var han den moraliska vinnaren som efter uppförstorat målfoto blev avslagen av Brioni som liftat med invändigt.
Visst, galopp är alltid en risk, och jag brukar ta hänsyn till det när jag tippar, men nu tror jag ekipaget är inspelade tillsammans, på svenska banor. Han krossar packet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-17 00:59:16  Ändå var han den moraliska vinnaren som efter uppförstorat målfoto blev avslagen av Brioni som liftat med invändigt.
Visst, galopp är alltid en risk, och jag brukar ta hänsyn till det när jag tippar, men nu tror jag ekipaget är inspelade tillsammans, på svenska banor. Han krossar packet.
Answer to: "Ändå var han den moraliska vinnaren som efter uppförstorat "
|
Became a member:
Forum posts:
|
han får krossa i v75-1 då  för i v7-5 ska jag jobba in Local conch
Är rapide som i oslo, lika fräsch, så lär han inte komma topp 3 ens, men rapporter är väldigt positiva så vi får se imån i värmningen.
Hästen är så fransk som de bara går, så har knappast med orutin i ekipagegejen att göra, han är bara rent fransk av sig och att köra på safety lär inte ha nån större betydelse om han tar sig några galoppsteg lr ej. Dummar han sig så gör han de bara oavsett vad kusken provar, hopaps hane ruskigt ofräsch te 2a försöket  flemming kör 10 blankt igen 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-17 07:05:58
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, LAVEC KRONOS
|
lavec vinner plättlätt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-17 08:27:36
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, YARRAH BOKO
S 4, RAKAS
|
Min fundering i detta lopp är att kuskarna kommer att göra ett försök till att fälla rapide lebell. O i hopp om att rapide är sämre i andra hitet. visst är rapiden en grym häst. Men motståndarna kommer enligt min mening göra det surt för fransmannen. Kan bara hoppas på en liten gallop...en liten annan tanke, är att ludde vinner med sebastian k i första hitet.
Åke fixade det med Torvald 2009. Annars blir nog rapiden väldigt svårslagen. och vem vill offra sig i första hitet. Eller går det att tro på att Lavec kronos vinner avd 1 . Med tanke på vad som hände i Åbergs. O tänk om ludde vinner med sebban i avd 5 och skilje mellan ludde hästar  ...nja troligen inte..
jag hoppas o tror att det kan bli överpace och då är det min vinnare Yarrah  3:a i olympiatravet o så segerfarlig ut den gången..
Om det skall någon utdelning att tala om måste Rapide fällas i första avd. Har en känsla för att det blir låg utdelning idag annars. starka favoriter trots snikspår ??
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-17 08:40:50  Min fundering i detta lopp är att kuskarna kommer att göra ett försök till att fälla rapide lebell. O i hopp om att rapide är sämre i andra hitet. visst är rapiden en grym häst. Men motståndarna kommer enligt min mening göra det surt för fransmannen. Kan bara hoppas på en liten gallop...en liten annan tanke, är att ludde vinner med sebastian k i första hitet.
Åke fixade det med Torvald 2009. Annars blir nog rapiden väldigt svårslagen. och vem vill offra sig i första hitet. Eller går det att tro på att Lavec kronos vinner avd 1 . Med tanke på vad som hände i Åbergs. O tänk om ludde vinner med sebban i avd 5 och skilje mellan ludde hästar  ...nja troligen inte..
jag hoppas o tror att det kan bli överpace och då är det min vinnare Yarrah  3:a i olympiatravet o så segerfarlig ut den gången..
Om det skall någon utdelning att tala om måste Rapide fällas i första avd. Har en känsla för att det blir låg utdelning idag annars. starka favoriter trots snikspår ??
Answer to: "Min fundering i detta lopp är att kuskarna kommer att göra ett f&"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Borde va någon som vinner på snikspår..själv hoppas ja på en bra provstart av Rakas o sedan får gärna Flemming o Eric kubbas lite..gäller sedan för Per att klossa ryggen hela vägen, kanske kan han ta den där dryga längden..hoppas.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-17 11:48:01
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, RAPIDE LEBEL
S 6, RAPIDE LEBEL
|
I och med detta lopp tycker jag att värsta hotet mot Rapide Lebel som kan stöka, (Lavec Kronos) gör sin 7:e start på 1 månad här.. njaa blir mer stärkt att Rapide Lebel vinner här ju oftare jag ser startlistan.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-17 11:57:50  I och med detta lopp tycker jag att värsta hotet mot Rapide Lebel som kan stöka, (Lavec Kronos) gör sin 7:e start på 1 månad här.. njaa blir mer stärkt att Rapide Lebel vinner här ju oftare jag ser startlistan.
Answer to: "I och med detta lopp tycker jag att värsta hotet mot Rapide Lebel som "
|
|
Ingen känsla runt Rakas eller Brioni Kaka ? Tror du de är chanslösa ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-17 12:03:53  Ingen känsla runt Rakas eller Brioni Kaka ? Tror du de är chanslösa ? 
Answer to: "Ingen känsla runt Rakas eller Brioni Kaka ? Tror du de är chansl&"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, RAPIDE LEBEL
S 6, RAPIDE LEBEL
|
Ja iaf i detta heat.
Rapide Lebel vinner detta heatet, kusken har inte förstånd till att det är ett till lopp så han kommer köra för kung och fosterland tror jag. De har ju även bokat ett plan tidigare så tror han vill känna att "nu är det bara andra heatet kvar att vinna" blir överlägsen vinst här sedan torsk i andra heatet , SAMT torsk i finalen..(hoppas jag). Men hursomhelst detta lopp vinner han!!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-17 12:08:06  Ja iaf i detta heat.
Rapide Lebel vinner detta heatet, kusken har inte förstånd till att det är ett till lopp så han kommer köra för kung och fosterland tror jag. De har ju även bokat ett plan tidigare så tror han vill känna att "nu är det bara andra heatet kvar att vinna" blir överlägsen vinst här sedan torsk i andra heatet , SAMT torsk i finalen..(hoppas jag). Men hursomhelst detta lopp vinner han!!
Answer to: "Ja iaf i detta heat.
Rapide Lebel vinner detta heatet, kusken har inte "
|
|
Ja Du har nog rätt..Ja kollar som vanligt provstarten o ser inte någon av hoten toppfina ut så blir de nog fransmannen... 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2011-09-17 12:16:22  Ja iaf i detta heat.
Answer to: "Ja iaf i detta heat.
Rapide Lebel vinner detta heatet, kusken har inte "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 6, RAPIDE LEBEL
|
Fast det där med bokat flyg är ju bara ett spel för gallerian för att dra upp stämningen lite men jag tror ändå på Rapide i 2 raka. Skrällbud som blir oerhört bortglömt trots att han varit bra på slutet är ju ICELAND.....
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-17 12:24:10  Fast det där med bokat flyg är ju bara ett spel för gallerian för att dra upp stämningen lite men jag tror ändå på Rapide i 2 raka. Skrällbud som blir oerhört bortglömt trots att han varit bra på slutet är ju ICELAND.....
Answer to: "Fast det där med bokat flyg är ju bara ett spel för galleria"
|
|
Du tror väl inte på Iceland i det här heatet ? 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2011-09-17 12:31:50  Du tror väl inte på Iceland i det här heatet ? 
Answer to: "Du tror väl inte på Iceland i det här heatet ?:)"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 6, RAPIDE LEBEL
|
Nej jag kommer spika Rapide då läget blev för dåligt men hur man än vrider och vänder på det så är det ju Iceland som visat bäst form på slutet. Får det till 1.10 sista 800 senast och är var väl den förutom vinnaren som visade mest i det loppet. Nu måste det ju dock häxa för minst ett par av de som öppnar innanför för att han ska komma till men......större under har väl hänt?
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-09-17 12:33:26
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 6, RAPIDE LEBEL
S 4, RAKAS
|
Är inne på att Erik släpper när fransosen kommer ångandes då formen på Lavec är lite diffus, hans chanser är nog större från rygg ledaren än från spets här. Men han slår nog inte Rapide Lebel, det gör ingen i det här heatet.
Skulle Rakas spetsa släpper han nog bara till Rapide eller LC, förmodligen är Rapide först framme.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-17 12:49:12
|
|
Fina 2:åringar som Johnny o Örjan körde i första V4 loppet !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-17 13:06:13
|
|