1
2
[ 3
]
4
5
|
|
Posted: 2009-02-13 14:58:10
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, MAID FOR TAG
|
Känns helt klart som omgångens mest klara spik. Hade Camilla haft nått lopp i kroppen så hade jag kanske låst. Men efter denna långvila lär hon få ett snällt lopp.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-02-13 15:54:34
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 6, SUPERIOR DUST
|
Maiden avslutade 1.09 i tredjespår vid senaste starten i Sverige. Nu blir det spets, fusk och en rysligt snabb avslutning sista 300. Finns väl ingen här som har material för att sända till dödens och pressa heller. Finns inte så mycket mer att leta efter i en sund spik tycker jag.
Jävligt förvånad över att Camilla är streckad på 42%. Varit borta i 6 månader pga hovbensfraktur och blir så mycket streckad?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-13 16:08:31  Maiden avslutade 1.09 i tredjespår vid senaste starten i Sverige. Nu blir det spets, fusk och en rysligt snabb avslutning sista 300. Finns väl ingen här som har material för att sända till dödens och pressa heller. Finns inte så mycket mer att leta efter i en sund spik tycker jag.
Jävligt förvånad över att Camilla är streckad på 42%. Varit borta i 6 månader pga hovbensfraktur och blir så mycket streckad?
Answer to: "Maiden avslutade 1.09 i tredjespår vid senaste starten i Sverige. Nu "
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag tror att åke skickar upp olganina i dödens och trycker. finns ingen annan anledning att köra henne i det här loppet, som jag ser det. sen har han läge för trophy stand när olganina har gjort sitt.
fattar inte heller varför ch är så streckad. skulle gissa harry boy. förstår inte heler varför fc är streckad över huvud taget...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-13 16:32:27  jag tror att åke skickar upp olganina i dödens och trycker. finns ingen annan anledning att köra henne i det här loppet, som jag ser det. sen har han läge för trophy stand när olganina har gjort sitt.
fattar inte heller varför ch är så streckad. skulle gissa harry boy. förstår inte heler varför fc är streckad över huvud taget...
Answer to: "jag tror att åke skickar upp olganina i dödens och trycker. finn"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, BARFINE PLAYER
|
jag hoppas o tror att inte maiden kommer till spets , då tror jag loppet är kört.camilla är väl ganska hygglig ut hon med ,tror att de kan bli en tuff öppning ,de gynnar mina bakspårshästar jag tagit med på systmet.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-02-13 16:53:43
|
V 6, SUPERIOR DUST
|
Hur ska Maiden inte komma till spets? Galopp?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-13 17:15:28
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, BARFINE PLAYER
|
jaja de är ju bara maiden som startar nu förstår jag. tackar så vänligt.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-02-13 17:21:06
|
V 6, SUPERIOR DUST
|
Nej men du skriver ju att du inte tror Maiden kommer till spets.
Hur läser du då loppet?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-13 17:24:41  Nej men du skriver ju att du inte tror Maiden kommer till spets.
Hur läser du då loppet?
Answer to: "Nej men du skriver ju att du inte tror Maiden kommer till spets.
Hur l&a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, BARFINE PLAYER
|
jag är inne på att peter ingves laddar vad det går, kan bli en vid sväng innan maiden kommer ner , kan ju få spetsen , men de kommer att kosta.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-13 17:35:02  jag är inne på att peter ingves laddar vad det går, kan bli en vid sväng innan maiden kommer ner , kan ju få spetsen , men de kommer att kosta.
Answer to: "jag är inne på att peter ingves laddar vad det går, kan bl"
|
Became a member:
Forum posts:
|
aldrig att ch spetsar. hon är ju riktigt slö ut. 1 svarar ut henne. 1 både kan och kommer göra det. både 4, 5 och 6 är mycket snabbare än ch. 1 kommer, enligt kari i ronden, vilket jag också varit inne på, att köra snabbt och släppa enbart till mft. misslyckas mft i starten sitter med största sannolikhet 1, 4 eller 6 i spets, skulle jag gissa.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-02-13 17:37:21
|
V 6, SUPERIOR DUST
|
Skaffa lopparkivet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-13 17:38:54  aldrig att ch spetsar. hon är ju riktigt slö ut. 1 svarar ut henne. 1 både kan och kommer göra det. både 4, 5 och 6 är mycket snabbare än ch. 1 kommer, enligt kari i ronden, vilket jag också varit inne på, att köra snabbt och släppa enbart till mft. misslyckas mft i starten sitter med största sannolikhet 1, 4 eller 6 i spets, skulle jag gissa.
Answer to: "aldrig att ch spetsar. hon är ju riktigt slö ut. 1 svarar ut henn"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, BARFINE PLAYER
|
nja jag har för mig att jag såg henne ta spets från spår 1 något lopp 2007 . kan ju blivit gammal o tröttare nu.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-13 17:44:11
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, BARFINE PLAYER
|
men va fan vi låter dem köra om det , själv ska jag ta en öl nu o varva ner, ha en trevlig kväll allihopa
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-13 17:46:45  nja jag har för mig att jag såg henne ta spets från spår 1 något lopp 2007 . kan ju blivit gammal o tröttare nu.
Answer to: "nja jag har för mig att jag såg henne ta spets från sp&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
2007 är längesen. och camilla har ju inte, så vitt jag vet i alla fall (?), varit ute sen i augusti heller...
6 och 1 är bra streck, tycker jag. 1 har suttit fast med massor kvar och 6 har varit bra på sistone. kanonkuskar på båda. goop sitter inte fast även om han inte får spets. han tar sig ut/fram till bra position, tror jag.
faktum är ju att barfine player gått bra mot guldhästarna, så jag tycker nog att hon borde vara högre streckad än åtminstone fama currit som väl inte visat nånting på hur länge som helst. fama kom ju tvåa tack vare eriks stallstyrning med passionate kemp för nån månad sen.
visst, kass spår på bp, men så dålig är hon väl inte? 5%?
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-02-13 17:46:57  men va fan vi låter dem köra om det , själv ska jag ta en öl nu o varva ner, ha en trevlig kväll allihopa
Answer to: "men va fan vi låter dem köra om det , själv ska jag ta en &"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
V 5, MAID FOR TAG
|
Tog precis en jag me... Skål. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-13 17:53:33
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, MAID FOR TAG
|
Öl lät gott.. Tror jag har några kalla Lapin i kylen.  Men att sitta med en öl och studera detta lopp är meningslöst gubbz. Behövs inte ens ett badkar. Vi tar ett annat lopp. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-13 17:55:31  Öl lät gott.. Tror jag har några kalla Lapin i kylen.  Men att sitta med en öl och studera detta lopp är meningslöst gubbz. Behövs inte ens ett badkar. Vi tar ett annat lopp. 
Answer to: "Öl lät gott.. Tror jag har några kalla Lapin i kylen. ;) Me"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, QUANTUM JOYRIDE
|
Quantum Joyride blåser ner allt från rygg på ledaren (Maid For Tag) sista biten! .. målfoto seger.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-13 17:57:26
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, MAID FOR TAG
|
Grejen är den att Quantum kommer troligen sitta i 3:e inner. Å finns inge dubbla OS har jag ju redan sagt 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-13 17:59:02  Grejen är den att Quantum kommer troligen sitta i 3:e inner. Å finns inge dubbla OS har jag ju redan sagt 
Answer to: "Grejen är den att Quantum kommer troligen sitta i 3:e inner. Å f"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, QUANTUM JOYRIDE
|
Han kommer ladda rejält ..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-13 18:01:22  Grejen är den att Quantum kommer troligen sitta i 3:e inner. Å finns inge dubbla OS har jag ju redan sagt 
Answer to: "Grejen är den att Quantum kommer troligen sitta i 3:e inner. Å f"
|
Became a member:
Forum posts:
|
det är björn goop som kör. inte jörgen sjunnesson eller katrin fajersson eller nån annan pelle jöns. goop fastnar inte.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-13 18:02:35
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, BARFINE PLAYER
|
Men vi har väl sett större favoriter och mycke bättre hästar än maiden falla , bästa hästen inget att snacka om, men jag tror att den får offra mycke krafter första 500 m.
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
|