1
2
3
[ 4
]
5
6
|
|
Posted: 2010-10-29 23:46:41  Tror inte han blir omgångens största favorit. Hamnar väl på runt 60%.
Answer to: "Tror inte han blir omgångens största favorit. Hamnar väl p&"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NEW PHOTO GUY
S 5, RIDGEHEAD CAHORE
|
Vem tror du blir omgångens spik då?
Även om den går ner till runt 60 så är chansen stor att den blir första spik för kollektivet. Möjligtvis andraspik efter Frillan. Men jag tror det är dom två det handlar om som folk spikar i första hand. Ypsilon Boko kommer nog sjunka rejält i streckprocent.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-10-29 23:56:29  Vem tror du blir omgångens spik då?
Även om den går ner till runt 60 så är chansen stor att den blir första spik för kollektivet. Möjligtvis andraspik efter Frillan. Men jag tror det är dom två det handlar om som folk spikar i första hand. Ypsilon Boko kommer nog sjunka rejält i streckprocent.
Answer to: "Vem tror du blir omgångens spik då?
Även om den g&arin"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 1, CHIMALL T.T.
S 1, CHIMALL T.T.
|
Omgångens spik vet jag inte... troligtvis Frillan. Det jag sa var att jag tror inte att Chimallen blir den med högst procent. Maharajah och Frillan och möjligen också Ypsilon blir minst lika betrodda.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-30 05:47:03 Edited(1): 2010-10-30 07:02:57
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CHIMALL T.T.
S 1, CHIMALL T.T.
|
Persos Seaman är en RIKTIGT jävla skithäst o det enda han kan det är att ta spetsen för att släppa till den första bästa som kommer.
Jag är dock 110% säker på att Chimall TT är totalt överlägsen i detta lopp.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-30 08:11:48 Edited(2): 2010-10-30 08:12:51  Persos Seaman är en RIKTIGT jävla skithäst o det enda han kan det är att ta spetsen för att släppa till den första bästa som kommer.
Jag är dock 110% säker på att Chimall TT är totalt överlägsen i detta lopp.
Answer to: "Persos Seaman är en RIKTIGT jävla skithäst o det enda han ka"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror inte att ägarna till persos håller med
Vinner Chimallen ska jag springa naken runt huset på julafton, jag lovar!
P.S Bor inte i villa 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-30 08:22:05  Tror inte att ägarna till persos håller med
P.S Bor inte i villa 
Answer to: "Tror inte att ägarna till persos håller med:D
Vinner Chimalle"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CHIMALL T.T.
|
Varför vill du skrämma dom små barnen i din hyreskasern ?
Vem anser du vinner då?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-30 09:44:02
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vinner persos seamen detta från spets så ska jag springa naken runt............
Tror knappast att den som svarar spets mot chimall t.t kommer att ha någon vinstchans. Inte ens ludde trodde att han skulle kunna vinna om han lyckas ta spets och sedan får chimall t.t utanpå sig.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-30 09:50:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
Chimallen är en grym häst men det lär bli hård öppning här då Ridgehead Cahore ska laddas.. Chimall T.T är ju inte borta för det, men om Ludde kör som han brukar blir det högst troligt bra tempo vilket kan bädda för nån annan. Jag tror mycket på Hardy Ribb som med lopp i ryggar kan avsluta riktigt vasst! Hej förresten, är ny på forumet! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-30 09:58:28  Tror inte att ägarna till persos håller med
P.S Bor inte i villa 
Answer to: "Tror inte att ägarna till persos håller med:D
Vinner Chimalle"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CHIMALL T.T.
S 1, CHIMALL T.T.
|
Jag glömmer inte senast du lovade något sådant..du skulle springa naken till Örebro tror jag!?
Men du har fortfarande inte kommit (Du förlorade DÅ OXÅ  
Persson kör så fort han kan för att komma ut i andra spår sedan är det klart.
Ni ska få se...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-30 10:26:29
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CHIMALL T.T.
|
Det är så bra spelvärde i det här loppet, många spelvärda kusar till runt 10%. Ska höra vad persson säger under dagen och kolla värmningen sen bestämmer jag mig
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-10-30 10:37:39
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ludde vann från dödens sist o då har han "hybris" på topp o han gasar nog på här med.... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-10-30 10:40:26  Chimallen är en grym häst men det lär bli hård öppning här då Ridgehead Cahore ska laddas.. Chimall T.T är ju inte borta för det, men om Ludde kör som han brukar blir det högst troligt bra tempo vilket kan bädda för nån annan. Jag tror mycket på Hardy Ribb som med lopp i ryggar kan avsluta riktigt vasst! Hej förresten, är ny på forumet! 
Answer to: "Chimallen är en grym häst men det lär bli hård öp"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Hej ! Tror som du att Ludde laddar o kör hårt som vanligt... Hardy Ribb är för mig en ständigt underskattad häst o bakspårsvinsterna som han grejat har varit överraskande för mig !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-30 10:54:55 Edited(2): 2010-10-30 10:57:14
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CHIMALL T.T.
S 1, CHIMALL T.T.
|
Tjena sitter på min altan i vackra Thailand o "jobbar" med travet med en Chang i handen!
Jag är som sagt 110% säker på att Chimallen bara vinner detta skräp lopp.
Det är endast Hardy o Neo som kan hota, men då ska loppet bli helt fel kört (o Persson behöver inte köra för spets då han har en överlägsen kuse...så han försöker lite för spets men kommer givetvis inte gasa ihjäl sin häst.)
Ridghead är en bra rackare men att Ludde ska ladda gör mig orolig då galoppen ligger på lut.
Hardy har dunderspår idag  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-30 11:04:31
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CHIMALL T.T.
S 1, CHIMALL T.T.
|
Bra segerchansHan har fått lopp i kroppen efter uppehåll och jag var nöjd med honom som tvåa senast efter en tids vila. Han känns efter det loppet jättepigg och fin i jobben och det här tycker jag ska vara bra segerchans. Utgångsläget är perfekt och han blir mycket svårslagen i spets. Inga ändringar, säger Fredrik Persson
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-30 11:22:46
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CHIMALL T.T.
|
Tycker bara det är 7 och 8 som skrämmer, vet inte så mycket om loppet som 8an gjorde senast bara att han gick i dödens på triton, men tiden var ju inget speciellt. Youpie till 8 % är väldigt lockande.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-30 11:34:23  Bra segerchansHan har fått lopp i kroppen efter uppehåll och jag var nöjd med honom som tvåa senast efter en tids vila. Han känns efter det loppet jättepigg och fin i jobben och det här tycker jag ska vara bra segerchans. Utgångsläget är perfekt och han blir mycket svårslagen i spets. Inga ändringar, säger Fredrik Persson
Answer to: "Bra segerchansHan har fått lopp i kroppen efter uppehåll och ja"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, RIDGEHEAD CAHORE
S 5, RIDGEHEAD CAHORE
|
Alltså kommer han köra fullt för ledningen vilket säger emot ditt föregående inlägg. Jag tyckte det lät som att Persson kommer ladda allt han kan för ledning i intervjun på ATG.se.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-30 11:41:59  Alltså kommer han köra fullt för ledningen vilket säger emot ditt föregående inlägg. Jag tyckte det lät som att Persson kommer ladda allt han kan för ledning i intervjun på ATG.se.
Answer to: "Alltså kommer han köra fullt för ledningen vilket säge"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CHIMALL T.T.
S 1, CHIMALL T.T.
|
Ja ledningen ÄR ju närmaste vägen.
Men jag tror inte han jagar sin häst i onödan då han vet han är av bättre klass än övriga.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-30 11:54:59  Tjena sitter på min altan i vackra Thailand o "jobbar" med travet med en Chang i handen!
Jag är som sagt 110% säker på att Chimallen bara vinner detta skräp lopp.
Det är endast Hardy o Neo som kan hota, men då ska loppet bli helt fel kört (o Persson behöver inte köra för spets då han har en överlägsen kuse...så han försöker lite för spets men kommer givetvis inte gasa ihjäl sin häst.)
Ridghead är en bra rackare men att Ludde ska ladda gör mig orolig då galoppen ligger på lut.
Hardy har dunderspår idag  
Answer to: "Tjena sitter på min altan i vackra Thailand o "jobbar" med "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Haha !
Jag tänkte att du var på något soligt ställe och satt med en Bira eller drink i handen !   
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-30 12:01:27
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, PERSOS SEAMAN
|
1 försöker svara ut nr 5. pass upp för neo smed som var fin senast och även persos seaman 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-30 12:08:44
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NEW PHOTO GUY
S 5, RIDGEHEAD CAHORE
|
Själv tycker jag att New Photo Guy är superspelvärd.. blir sannolikt körning därframme hela vägen och senast var New photo Guy riktigt bra mot knallhårda hästar dessutom så tror jag att han får en hygglig position och då är skrällen ett faktum!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-30 12:09:11
Answer to: "Haha !
Jag tänkte att du var på något soligt ställ"
|
Became a member:
Forum posts: