Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75 raden 1/8, Skellefteå

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   2   3   [ 4 ]  
Author Message
Posted: 2009-08-01 19:45:31 Edited(2): 2009-08-01 19:46:37

Became a member: 
Forum posts:
fy fan vad surt.. bättre du är ute i lite mer god tid då

*edit* Fy fy fy fan vad surt. jag hade gått under om det hänt mig, förstår om du mår lite halvkasst
Reply
Posted: 2009-08-01 19:48:02

Became a member: 
Forum posts:
Så brukar jag oxå tänka men blir alltid i sista minuten ändå
Har själv missat deg ett par gånger när jag varit dum o ändra systemet sista halv timmen, eller när jag bytte A en gång. haha fy fan va pissed man blir då.

Men man ska se så här på det, Shit happens.
Man får fler försök på sig
Reply
Posted: 2009-08-01 21:56:01

Became a member: 
Forum posts:
fasen vad dum man är ..

Mackindly var veckans drag , spikade mitt avslag bob hope ?!
Man On The Moon funderade jag på en chansspik först , tog alla ..
Allhyls Urania tittade jag på, roger nilsson va ju verkligen i flytet ..

vad pateisk man e
Reply
Posted: 2009-08-01 22:32:58 Answer to: "fasen vad dum man är .. Mackindly var veckans drag , spikade mitt a"

Became a member: 
Forum posts:
Mm tänkte också så när jag såg startlistan, "fan, många startsnabba här, blir körning.." och sen såg jag mac kindley och tänkte spika den, men fick av nån anledning för mig att han bara var stark och inte snabb så bestämde mig för att göra bob hope till veckans bank istället. Bra val.
Reply
Posted: 2009-08-01 23:53:08

Became a member: 
Forum posts:
Alltid lika kul att efteråt säga, att si och så tänke jag göra, så jag hakar på trenden. Varför följer man inte sina känslor i början av veckan? Personligen hade jag tänkt spika Stamping och gardera Bob Hope med just nämnda Mckindly. Nu var jag visserligen inte nära, men ändå, frågeställningen måste ändå bli. Varför ändrar man sig under veckans gång och aldrig kör på första känslan?
Reply
Posted: 2009-08-02 00:06:54 Edited(1): 2009-08-02 00:07:20 Answer to: "Alltid lika kul att efteråt säga, att si och så tänke"

Became a member: 
Forum posts:
haha, håller med dig !
Hade jag kört på första känslan varje gång hade jag nog varit lite rikare...

Man får alltid för sig, att man ska ändra o krångla, vette fan varför asså.
Bugg i skallen kanske ?
Reply
1   2   3   [ 4 ]