1
2
3
[ 4
]
|
|
Posted: 2010-05-22 16:10:24  Ja ja men det lät lite konstigt med att ta fram första varvets tid.. De är klart jag kunde direkt ha redovisat tiden för sista varvet.. men ja gjorde inte det... 
Answer to: "Ja ja men det lät lite konstigt med att ta fram första varvets ti"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, HAYARD ÅS
S 3, VINO PAULINO
|
Obs - de var INTE jag som la ut tiden..skäll på den person som gjorde detta istället 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-05-22 16:11:24  Obs - de var INTE jag som la ut tiden..skäll på den person som gjorde detta istället 
Answer to: "Obs - de var INTE jag som la ut tiden..skäll på den person som g"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Nä men du instämmde så gott !! Din räv !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-22 16:29:45  Nä men du instämmde så gott !! Din räv !! 
Answer to: "Nä men du instämmde så gott !! Din räv !!:D"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, HAYARD ÅS
S 3, VINO PAULINO
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-22 20:31:59
Answer to: ";)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag håller helt med om att arkivet är överlägset för de som har tid. Däremot är det ju ett värdelöst exempel i just detta fall. Loppet blev ju kört så fullständigt in i halsen på Hayard Ås och det hittar du knappast i något lopparkiv. Är istället Hayard med i den startrusningen kommer han inte i mål och då spelar det ingen roll vad han avslutade sista 500 på sist.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-23 08:01:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
trodde på hayard ås från spår 2, men när han blev nedstruken till spår 1 och inte kan öppna så kvittar det litegrann hur snabbt han kan springa. Nu hade han tur att goop körde som en IDIOT....... var med so c rankad(var b innan strykning).
Tyckte dock han var riktigt bra igår och i starten innan, men detta loppet vinner han nog inte om det inte är för goopen.....
lopparkivet är grymt, men enormt tidskrävande och många onödiga timmar läggs där för att hitta skrällar som sedan kommer bort pga bortkörning elr galopp......
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-05-23 09:27:26  trodde på hayard ås från spår 2, men när han blev nedstruken till spår 1 och inte kan öppna så kvittar det litegrann hur snabbt han kan springa. Nu hade han tur att goop körde som en IDIOT....... var med so c rankad(var b innan strykning).
Tyckte dock han var riktigt bra igår och i starten innan, men detta loppet vinner han nog inte om det inte är för goopen.....
lopparkivet är grymt, men enormt tidskrävande och många onödiga timmar läggs där för att hitta skrällar som sedan kommer bort pga bortkörning elr galopp......
Answer to: "trodde på hayard ås från spår 2, men när han b"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 9, CLAUDE DU NORD
|
Samma här. Var helt inne på Hayard fram till strykningen.....
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-05-24 05:48:06  Samma här. Var helt inne på Hayard fram till strykningen.....
Answer to: "Samma här. Var helt inne på Hayard fram till strykningen....."
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 2, HAYARD ÅS
|
Samma här, men stod på mig 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-24 18:22:56  trodde på hayard ås från spår 2, men när han blev nedstruken till spår 1 och inte kan öppna så kvittar det litegrann hur snabbt han kan springa. Nu hade han tur att goop körde som en IDIOT....... var med so c rankad(var b innan strykning).
Answer to: "trodde på hayard ås från spår 2, men när han b"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, HAYARD ÅS
S 3, VINO PAULINO
|
Många onödiga timmar ok!?
Jag vet att du är ute o cyklar i din kommentar.
Sedan jag började med "många onödiga timmar" har jag spelat in jävligt mycket deg.
DET är fakta.
När jag inte la "onödiga timmar" vann jag inte mycket - DET är oxå fakta.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-24 18:23:50  Jag håller helt med om att arkivet är överlägset för de som har tid. Däremot är det ju ett värdelöst exempel i just detta fall. Loppet blev ju kört så fullständigt in i halsen på Hayard Ås och det hittar du knappast i något lopparkiv. Är istället Hayard med i den startrusningen kommer han inte i mål och då spelar det ingen roll vad han avslutade sista 500 på sist.
Answer to: "Jag håller helt med om att arkivet är överlägset f&oum"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, HAYARD ÅS
S 3, VINO PAULINO
|
Om du tror allt handlar om vad en häst avslutar så är du oxå ute o cyklar. 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
|