1
2
[ 3
]
4
|
|
Posted: 2009-06-06 14:13:15   Kommer jag vara ensam med 7 rätt idag eller?
Kan du inte lägga upp ditt system? Att döma av dina inlägg med dina vinnare denna vecka så tippar jag att du får 1 rätt. Järvsöfaks.
Answer to: "Kommer jag vara ensam med 7 rätt idag eller?
Kan du "
|
Became a member:
Forum posts:
|
 [quote]Kommer jag vara ensam med 7 rätt idag eller?
Kan du inte lägga upp ditt system? Att döma av dina inlägg med dina vinnare denna vecka så tippar jag att du får 1 rätt. Järvsöfaks.[/quote]
Fniss
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-06 15:30:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hur svårt var det att inte ta med Adrian liksom?

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-06 15:33:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
märkliga kommentarer om adrian av dom på atg-sändningen. han har ju inte slagit en enda kanonhäst och dom pratar om att han inte är frisk?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-06 15:36:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
har väl bara vunnit i årgångslopp tidigare typ?
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2009-06-06 15:40:04  märkliga kommentarer om adrian av dom på atg-sändningen. han har ju inte slagit en enda kanonhäst och dom pratar om att han inte är frisk?
Answer to: "märkliga kommentarer om adrian av dom på atg-sändningen. ha"
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
V 8, DIG FOR DOLLARS
|
 märkliga kommentarer om adrian av dom på atg-sändningen. han har ju inte slagit en enda kanonhäst och dom pratar om att han inte är frisk?
Hahah precis gav mig ett gott skratt det där  Överskattad är ordet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-06 15:44:41   märkliga kommentarer om adrian av dom på atg-sändningen. han har ju inte slagit en enda kanonhäst och dom pratar om att han inte är frisk?
Hahah precis gav mig ett gott skratt det där  Överskattad är ordet.
Answer to: "märkliga kommentarer om adrian av dom på atg-sändnin"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, BEANIE M.M.
|
absolut e han det... hatten av till Glen, inte ofta Luddes hästar vinner två i rad...
Synd bara att MM inte hann fram till en plats, hade ju 4ggr på´n på Bet365, men öste in till 2ggr på Nordicbet att han skulle vara topp fem så det var ju najs...
Får hoppas på V3 nu 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-06 16:17:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-06 18:13:16
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, GLEN KRONOS
|
Var inne på att spika Glen Kronos ett par gånger, men blev fyra streck i det här loppet i slutändan. Blä!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-06 19:13:49
|
Became a member:
Forum posts:
|
Adrian Chip kan ju inte allt vara bra med..överskattad el inte,så är han inte så där kass..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-07 10:35:47  absolut e han det... hatten av till Glen, inte ofta Luddes hästar vinner två i rad...
Synd bara att MM inte hann fram till en plats, hade ju 4ggr på´n på Bet365, men öste in till 2ggr på Nordicbet att han skulle vara topp fem så det var ju najs...
Får hoppas på V3 nu 
Answer to: "absolut e han det... hatten av till Glen, inte ofta Luddes hästar vinn"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha, sådan sjuk kommentar. "Inte ofta luddes hästar vinner 2 i rad"? Halva hans stall har flertalet segrar i rad någon gång under detta året.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-06-07 11:45:44
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 8, DIG FOR DOLLARS
S 3, ADRIAN CHIP
|
Ludde är kung.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-07 14:19:55
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, GLEN KRONOS
|
Bergh och Walmann verkar vara under isen just nu. Luddes hästar går som tåget.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-06-07 17:26:33
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 5, RUNE U.S.
S 1, S.J.'S PHOTOCOPY
|
För en vecka sen skämde han ut sig på Solvalla och nu är han kung? Snark...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-07 18:22:37 Edited(1): 2009-06-07 18:24:01  För en vecka sen skämde han ut sig på Solvalla och nu är han kung? Snark...
Answer to: "För en vecka sen skämde han ut sig på Solvalla och nu ä"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, GLOBAL INVESTMENT
S 3, ADRIAN CHIP
|
vad gjorde "ludde" på Solvalla som var pinsamt??
Däremot var min tippning denna veckan pinsamt dålig, hade till och med garderat Järvsöfaks.....
Nya tag!
Glenn var grym.. hoppas han håller ihop!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-07 18:34:34  För en vecka sen skämde han ut sig på Solvalla och nu är han kung? Snark...
Answer to: "För en vecka sen skämde han ut sig på Solvalla och nu ä"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, GLEN KRONOS
S 3, ADRIAN CHIP
|
skämde ut sig berätta mer snälla
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-07 18:57:01  skämde ut sig berätta mer snälla
Answer to: "skämde ut sig berätta mer snälla"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, BEANIE M.M.
|
Resultaten pratar väl sitt tydliga språk .
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-06-07 19:06:20
|
V 5, RUNE U.S.
S 1, S.J.'S PHOTOCOPY
|
Så gärna...'
Totalt under Elitloppshelgen körde stall Kolgjini i (tror jag räknat rätt) 12 lopp. Han blev diskvalificerad i fem gånger, kom sist trots felfritt i två av loppen, kom sist av de felfria i två av loppen, kom tvåa en gång och vann två lopp. Dock var det inte Ludde som körde vid en av stallets ena seger. Den enda han körde som vann var ju överkapable Moonlight Kronos som hade en straffspark. Var dock ruggigt nära att gunga bort även den i sista sväng.
Elitloppslördagens sensationellt usla resultat är ju svårslaget:
sist i mål av de som gick felfritt, sist i mål, sist i mål, diskvalificerad, diskvalificerad, diskvalificerad.
Denna vecka fick inte Ludde köra och vips så kommer segrarna...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-07 20:48:38
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, GLOBAL INVESTMENT
S 3, ADRIAN CHIP
|
Jag tyckte B.Goop var överlägset sämst under helgen.... styrningen + kommentaren efter Elitloppsfinalen säger ALLT
"  et kändes att han (Sahara) inte var lika fin som i försöket, förmodligen brände han sitt bästa krut i försöket"
Vad gör den gode Goop?? blåser till spets och kör där så länge lampan lyser, tack för kaffet!!
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-06-07 23:01:11
|
V 5, RUNE U.S.
S 1, S.J.'S PHOTOCOPY
|
Goopen kunde väl inte kört bättre taktiskt? Sahara var grym i försöket. I finalen körde han till spets och fick snabbt sänka tempot. Var väl precis så han skulle ha kört? Hästen klarade inte två heat på en dag helt enkelt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-07 23:13:45  Goopen kunde väl inte kört bättre taktiskt? Sahara var grym i försöket. I finalen körde han till spets och fick snabbt sänka tempot. Var väl precis så han skulle ha kört? Hästen klarade inte två heat på en dag helt enkelt.
Answer to: "Goopen kunde väl inte kört bättre taktiskt? Sahara var grym "
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, GLOBAL INVESTMENT
S 3, ADRIAN CHIP
|
just det jag menar. om goop kände det i värmningen till finalen skulle han väl för tusan släppt till t ex Jaded?? hoppas sahara tålde det upplägg han fick av björn.... för bra häst för att stå i stallet.
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
|