1
2
[ 3
]
|
|
Posted: 2008-04-18 16:36:52  men är luddes häst,,,,,vet dock inte hur stor del ludde äger, men det är ganska mycket.
Han fick den inte till att fungera själv och skickade därför den till walmann......
Answer to: "men är luddes häst,,,,,vet dock inte hur stor del ludde äger, men det ä"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BAMBINO LAUNCHER
|
 men är luddes häst,,,,,vet dock inte hur stor del ludde äger, men det är ganska mycket.
Han fick den inte till att fungera själv och skickade därför den till walmann......
Okej, mer än vad jag vet. Låter förvisso rätt så komiskt då han nyss sålde ut sin andel i Going Kronos med anledningen "att han inte ska äga hästarna utan träna andras hästar". Varför ska Teramyl vara ett undantag, kan man undra.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-04-18 17:44:27
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
Skulle tro att ludde är sveriges näst största hästägare, efter Kari.......
Ganska säker på att ludde inte kommer att sälja ut sina andelar hos alla hästarna, kan bli ganska problematiskt.......
Att han har sålt sin del hos Going visste jag inte om? vart kommer den infon från? vet jag inte om jag ska tro på......
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-04-18 17:46:53  Skulle tro att ludde är sveriges näst största hästägare, efter Kari.......
Ganska säker på att ludde inte kommer att sälja ut sina andelar hos alla hästarna, kan bli ganska problematiskt.......
Att han har sålt sin del hos Going visste jag inte om? vart kommer den infon från? vet jag inte om jag ska tro på......
Answer to: "Skulle tro att ludde är sveriges näst största hästägare, efter Kari..."
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
V 3, VÄSTERBO TRAVELLER
|
Jag har läst att båda sakerna stämmer.. Både att han är med och äger Temanyl och att han har sålt sin andel i Going...
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-04-18 17:49:37  Skulle tro att ludde är sveriges näst största hästägare, efter Kari.......
Answer to: "Skulle tro att ludde är sveriges näst största hästägare, efter Kari..."
|
Forum posts: 5430
V 3, VÄSTERBO TRAVELLER
|
Det står på aftonbladet att han har sålt sin del i Going till Rune Andersson..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-18 17:50:19  Skulle tro att ludde är sveriges näst största hästägare, efter Kari.......
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BAMBINO LAUNCHER
|
jag har fått min Info från Ludde han själv
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-04-18 17:50:28  Skulle tro att ludde är sveriges näst största hästägare, efter Kari.......
|
Forum posts: 7100
V 4, LIAM DALIMO
|
Han har sagt det själv i ett antal intervjuer. Rune andersson som köpt. Grejen med dessa tränare är ju att allt är till salu till rätt pris då dom hellre säljer och köper nytt som dom kan sälja vidare sen än att ha kvar delar i hästarna. Ludde sa själv i en intervju att han köper hästar,ställer dom i ordning och säljer dyrare på samma sätt som folk handlar bilar och lackar om dom....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-18 18:19:13
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, TEMANYL
|
Dom rycker troligen skorna på Temanyl nu.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-19 10:53:29
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, VÄSTERBO TRAVELLER
|
Asterix Tooma spetsar?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-19 10:54:09
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, VÄSTERBO TRAVELLER
|
och släpper till västerbo traveller 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-19 10:55:21
|
Became a member:
Forum posts:
|
Västerbo ska ha visat sig riktigt snabb när ML testat rejält bakom bilen. Får nog överta, men frågan är vad det kostar...och vem han får på utsidan om sig ?
Kommer någon tidigt och pressar ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-19 12:37:25  Västerbo ska ha visat sig riktigt snabb när ML testat rejält bakom bilen. Får nog överta, men frågan är vad det kostar...och vem han får på utsidan om sig ?
Kommer någon tidigt och pressar ?
Answer to: "Västerbo ska ha visat sig riktigt snabb när ML testat rejält bakom bilen"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, VÄSTERBO TRAVELLER
|
Västerbo Traveller lätt bästa hästen enkel vinst.
|
|
Reply
|
|
Buck_Fush
|
Posted: 2008-04-19 14:56:18 Edited(1): 2008-04-19 14:57:24
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 566
|
Per Linderoth ska man inte snacka skit om, känner Per och har sett många lopp som han kört. Han har fina "körhänder" och kör sällan ett dåligt lopp.
Han är ju ung och behöver mer rutin men han är allmänt ansedd som en talang.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-19 15:43:09
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, HALF BREED
|
 Jag är sämst hade inte med 10 Elins Pride på 9 Hästar 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-04-19 15:45:44
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 3, VÄSTERBO TRAVELLER
|
Ja det var dåligt!  Själv lite småmallig över mitt två-hästarslås 3 & 10
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-04-19 15:48:28
Answer to: ":D Jag är sämst hade inte med 10 Elins Pride på 9 Hästar:D"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 3, VÄSTERBO TRAVELLER
|
Shit sånt kan få en att tappa sugen..
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2008-04-19 15:54:10
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
V 3, VÄSTERBO TRAVELLER
|
Vilken dag först Torvald och sen Elin, alla jag dömer ut vinner, som vanligt..
Jag snackar inte skit om Linderoth, kommer från Östersund och har sällan missat en travdag där så har sett honom mer än vad som är nyttigt och han är juh ingen stjärna i sulkyn direkt, men visst med åldern blir han nog bättre och bättre och sen flytten till Bergsåker så verkar det lossna mer och mer..
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|