1
2
[ 3
]
|
|
Posted: 2008-09-13 18:16:08  Spara på ditt Bullshit.
Jag tror att det där är lika sant som att Lugdunum var bra idag.
Det värsta jag vet är lögner..
Answer to: "Spara på ditt Bullshit.
Jag tror att det där är lika sant som att Lug"
|
Became a member:
Forum posts:
|
bry dig inte om sånt skitsnack jag har oxå 7 rätt efter varje omgång när jag tänkt till
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2008-09-13 18:25:53
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
|
Ingen konst att göra ett system i efter hand.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 18:27:31
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag skiter fullständigt i vad ni säger. jag vet i alla fall att jag har vunnit. ni är bara avundsjuka.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 18:51:13  jag skiter fullständigt i vad ni säger. jag vet i alla fall att jag har vunnit. ni är bara avundsjuka.
Answer to: "jag skiter fullständigt i vad ni säger. jag vet i alla fall att jag har v"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Varför skriver du inte in systemet innan start, så bli det inget tjafs.
Är faktiskt lite svårt att tro på dig, när du postar systemet när allt är klart.... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 19:02:34  jag skiter fullständigt i vad ni säger. jag vet i alla fall att jag har vunnit. ni är bara avundsjuka.
Answer to: "jag skiter fullständigt i vad ni säger. jag vet i alla fall att jag har v"
|
Became a member:
Forum posts:
|
7 rätt 2 veckor i rad måste höra till dom mest sällsynta företeelserna inom travspel... skriv till aftonbladet. dom tar garanterat in er bravad i tarvdelen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 19:03:49
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag är inte så aktiv på forumet och skriver inte in några system skulle bara visa att jag vann. men jag struntar i denna diskutionen och firar min vinst istället.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 19:21:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
Bra svar Lugdunum 
Grattis till vinsten!
Vad skulle han tjäna på att ljuga här över internet, ingen vet ju vem killen är ändå jue!?
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-09-13 19:48:01
 Bra svar Lugdunum 
Grattis till vinsten!
Vad skulle han tjäna på att ljuga här över internet, ingen vet ju vem killen är ändå jue!?
Answer to: "Bra svar Lugdunum :)
Grattis till vinsten!
Vad skulle han tjäna på at"
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-09-13 20:17:47
 en dum jävla idiot som kommer efter alla lopp körda
Answer to: "en dum jävla idiot som kommer efter alla lopp körda"
|
|
|
Posted: 2008-09-13 20:33:40  jag är inte så aktiv på forumet och skriver inte in några system skulle bara visa att jag vann. men jag struntar i denna diskutionen och firar min vinst istället.
Answer to: "jag är inte så aktiv på forumet och skriver inte in några system skulle"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Snyggt Lugdumnum,
En sannolik rad må ja säga...faktiskt.....själv blev det bara 4a idag....va fel ute....
men du vet hur det är! om en timme kan alla här berätta vilken lotto rad som
lämnades in....såååå next time...om du vill vara tung....
|
|
Reply
|
|
JontePuma
|
Posted: 2008-09-13 20:48:40  Snyggt Lugdumnum,
En sannolik rad må ja säga...faktiskt.....själv blev det bara 4a idag....va fel ute....
men du vet hur det är! om en timme kan alla här berätta vilken lotto rad som
lämnades in....såååå next time...om du vill vara tung....
Answer to: "Snyggt Lugdumnum,
En sannolik rad må ja säga...faktiskt.....själv blev "
|
Became a member: 2008-07-12
Forum posts: 605
|
man får gratta till vinsten... varför hetsar folk upp sig så mkt egentligen...vem bryr sig om det är sanning eller inte och varför skulle man ljuga?!?
det enda mystiska jag finner är att varken debbie brodda, bar code eller love är med på systemet du kryssat i på v75 kungen...det va ju ändå på 480 rader...jaja...grattis iaf!
själv hade jag 5 rätt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 21:06:39
|
Became a member:
Forum posts:
|
Många säger att man är helt rökt på stora pengar om man inte kör reducerat elgår ihop.....
Själv hoppas j o tror på 3 spikar å 200sek å en djä..a tur....
Vad tror ni?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 22:03:38
|
Became a member:
Forum posts:
|
Varför lär man sig aldrig? Dude "fucking jävla" Kemp har av allt och alla varit 100% säker de senaste starterna, men alltid svikit, men ändå garderar man inte aset?
Jaja, ursäkta mina vänner, berusningen gör sig påmind. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 22:28:11 Edited(1): 2008-09-13 22:29:13  jag skiter fullständigt i vad ni säger. jag vet i alla fall att jag har vunnit. ni är bara avundsjuka.
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fixa fram en printscrn från atg istället för att sitta där och svära, hur svårt kan det vara? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 23:17:30  Varför lär man sig aldrig? Dude "fucking jävla" Kemp har av allt och alla varit 100% säker de senaste starterna, men alltid svikit, men ändå garderar man inte aset?
Jaja, ursäkta mina vänner, berusningen gör sig påmind. 
Answer to: "Varför lär man sig aldrig? Dude "fucking jävla" Kemp har av al"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag garderade... men det hjälpt inte... dum i huvet är man... ingen pläderar mer än jag för att lira erik och stig... och vad gör jag??? jag tar bort stig h och eriks hästar.. och det är dom som är skillnaden mellan mina fem och sju rätt... fast det är inte denna sjuan jag fiskar efter.. man får välja sina hästar efter vad man fiskar efter...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 23:53:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
|