Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Travsnack -> Allmänt -> Dröm 8:a

Diskutera allt som händer inom travvärlden.
Username

Password

1   2   3   [ 4 ]   5  
Author Message
Post removed Posted: 2010-04-13 11:14:44   Answer to: "Jag har redan skickat ca 2-3 mail till B_Good och smörat för att "
Post removed Posted: 2010-04-13 11:18:40   Answer to: "ska du skvallra på pappa att din bror varit dum mot dig medans han va"
Post removed Posted: 2010-04-13 11:21:45   Edited(1): 2010-04-13 11:21:59   Answer to: "Ja, pappa förtjänar sanningen."
Post removed Posted: 2010-04-13 11:24:07   Answer to: "precos, och när ena brioders springer och berättar "sanninge"
Soberano Posted: 2010-04-13 11:26:21 Answer to: "och du har ingenting? som vanligt? förutom bullshit att komma med ? so"

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Vad exakt skulle jag ha? Jag hänger inte med.

Plokko är allt annat än min andra halva. jag har anmält många av hans inlägg tidigare och står absolut inte för allt vad han skriver men jobbigare människa än du har jag nog inte sett till härinne sedan Garland med bihang terroriserade forumet.

Jag diskuterar hemskt gärna trav och även sånt som inte har med trav att göra men jag kallar inte folk för idioter bara för att dom inte har samma åsikt som jag. Du förstör ju varenda jävla tråd härinne just nu och det är inte så kul i längden att behöva vänta 5 minuter på att en tråd ska laddas bara för att du kallat varenda en som skrivit för okunnig,idiot,bebis,barnunge osv osv osv. Vi vet att du är den enda i hela världen som VET allt om trav men det innebär inte att vi andra idioter kan tro och tycka utan att bli hängda av dig, eller?
Reply
Post removed Posted: 2010-04-13 11:27:02   Answer to: "Men om denna brodern har 15 st andra brorsor som också springer och s"
Posted: 2010-04-13 11:29:30 Answer to: "Vad exakt skulle jag ha? Jag hänger inte med. Plokko är allt "

Became a member: 
Forum posts:
nej, du gillar att vända vrida ochh förvrånga så det passar dig perfekt, ute efetr mig från 1a början och passar på när du kan, men det e lugnt, hoppas du hittar någon öppning.

Visst är jag jobbig, är det ett brott?
Förtalar du mig med att jag kallar folk massa saker? nu är du ute och cyklar igem liakdant som när du anklagade mig för att vara en pajas och göra bort mig när det var du som hade fel, tjurig fortfarande antar jag, men det är ditt problem, kom över det lillen.
Reply
Soberano Posted: 2010-04-13 11:52:14 Answer to: "nej, du gillar att vända vrida ochh förvrånga så det "

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Har en känsla av att du blandar ihop mig med någon men det var väl detsamma. Har bara inget minne av jag kallat dig för pajas.
Reply
Posted: 2010-04-13 11:53:18 Answer to: "Har en känsla av att du blandar ihop mig med någon men det var v"

Became a member: 
Forum posts:
nej, inte rakt ut, men ville få mig att framstå som en. Men det e lugnt. tar det ej så hårt.
Reply
Limpicus Posted: 2010-04-13 14:41:37

Became a member: 2007-12-25
Forum posts: 954
Så har ytterligare en vettig tråd spårat ur fullständigt..
Reply
Post removed Posted: 2010-04-13 14:46:06   Answer to: "Så har ytterligare en vettig tråd spårat ur fullstän"
Posted: 2010-04-13 14:47:54 Edited(1): 2010-04-13 14:48:48 Answer to: "B_Good har tagit semester. Det känns."

Became a member: 
Forum posts:
skönt att du har så bra självinsikt att du alltid är oskyldig.

Märkte att det inte vara många dagar sedan du blev kallad barnunge av någon annan, självkritisk som du är, så ser du givetvis inget samband.
Reply
Posted: 2010-04-13 15:25:00 Edited(3): 2010-04-13 15:28:36

Became a member: 
Forum posts:
Travspanarn , tagga ner tack !!!
Du får gärna diskutera, kritisera o.s.v. men välj ord dina bättre ! Det går inte riktigt hem att vara onödigt syrlig eller hård...Det är dröm 8-or tråden handlar om
Du började med att såga Korpi´s lista som faktiskt stod som en "ösnkelista". Önskelistor kan ju innefatta lite "hjärta" också, så lite smidighet i kritiken kan ju vara trevligt då....

kan du inte fixa det så ta gärna och stoppa ner de heta fingrarna i en spann med kallt vatten innan du låter dom nudda tangentbordet. Onödigt att få sig själv avstängd, allt för att du inte kan ta sig tid och välja dina ord

Plokko har redan fått så många inlägg deletad genom alla etapper här så han är knappast favoriserad !
Men det brukar heller aldrig vara några jätteproblem eftersom han vet att han ibland balanserar på en ganska slak lina, och att somliga gillar det skarpt, medans somliga tar mer illa upp.

Sorry för att det tar sin tid att rensa lite ibland, men jag är högst varierandeaktiv nu för tiden, och är jag inne är det inte sån här skit jag ser fram emot.
Nu gör B_good ett kanonjobb, men han gör det precis som jag för det ska vara ett trevligt spel och forum, och trevligast blir det väl om folk kan tänka 2 snäpp innan man skriver ?

Kanske läge att börja en ny tråd med elitloppsåttor ?
Reply
Posted: 2010-04-13 15:38:12 Edited(1): 2010-04-13 15:41:15 Answer to: "Travspanarn , tagga ner tack !!! :@ Du får gärna diskutera, "

Became a member: 
Forum posts:
Ja denna tråden är ju förstörd, om du inte tar bort alla inlägg galna inlägg
Men det kan du gott unna dig att göra, de fyller ingen funktion.

Det är som att krama vatten ur en sten.

Rensat min del nu.
Reply
Posted: 2010-04-13 15:43:34 Answer to: "Travspanarn , tagga ner tack !!! :@ Du får gärna diskutera, "

Became a member: 
Forum posts:
oki, jag ska tagga ner Tycker jag inte är så taggad ens.

Jag fick ju kritik för min lista. Är ju inte hela världen, klart man får räkna med lite kritik när man gör en lista är ju orimligt tro något annat, menade inget personligt, tyckte bara den var usel.

Väljer alltid mina ord, tycker något det ändå är befogat med en avstängning så får jag ta det, inte mer med det.

Tyvärr blir jag ju ofta angripen från olika håll pga att man sticker ut hakan, vissa har ju svårt för sådanna som gör sådant, och de måste ju tryckas tillbaka då, då blir det ju oftats väldigt urspårade trådar. Dock så gillar jag ju argumentera sakligt, men tydligen inte alla som kan hålla sig till det. väll mött
Reply
Posted: 2010-04-13 16:14:44

Became a member: 
Forum posts:

Tyvärr blir jag ju ofta angripen från olika håll

Väljer alltid mina ord

och min favorit...

Dock så gillar jag ju argumentera sakligt
Reply
Posted: 2010-04-13 16:40:58 Answer to: "Tyvärr blir jag ju ofta angripen från olika håll[/q"

Became a member: 
Forum posts:
hela du är min favorit, du vet verkligen hur man filtrerar godbitarna
Reply
Andynalan Posted: 2010-04-17 22:54:57

Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
Min 8a:

Torvald Palema - Åke
Beanie MM - Tobbe
Iceland - Jorma
Lucky Jim - Jänkare
Muscle Hill - Jänkare
Meaulnes Du Corta - Nivard
Ryan Trot - Lutfi
Maharajah - Örjan
Reply
stallbrucelee Posted: 2010-04-18 10:34:07

Became a member: 2010-01-18
Forum posts: 294
Jag är ett fan av Maharajah, men värst vad många här inne har honom i sin dröm8 men då är ju 8an ej realistiskt utan bara en dröm, men det kanske var det som var just frågan, för jag hoppas ni är så pass kunniga att ni fattar att han inte är på långa vägar en sprinters, och skulle knappt hunnit få upp farten först de andra redan gått i mål....ok var väl kanske lite överdrivet men snudd på fakta. Hästen kunde ju bara i början gå ut över längre distanser och fick jobba på att klara 2140 och har på klasshästens vis gjort så också, men ned till 1640a o 1609a är det en bit kvar, kanske nästa år eller näst nästa.

Sen Andy, så har väl Ludde ett gäng bättre snabbloppshästar än Ryan Trot.....som Tournaround, Garland....you name it....

Resten är helt okej....frågan är om du corta hinner bli fräsch också.......Iceland????
Reply
Posted: 2010-04-18 10:38:05 Answer to: "Jag är ett fan av Maharajah, men värst vad många här i"

Became a member: 
Forum posts:
Jag avskyr Maharajah.
Därför vill jag ha honom med i min dröm8:a , vill se han bli distanserad, halta runt och devalvera sig själv som """""""stjärna""""""" totalt.

Bara för att påvisa vad komplex hästen är.. osnabb, lika startsnabb som en traktor och halt.

Bara så du vet varför jag hade med honom
Reply
1   2   3   [ 4 ]   5