Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
Jägersro 2009-09-05
V75-7 Birger Bengtssons Minneslopp - Gulddivisionen, försök 5.
1. SIMB CHAPLIN 54% 33
Kolgjini Lutfi
3. TEASER ELEGANCE 39% 44
Svanstedt Åke
10. BRIONI 38% 39
Lövgren Joakim
2. KORVET KLINTHOLM 15% 78
Juul Steen
12. COLOMBIAN NECKTIE 12% 66
Uhrberg Thomas
7. RUNE U.S. 10% 138
Kihlström Örjan
4. SKOGANS JOKER 6% 301
Adielsson Erik
6. JEWISH BANKER 5% 351
Takter Johnny
8. SWEPT TO VICTORY 3% 396
Untersteiner Johan
5. SIR KARAN 1% 681
Hülskath Roland
9. TIMETOSAYGOODBYE 1% 566
Larsson Fredrik B
11. PIRATE COPY 1% 0
Bergh Robert

Senast uppdaterad: 2009-09-05 18:00:02, källa http://www.atg.se
Staplarna ovan visar vilket ekipage som våra användare tror vinner. Rösta genom att klicka på knappen bredvid ekipaget du tror vinner.
Snabblänkar
V75-1 Jägersro
V75-2 Jägersro
V75-3 Jägersro
V75-4 Jägersro
V75-5 Jägersro
V75-6 Jägersro
V75-7 Jägersro
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-7 Jägersro

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   2   3   [ 4 ]  
Author Message
Posted: 2009-09-06 10:04:33

Became a member: 
Forum posts:
Satte min snygga spik i colombianen men vad hjälper det när man spelar som en kratta i övrigt
Reply
dujorha Posted: 2009-09-06 10:28:37 Answer to: "Jag var på plats på Färjestad och lirade Minos hårt."

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Jag köper inte allt som finns i travvärlden o har varit med för länge ! Det finns en skimrande gloria runt de här människorna(kuskar o tränare) som inte är riktigt sann ! Vi "hederliga" svenskar fuskar aldrig o absolut inte kuskar i svenska travlopp ! "Johnny Boy" är "intressant" att studera när han kör i samma lopp som Erik !!!Det är klart att jag drar nytta av att "Ludde" klökar o kör med reklam om sina hästar som är rejält överdriven !! Någon tänkare har sagt "att världen vill bredras” o bygga luftslott är populärt ! När "Ludde" säger att det är blåsten som gör att hästarna galopperar eller att tar han bort bakskorna på Simb Chaplin o höjer käkremmen några hål så fixar han skivan ! Struntprat säger jag o det står jag för !!!!
Reply
Posted: 2009-09-06 19:55:34

Became a member: 
Forum posts:

V 3, TEASER ELEGANCE

S 1, SIMB CHAPLIN
Beträffande loppet i fråga anser jag i allfall att det inte var någon kompiskörning.
Sedan finns det självklart saker i trav lopp som borde kollas upp mer noga.
Vad travkuskar säger "lär" man sig att förstå och man tror på det man vill.
Reply
Posted: 2009-09-06 23:48:27 Answer to: "Jag var på plats på Färjestad och lirade Minos hårt."

Became a member: 
Forum posts:
Det var Kört redan med 1 varv från mål.

Vet inte vad Johnny fått för stallorder men var tydligt att hästen inte kördes för vinst iallafall. även om åke hade gått ut framför så var Johnnys enda chans med Minos att köra FRAMÅT, maken till usel styrnign får man leta efter. Iofs såg jag per bakom Jagmi idag, usel.
Reply
dujorha Posted: 2009-09-07 07:00:23 Answer to: "Beträffande loppet i fråga anser jag i allfall att det inte var "

Hallå joNGyl ! Vi pratar inte om några små grodor här utan om 2 ytterst skickliga drivers o dom har mycket i ryggmärgen o de vet vad det handlar om o det är nästa "omöjligt" att bevisa !! De kan göra detta så fint o dolt så inte det mest tränade öga kan se vad som händer o sker ! Man kan bara ana att det finns tankar bakom vissa körningar !! Förklaringar är som gamle Håkan Wallner sa en nödvändighet att ha massor av om
man skulle vara kusk !! O den mannen han kunde prata o han pratade sig ur många saker !!
Reply
Posted: 2009-09-07 20:24:36
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 3, TEASER ELEGANCE

S 1, SIMB CHAPLIN
Det handlar om pengar, och kan kuskar manipulera lopp och man lirar själv...ja då är det lätt att tjäna en slant i trav - helt klart.

Men när jag lirar mina system så kan jag inte sitta och tänka...undrar hur dom nu ska lira!?

Man kan inte få bort fusket i trav,,spela och acceptera och försök spela på samma sätt.
Om man ska reta sig på styrningar då får man ju huvudvärk.
Och jag har travet som avkoppling
Reply
tommie Posted: 2009-09-07 20:44:39 Answer to: "Däremot är jag misstänksam mot Johnnys körning av Minos"
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
Först var du helt säker på att Jan-Olov ville förlora med Järvsöfaks mot sönerna. Och nu detta... Sluta spela på trav om du allt är uppgjort... Du verkar ju ha stora problem...
Reply
dujorha Posted: 2009-09-07 20:45:58 Answer to: "Det handlar om pengar, och kan kuskar manipulera lopp och man lirar sjä"

Ja jag vet att jag är en suris ! Men ja tycker om rent spel när det gäller något så svårt som travlopp o man vill ju ha betalt för sina erfarenheter o då vill jag inte se så här fula grejor som kommer upp till ytan då o då ! Att någon åker dit av dessa "lirarare" är mindre än noll !
Reply
dujorha Posted: 2009-09-08 07:34:29 Answer to: "Det handlar om pengar, och kan kuskar manipulera lopp och man lirar sjä"

Ja det handlar om pengar ! Dina solisar är väl inte ljusblå utan svarta hoppas jag ! Vi spelare o hästägare är som myror i en myrstack omgiven av myrslokarna STC,ATG,Staten o Tränare o Kuskar o
i väntan på att bli uppätna kan vi titta på våra högar av räkningar o toto-kvitton (somliga av oss). O vi kan inte göra ett skit !! Det skulle möjligen vara att flytta till Malta o fortsätta o gnabbas där !
Reply
1   2   3   [ 4 ]