1
2
3
[ 4
]
5
6
|
|
Posted: 2011-06-25 18:36:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
Öppnar kaffiren som senast så spetsar han, är han i närheten av lika bra så vinner han på låg 11 tid.
staro divine på 46% är ett skämt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-25 19:02:30  Indigo Broline rankar jag först. Conchita Exclusive sitter nog i spets och kan bli svårslagen. Kaffir Face laddas också; går med tunna skor istället för barfota.
Answer to: "Indigo Broline rankar jag först. Conchita Exclusive sitter nog i spets"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, CONCHITA EXCLUSIVE
|
Tror knappast Conchita laddas även om den är startsnabb. SÖker nog rygg på ngn av Staro/Kaffiren och hoppas på lucka.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-25 19:03:42  d u ä r e t t s k ä m t
tolka den koden....... som alltid så erkänner du aldrig när du har fel. sorgligt
Answer to: "d u ä r e t t s k ä m t
tolka den koden....... som alltid s&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
såja folke, du är bäst vi vet
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-25 19:04:20  förstår inte varför jag ska erkänna något innan dete klart?
vet ju att kaffir komerm bli favorit, så vad ska jag erkänna
Answer to: "förstår inte varför jag ska erkänna något innan "
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, CONCHITA EXCLUSIVE
|
hahaha...Erkänna att du hade fel. Men lev du på hoppet en dag till. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-25 19:05:43  hahaha...Erkänna att du hade fel. Men lev du på hoppet en dag till. 
Answer to: "hahaha...Erkänna att du hade fel. Men lev du på hoppet en dag ti"
|
Became a member:
Forum posts:
|
förstår inte varför jag ska behöva erkänan att jag har fel, så sjukt tramsigt att dte finsn inte, efter v75-1 går ser man vad strecken slutar på, om jag får fel lr rätt, inget jag behöver erkänna
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-25 19:07:52 Edited(1): 2011-06-25 19:09:38  förstår inte varför jag ska behöva erkänan att jag har fel, så sjukt tramsigt att dte finsn inte, efter v75-1 går ser man vad strecken slutar på, om jag får fel lr rätt, inget jag behöver erkänna
Answer to: "förstår inte varför jag ska behöva erkänan att ja"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, CONCHITA EXCLUSIVE
|
Vi andra behöver inte vänta på spelstopp. Det är nämligen ganska uppenbart att jag kommer vinna vadet och jag passar på att glädja mig i det i förhand och jogga in över upploppet...
Och om du nu fortfarande är övertygad om att du har rätt kan du ju glädjas åt att jag tar ut segern i förskott och får lida i förnedring och glåpord i efterhand.
Förresten så är det ingen skam att torska ett Streck-% vad mot mig. Även om jag inte är en kanontippare så har jag ganska bra koll på streckprocent.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-25 19:09:44  Vi andra behöver inte vänta på spelstopp. Det är nämligen ganska uppenbart att jag kommer vinna vadet och jag passar på att glädja mig i det i förhand och jogga in över upploppet... 
Answer to: "Vi andra behöver inte vänta på spelstopp. Det är n&aum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
förstår faktiskt inte ens hur du orkar hålla på på allvar liksom, är 2/3 delar kvar av omsättningen tills strecken är färdig, du håller på allvar på som är spelat 85%.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-25 19:13:23  förstår faktiskt inte ens hur du orkar hålla på på allvar liksom, är 2/3 delar kvar av omsättningen tills strecken är färdig, du håller på allvar på som är spelat 85%.
Answer to: "förstår faktiskt inte ens hur du orkar hålla på p&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, CONCHITA EXCLUSIVE
|
haha...Jag kan hålla på så på allvar för jag vet att det är extremt ovanligt att en häst under sista dygnet går upp så mkt som den skulle behöva göra.
Ibland händer det i stolopp (speciellt i jackpotomgångar) att en häst går upp med runt 10 % sista dygnet pga av att de stora spelarna garderar dessa lopp. Men att Kaffiren går upp 10 % när det är ett dygn kvar. Det kommer bara inte hända. Gör den det så springer jag naken på valla nästa elitlopp.
Sen är ju detta vad bara en rolig bisak, och du behöver inte ta det så allvarligt. SKämta tillbaka så känns det inte så jobbigt att ha fel. :P
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-25 19:19:36 Edited(1): 2011-06-25 19:20:12  haha...Jag kan hålla på så på allvar för jag vet att det är extremt ovanligt att en häst under sista dygnet går upp så mkt som den skulle behöva göra.
Ibland händer det i stolopp (speciellt i jackpotomgångar) att en häst går upp med runt 10 % sista dygnet pga av att de stora spelarna garderar dessa lopp. Men att Kaffiren går upp 10 % när det är ett dygn kvar. Det kommer bara inte hända. Gör den det så springer jag naken på valla nästa elitlopp.
Sen är ju detta vad bara en rolig bisak, och du behöver inte ta det så allvarligt. SKämta tillbaka så känns det inte så jobbigt att ha fel. :P
Answer to: "haha...Jag kan hålla på så på allvar för jag v"
|
Became a member:
Forum posts:
|
enda skillandne är att inför lördag på fredagkväll ligger omsättningen på minst 50 miljoner...nu ligerg dne på 25..men kanske e nån småsak bara som du reda noterat.
kommer ju bli sjukt pinsamt för dig om nu inte du får rätt...för du komme ju få höra det BRA länge då 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-25 19:27:27 Edited(1): 2011-06-25 19:27:57  Vi andra behöver inte vänta på spelstopp. Det är nämligen ganska uppenbart att jag kommer vinna vadet och jag passar på att glädja mig i det i förhand och jogga in över upploppet...
Och om du nu fortfarande är övertygad om att du har rätt kan du ju glädjas åt att jag tar ut segern i förskott och får lida i förnedring och glåpord i efterhand.
Förresten så är det ingen skam att torska ett Streck-% vad mot mig. Även om jag inte är en kanontippare så har jag ganska bra koll på streckprocent.
Answer to: "Vi andra behöver inte vänta på spelstopp. Det är n&aum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om du nu tycker att du är så bra på strecken så vill jag utmana dig på en tävling för att att se som det är sant lr bara snack  Om du accepterar det såklart.
Har ett förslag som jag hoppas du ställer upp på
Inför nästa omgången behöver vi en frivilig, Folke ställer nog gärna upp så säger Folke.
Folke tar ut 1 häst i alla 7 loppen på måndag, innan klockan slagit 00.00 natten mot onsdag så ska vi gissa vad varje hästar slutar på för %.
Bäst av 7 lopp vinner  Om du vill slå vad något mer än bara äran så är jag på
Kan också påpeka att jag vill att deadline är den slutgiltiga streck%
ställer du upp? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-25 20:13:44  Om du nu tycker att du är så bra på strecken så vill jag utmana dig på en tävling för att att se som det är sant lr bara snack  Om du accepterar det såklart.
Inför nästa omgången behöver vi en frivilig, Folke ställer nog gärna upp så säger Folke.
Folke tar ut 1 häst i alla 7 loppen på måndag, innan klockan slagit 00.00 natten mot onsdag så ska vi gissa vad varje hästar slutar på för %.
ställer du upp? 
Answer to: "Om du nu tycker att du är så bra på strecken så vill"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag ställer upp om jag själv får vara med i tävlingen. Kan köra den över 3st v75 omgångar där en av oss får välja hästar vars 1 gång.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-25 20:32:55  Om du nu tycker att du är så bra på strecken så vill jag utmana dig på en tävling för att att se som det är sant lr bara snack  Om du accepterar det såklart.
ställer du upp? 
Answer to: "Om du nu tycker att du är så bra på strecken så vill"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, CONCHITA EXCLUSIVE
|
Kul.  Utmaningen antagen.
Men för att man inte ska kunna köra taktik när man sett den andras streckprocent. Är det inte bättre om vi mailar Folke som sedan publicerar vad vi gissat?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-25 20:33:48  jag ställer upp om jag själv får vara med i tävlingen. Kan köra den över 3st v75 omgångar där en av oss får välja hästar vars 1 gång.
Answer to: "jag ställer upp om jag själv får vara med i tävlingen."
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, CONCHITA EXCLUSIVE
|
Hmm... Men om du ska vara med så måste ngn annan ta ut hästarna och agera brevlåda för gissningarna... Ngn frivillig? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-25 20:57:01  Hmm... Men om du ska vara med så måste ngn annan ta ut hästarna och agera brevlåda för gissningarna... Ngn frivillig? 
Answer to: "Hmm... Men om du ska vara med så måste ngn annan ta ut häs"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag kan ge er några kusar  ni kan köra eran tävling i V75-Bloggen.
Jag uppdaterar resultat osv.
PM (till min Inkorg) OK?
http://onlinetrotting.com/travforum/viewtopic.php?t=17780#174994
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-25 21:19:14
Answer to: "Jag kan ge er några kusar ;) ni kan köra eran tävling i V75"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, CONCHITA EXCLUSIVE
|
Härligt! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-25 22:17:40  Kul.  Utmaningen antagen.
Men för att man inte ska kunna köra taktik när man sett den andras streckprocent. Är det inte bättre om vi mailar Folke som sedan publicerar vad vi gissat?
Answer to: "Kul. :) Utmaningen antagen.
Men för att man inte ska kunna kö"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag accepterar det med, kör på 3.
Personligen så skiter jag i vad ni tar för %, jag köt mitt å skiter i det taktiska, kör ni på samma sätt så är det inget problem med att man kan dra nytta av den som lämnat först.
Kan göra så att man väljer hästarna varsin omgång
Den som börjar välja hästar får också lämna sitt system först, på så sätt blir det lika för alla om alla har "hemmaplan" var sin gång.
personligen tror jag det slutar 21-0-0 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-25 22:19:38
Answer to: "Jag kan ge er några kusar ;) ni kan köra eran tävling i V75"
|
Became a member:
Forum posts:
|
yes chefen, så kan man göra
Så publicerar du våra "tips" på onsdagen när alla inkommit då
personligen tror jag att det blir defilering från start till mål med tanke på motståndarna, men högoddsare har ju vunnit för iofs 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-25 22:31:24  yes chefen, så kan man göra
Så publicerar du våra "tips" på onsdagen när alla inkommit då
personligen tror jag att det blir defilering från start till mål med tanke på motståndarna, men högoddsare har ju vunnit för iofs 
Answer to: "yes chefen, så kan man göra
Så publicerar du våra"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ok då får ni lite info i V75-bloggen imorgon.(jag ska försöka att ta skapliga hästar -PM alltså det vita kuvertet under avataren)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-25 23:52:27  Ok då får ni lite info i V75-bloggen imorgon.(jag ska försöka att ta skapliga hästar -PM alltså det vita kuvertet under avataren)
Answer to: "Ok då får ni lite info i V75-bloggen imorgon.(jag ska förs"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad är v75 bloggen?  , men visst vi mejlar dig våra tips på måndag? eller vilken dag kör vi?
Ta nu inga hästar som blir streckade på 1-5% pga då är det enbart tur som avgör vem som är närmast.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-25 23:56:00 Edited(1): 2011-06-26 00:07:58  vad är v75 bloggen?  , men visst vi mejlar dig våra tips på måndag? eller vilken dag kör vi?
Ta nu inga hästar som blir streckade på 1-5% pga då är det enbart tur som avgör vem som är närmast.....
Answer to: "vad är v75 bloggen? :) , men visst vi mejlar dig våra tips p&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
då har iallafall du chansen folke om han gör det 
lägg ut hästarna i v75 bloggen på måndag så kan vi maila till dig så lägger ut ur facit på onsdag.
Skulle tro att alla 3 tycker de är duktiga på att förutspå %, men nu får vi se vem som är the real deal då  
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5
6