1
2
3
[ 4
]
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-31 10:12:19  Kan inte ngn starta en Folke vs Travspanarn -tråd där dom kan köra lite bashing mot varandra i lugn och ro.
För övrigt så finns det inga om-segrar så Myllarfaks torskade, oavsett hur.
Answer to: "Kan inte ngn starta en Folke vs Travspanarn -tråd där dom kan k&"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ligger något i de... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-31 10:43:31  är ju DU som 50% av gångerna jag har en häst som tips lr tips1 lr TOPPCHANS som säegr den JAg säegr den e STENKLAR
om du aldrig ser mig säga STENKLAR i samma avdelning när jag skriver varför säger du jag sagt en häst e stenklar då?
jag skrev att magic rex hade toppchans och given tipsetta, helt plötligt har jag sagt den va stenklar, va liakdant med 1 häst till i samma omgång, nu fick dne stryk med huvud för att dne va urusel för dagen, till och med STIGH va missnöjd mmed den
Answer to: "är ju DU som 50% av gångerna jag har en häst som tips lr ti"
|
Became a member:
Forum posts:
|
svårt o läsa? du skrev stenklar och vad har dte med saken vad stig tyckte? inte han som sade att den var stenklar, inte på långa vägar............
Ignorerar dig från och med nu travspanarn, trött på ditt barnsliga skit!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-31 12:57:20
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, SPJUTSPORREN
|
Finns det någon funktion så man kan blocka vissa skribenter? brukar alltid bli så mycket dynga i alla trådar.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-07-31 17:51:04  Finns det någon funktion så man kan blocka vissa skribenter? brukar alltid bli så mycket dynga i alla trådar.
Answer to: "Finns det någon funktion så man kan blocka vissa skribenter? br"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 9, IDENORS PETER
S 6, ODD TABAC
|
Bara att klicka på "dölj användare".
|
|
Reply
|