1
2
3
[ 4
]
|
|
Posted: 2011-07-26 23:57:57  Hur kan man ha med 4:an men inte Nash As?
helt otroligt.
Answer to: "Hur kan man ha med 4:an men inte Nash As?
helt otroligt."
|
Became a member:
Forum posts:
|
såja såja, alla som är pålästa vet att nash as är kraftigt gynnad av att springa på innerspår  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-27 00:02:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hade rankat 7 ORFEUS BRODDE som 4a men spikade Nadir Kronos och tog inte med Lavec Kronos som vann i fjol ja ja man får vara nöjd med 8.900 på 288 rader.hade ju varit roligt att vara ensam med 7 rätt 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-27 07:23:22
Answer to: "såja såja, alla som är pålästa vet att nash as "
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Mycket tur med att han behöll spetsen..Classe Svensson kom inte iväg så bra från sitt 5 spår o Thomas fick en dålig start med New Line..annars vinner nog Thomas i spetsen... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-27 08:22:44 Edited(1): 2011-07-27 08:25:04
|
Became a member:
Forum posts:
|
alla som är pålästa vet att nash as alltid springer på innerspår, snacka inte skit nu travspanarn. Gå hem och plugga istället så att du någon gång kan ge en "stenklar" som verkligen vinner.
Fint att se att Nash as för en gångs skull fungerade och när ludde haft en toppendag så krävdes det inget geni för att fatta ludde skulle vinna detta också. Som alltid, antingen vinner han allt eller inget....
Bästa hugo åbergskvällen någonsin i min mening
*Bra på liret(tack ludde)
*Fick se blivande kanon i Orion kronos
*Mycket körning och höga tempon i loppen
*Många ruskigt fina vinnare
*Hugo åbergs som innehöll allt! (inte ponnytravet då  )
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-27 08:41:08
|
|
Håller med dig i mycket ! Spelade inte Luddes vinnare o trodde mest på fel hästar(du vet vilka) Karln är en vågentyp !! Allt eller inget.. Finfin travkväll o att pengarna går vidare.. men de som var med till sista gråter väl blod över Ludde..Thomas hade nog vunnit med sin om han inte blivit bromsad i starten !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-27 12:25:33  Håller med dig i mycket ! Spelade inte Luddes vinnare o trodde mest på fel hästar(du vet vilka) Karln är en vågentyp !! Allt eller inget.. Finfin travkväll o att pengarna går vidare.. men de som var med till sista gråter väl blod över Ludde..Thomas hade nog vunnit med sin om han inte blivit bromsad i starten !! 
Answer to: "Håller med dig i mycket ! Spelade inte Luddes vinnare o trodde mest p"
|
Became a member:
Forum posts:
|
japp, och jag utnämner sebastian K till vinnare av elitloppet 2012  , synd däremot att Orion kronos är italienare, hade varit en fröjd att se i våra årgångslopp.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-27 18:18:49  alla som är pålästa vet att nash as alltid springer på innerspår, snacka inte skit nu travspanarn. Gå hem och plugga istället så att du någon gång kan ge en "stenklar" som verkligen vinner.
Fint att se att Nash as för en gångs skull fungerade och när ludde haft en toppendag så krävdes det inget geni för att fatta ludde skulle vinna detta också. Som alltid, antingen vinner han allt eller inget....
Bästa hugo åbergskvällen någonsin i min mening
*Bra på liret(tack ludde)
*Fick se blivande kanon i Orion kronos
*Mycket körning och höga tempon i loppen
*Många ruskigt fina vinnare
*Hugo åbergs som innehöll allt! (inte ponnytravet då  )
Answer to: "alla som är pålästa vet att nash as alltid springer på"
|
Became a member:
Forum posts:
|
som vanligt ska du förkasta allt jag ger dig istället för att ta åt dig, herr struts  inget nytt direkt 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-28 11:48:07
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, OBERON EASTWIND
|
? Vad babblar du om? Jag hade självklart med Nash As. Jag menade den person som missade 7:an för att han/hon inte hade med Nash As och istället hade med 4:an.
Att den skulle få innerspår stod ju på programmet, och det var också rätt så stor sannolikhet att den skulle få gå i ledning. Antingen av egen kraft eller släppt dit. Så jag vet inte vad din kommentar är riktad mot egentligen?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-28 12:35:55  ? Vad babblar du om? Jag hade självklart med Nash As. Jag menade den person som missade 7:an för att han/hon inte hade med Nash As och istället hade med 4:an.
Att den skulle få innerspår stod ju på programmet, och det var också rätt så stor sannolikhet att den skulle få gå i ledning. Antingen av egen kraft eller släppt dit. Så jag vet inte vad din kommentar är riktad mot egentligen?
Answer to: "? Vad babblar du om? Jag hade självklart med Nash As. Jag menade den p"
|
Became a member:
Forum posts:
|
aha, framgick som att du missade ludde på några hä'star 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-28 12:37:04
|
|
Riktigt dåligt lopp !! Jocke o även Erik får ta på sig dumstrut !! Hade chans o följa Örjan men gjorde inte de..Ludde hade röta från start !! Classe hade säkert tagit ledningen om han inte hade stått still när han skulle vända upp !! Får han ledningen o släppt till Ludde så hade han lätt speedat ner honom !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-28 12:52:09  aha, framgick som att du missade ludde på några hä'star 
Answer to: "aha, framgick som att du missade ludde på några hä'star:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, OBERON EASTWIND
|
aha..,ok.
Du borde väl veta att jag har hyfsat höga tankar om Nash As... vi snackade ju om den inför/efter Forus.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-28 22:38:07  aha..,ok.
Du borde väl veta att jag har hyfsat höga tankar om Nash As... vi snackade ju om den inför/efter Forus.
Answer to: "aha..,ok. :)
Du borde väl veta att jag har hyfsat höga tankar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
läste igen och menade att du skulle va lugn å fin mer tror jag 
|
|
Reply
|
|