1
2
3
[ 4
]
5
|
|
Posted: 2010-04-15 14:07:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, RUTGER RAKET
S 3, RYAN TROT
|
hehe. ja det blir någon av dom 3
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-15 14:29:20   får jag vara med oxå....öl är ju gott 
You´re in!
Answer to: "får jag vara med oxå....öl är ju gott:)[/quote"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Fasiken Vettne nu får du vinna lite om du ska kunna bjuda "alla" på Öl !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-15 15:59:58  Little Rainbow bör ses med god chans i detta lopp tycker jag.
Answer to: "Little Rainbow bör ses med god chans i detta lopp tycker jag."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Stig H, Varnar för formtapp på Rainbow.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-15 16:03:34  Stig H, Varnar för formtapp på Rainbow.
Answer to: "Stig H, Varnar för formtapp på Rainbow."
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, HOITY TOITY FACE
|
uuhhh,Vart har du läst det?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-15 16:07:40  Fasiken Vettne nu får du vinna lite om du ska kunna bjuda "alla" på Öl !! 
Answer to: "Fasiken Vettne nu får du vinna lite om du ska kunna bjuda "alla&"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, RUTGER RAKET
|
 Fasiken Vettne nu får du vinna lite om du ska kunna bjuda "alla" på Öl !! 
Toppformen närmar sig  Men tre öl än så länge = mindre än 200 spänn. Det ska jag nog klara av 
|
|
Reply
|
|
benny_haags_fanclub
|
Posted: 2010-04-15 17:25:13   får jag vara med oxå....öl är ju gott 
You´re in!
Answer to: "får jag vara med oxå....öl är ju gott:)[/quote"
|
Became a member: 2008-10-26
Forum posts: 1138
V 5, CELEBRITY PHOTO
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-15 22:02:56  uuhhh,Vart har du läst det?
Answer to: "uuhhh,Vart har du läst det?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
- Little Rainbow (V75-6) gick som han brukar senast och han har varit jämn och bra länge. Det kan vara risk för lite formtapp och jag tillmäter honom inga större chanser.
http://www.travpunkten.com/nyhet.asp?ID=3141
Längst ner på artikeln.
Varsågod 
|
|
Reply
|
|
benny_haags_fanclub
|
Posted: 2010-04-16 11:53:59  - Little Rainbow (V75-6) gick som han brukar senast och han har varit jämn och bra länge. Det kan vara risk för lite formtapp och jag tillmäter honom inga större chanser.
http://www.travpunkten.com/nyhet.asp?ID=3141
Längst ner på artikeln.
Varsågod 
Answer to: "- Little Rainbow (V75-6) gick som han brukar senast och han har varit j&aum"
|
Became a member: 2008-10-26
Forum posts: 1138
V 5, CELEBRITY PHOTO
|
Little Rainbow
- Formen är i hans fall okej, utan att vara på topp. Han har varit bättre och har en bit kvar till sin högsta standard. Gick i alla fall ett anständigt lopp som V75-trea på Romme i påskas och gör sällan eller aldrig ett dåligt lopp. Varken utgångsläge eller konkurrens talar till Little Rainbows fördel den här gången, så även i hans fall är det en skaplig placering som gäller.
|
|
Reply
|
|
bossebast
|
Posted: 2010-04-16 19:41:43
|
Became a member: 2007-11-29
Forum posts: 1820
V 5, CELEBRITY PHOTO
|
Hoity Toity har bra chans i spets men ibland kör Jenny lite väl optimistiskt så jag garderar med 1-5-6-10.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-16 22:31:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, JUNCTION
S 3, RYAN TROT
|
Är 100% säker på at Ryan trot styrs ner i ryg på Hoity o sedan vinner Jenny från ledningen - för vem ska trycka??
Knappast lille Johnny för då f¨år han väl sova på soffan 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-16 23:34:26
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, JUNCTION
S 3, RYAN TROT
|
Jag tror inte den vidriga Jenny har en sportmössa att hålla ledningen. Hon får kanske överta, visst, men sen kommer hon ha flåsande hästar överallt hela loppet.
Hoppas någon offrar sig och trycker sönder henne.
Det vore en god gärning.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 00:30:47  Är 100% säker på at Ryan trot styrs ner i ryg på Hoity o sedan vinner Jenny från ledningen - för vem ska trycka??
Knappast lille Johnny för då f¨år han väl sova på soffan 
Answer to: "Är 100% säker på at Ryan trot styrs ner i ryg på Hoit"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hum...tror inte han klarar av att dra i Ryan så mkt att han tar sig ner bakom....troligen en spets och släpp?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 10:02:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
Junction är ganska snabb ut faktiskt. Hoppas Lädret säger åt dom att köra Ryan i spets och Junction i rygg så har dom vinnaren garanterad till stallet 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 10:12:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
Med tanke på hur Junction såg ut senast och hur HTH avslutade loppet så råder det ingen tvekan om att Junction är förstahästen......
Tror att han håller spets då söderkvist gör allt för att hålla ihopp ryan trot, och om han brinner av så tror jag knappast att det går att släppa till någon = junction har vinnarhålet.
Alltid värt att gå mot hästar som sprungit sig riktigt muskeltrötta i loppet innan, såg fasiken inget bra ut alls.....
Annars kanske en barfotadansande PL sticker till spets? väldigt fina träningsrapporter, blir farlig från både spets och vinnarhålet. Även om det kan bli lite baktungt i slutet.....
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-17 11:40:03
 Med tanke på hur Junction såg ut senast och hur HTH avslutade loppet så råder det ingen tvekan om att Junction är förstahästen......
Tror att han håller spets då söderkvist gör allt för att hålla ihopp ryan trot, och om han brinner av så tror jag knappast att det går att släppa till någon = junction har vinnarhålet.
Alltid värt att gå mot hästar som sprungit sig riktigt muskeltrötta i loppet innan, såg fasiken inget bra ut alls.....
Annars kanske en barfotadansande PL sticker till spets? väldigt fina träningsrapporter, blir farlig från både spets och vinnarhålet. Även om det kan bli lite baktungt i slutet.....
Answer to: "Med tanke på hur Junction såg ut senast och hur HTH[/"
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-17 11:49:47
|
|
|
Posted: 2010-04-17 12:35:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BEASTAR
S 3, RYAN TROT
|
Gillar Beastar på något sätt, så tippar lite med hjärtat här
Men viist, tror det kan bli lite körning så 2-3e-häst är Beastar för mig ändå. Ganska öppet lopp. HTF har så klart chans i spets, men med flera som stått för bra insatser på slutet är det svårtippat tycker jag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 12:37:35
|
Became a member:
Forum posts:
|
Testar att låsa på 1,2,5
Inte särskilt imponerad av Rutger och Beastar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 12:38:46
|
Became a member:
Forum posts:
|
2 Hoity Toity Face bör vinna det här loppet. Känns som den borde få överta från Ryan Trot då det är full distans men får den inte det kan en rygg vara vinnarkonceptet också via OS. Beastar i dödens och Rutger Raket kommer tuggandes via spåren tidigt? Borde vara spik på alla kuponger med Jenny här.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 12:53:08  2 Hoity Toity Face bör vinna det här loppet. Känns som den borde få överta från Ryan Trot då det är full distans men får den inte det kan en rygg vara vinnarkonceptet också via OS. Beastar i dödens och Rutger Raket kommer tuggandes via spåren tidigt? Borde vara spik på alla kuponger med Jenny här.
Answer to: "2 Hoity Toity Face bör vinna det här loppet. Känns som den b"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, JUNCTION
S 3, RYAN TROT
|
 Borde vara spik på alla kuponger med Jenny här.
Vad har du emot travsporten?
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5