1
2
[ 3
]
|
|
Posted: 2008-09-13 11:00:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
Strykningen på QFL måste ju vara guld värd för western heikant eller?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 11:05:07
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, WESTERN HEIKANT
|
Det är ju så här att intervjuerna skiljer sig ganska mycket i olika tidningar och siter...det är därför jag prenumererar på Ronden, Guiden, ViTippa... + travnet...
I ena intervjun står det att det ska köras i spets och i andra att Åke stiger av i första kurvan, tar en kokt med bröd, satsar sen mot ledningen efter att ha puttat Kontio ur sulkyn....
Jag läser alla intervjuer och analyserar...sen sätter jag spikarna fel och torskar ändå.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 11:06:20
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, WESTERN HEIKANT
|
Joo....jag tror 1,5,6,12 får räcka då...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 11:40:09
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, WESTERN HEIKANT
|
RYAN TROT - Taktiken är klar på förhand
Han gjort väldigt fina lopp på slutet och jag tycker att han utvecklats många snäpp de senaste månaderna, han är numera lugn i loppen trots att man laddar från start. Han känns fortsatt bra i jobben och jag laddar för ledning. Jag vill dock helst inte köra där utan siktar på open stretch istället. Jag fräser iväg en bit från start för att Jorma ska komma ut och sedan släpper jag helst till hans häst. Ryan går barfota bak och med helstängt. Övernattning funkar bra, säger Åke Lindblom
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 11:43:41  RYAN TROT - Taktiken är klar på förhand
Han gjort väldigt fina lopp på slutet och jag tycker att han utvecklats många snäpp de senaste månaderna, han är numera lugn i loppen trots att man laddar från start. Han känns fortsatt bra i jobben och jag laddar för ledning. Jag vill dock helst inte köra där utan siktar på open stretch istället. Jag fräser iväg en bit från start för att Jorma ska komma ut och sedan släpper jag helst till hans häst. Ryan går barfota bak och med helstängt. Övernattning funkar bra, säger Åke Lindblom
Answer to: " RYAN TROT - Taktiken är klar på förhand
Han gjort väldigt fina l"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, BOB HOPE
|
åke är nöjd med en andraplats
|
|
Reply
|