1
2
[ 3
]
|
|
Posted: 2008-11-23 17:40:35
|
Became a member:
Forum posts:
|
Lopparkivet är överlägset. Dessutom så ger det en möjlighet att bilda sig en egen uppfattning istället för all bullshit som trycks i fackpress.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-23 17:55:37
|
Became a member:
Forum posts:
|
Surt att bränna V75 på två galopper 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-11-23 18:01:39
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Mitt bästa exempel på när lopparkivet har hjälpt mej är när Odin Tabac vann på v:75 för några månader sedan. Odin hade en start i raden där han hade blivit diskad men jag gick in och tittade på loppet och han hade galopperat i ingången till sista sväng med mycket krafter kvar och hade landat på en 1.24 tid om han hållt sig på benen.. Han stod på start och inte ens hästarna på dubbla tillägg hade varit i närheten av den tiden... Han vann hur lätt som helst med tre längder och gav 7.59... Lopparkivet är överlägset och enligt mej finns det ingen tippare som är lite seriös som inte har lopparkivet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-23 19:24:56  Mitt bästa exempel på när lopparkivet har hjälpt mej är när Odin Tabac vann på v:75 för några månader sedan. Odin hade en start i raden där han hade blivit diskad men jag gick in och tittade på loppet och han hade galopperat i ingången till sista sväng med mycket krafter kvar och hade landat på en 1.24 tid om han hållt sig på benen.. Han stod på start och inte ens hästarna på dubbla tillägg hade varit i närheten av den tiden... Han vann hur lätt som helst med tre längder och gav 7.59... Lopparkivet är överlägset och enligt mej finns det ingen tippare som är lite seriös som inte har lopparkivet.
Answer to: "Mitt bästa exempel på när lopparkivet har hjälpt mej är när Odin Taba"
|
Became a member:
Forum posts:
|
mitt abbonemang har precis gått ut och jag hann inte kolla magics senaste start innan denna rundan. hur såg han ut? hann nån kolla? var han given på kupongen utifrån hur han såg ut loppet innan?
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-11-23 19:41:17
 mitt abbonemang har precis gått ut och jag hann inte kolla magics senaste start innan denna rundan. hur såg han ut? hann nån kolla? var han given på kupongen utifrån hur han såg ut loppet innan?
Answer to: "mitt abbonemang har precis gått ut och jag hann inte kolla magics senaste "
|
|
|
Posted: 2008-11-23 19:47:29
|
Became a member:
Forum posts:
|
Varför kör inte Lutfi Kolgjini, JUGGLE FACE på lördag?
Det är väl
1,GLOBAL LIGTHNING - Ulf Ohlsson
2,JUGGLE FACE - Jörgen Sjunnesson
3,ZIMBA BOKO - Jorma Kontio
som ska göra upp om det här?
Kanske spik på
3,ZIMBA BOKO- Jorma Kontio
Grym senast 
|
|
Reply
|