1
2
[ 3
]
|
tommie
|
Posted: 2008-02-08 20:51:55
Answer to: ""
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Det var ju det som var problemet... Gift to europe hade ju inte galopperat utan det var torbjörn näslund som missade starten med 40 meter trots att det va auto!! Inte många kuskar som lyckas med det...  Du får ju tycka som du vill men jag tycker att han är jättedålig!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-08 20:54:02  Inte många som upptäckt Pysen Eme! Har gjort många starter från bakspår och ändå presterat bra tider och placeringar. Det är en riktig speedkula och har kapaciteten att speeda ner det här gänget vilken dag som helst. Han är dessutom väldigt stark också. Min kupongrensare !
Answer to: "Inte många som upptäckt Pysen Eme! Har gjort många starter från bakspå"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kommer kanske lite olägligt precis efter du lagt in det inlägget, men så här står det i aftonbladet. jag hade tänkt lägga upp citatet här för jag tyckte det var så roligt när jag läste det:
"att han ska vinna på v75 är met en trevlig tanke, säger bo"
men det är ju klart att han kan vinna. men visst är citatet kul... inte mycket till tro på hästakraken...

i intervjuerna i aftonbladet tycker jag dom här verkar gå till lopp med positiva vibbar:
1 Toulouse
4 Slam
7 power nap
9 alexis avant
11 hes a gangster
12 super mack grocer
med tank på procenten jämfört med vad som sägs i intervjuerna tycker jag att 4, 9 och 11 verkar värda att streckas. en bekant ville lyfta fram zachrisson, som han sa ofta har bra chans när han är med utanför hemmabanan. vill minnas att det var han som vann med paula logoj???... kan ha fel...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-08 21:04:23  Det var ju det som var problemet... Gift to europe hade ju inte galopperat utan det var torbjörn näslund som missade starten med 40 meter trots att det va auto!! Inte många kuskar som lyckas med det...  Du får ju tycka som du vill men jag tycker att han är jättedålig!
Answer to: "Det var ju det som var problemet... Gift to europe hade ju inte galopperat "
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, GUNNAR PALEMA
|
 Det var ju det som var problemet... Gift to europe hade ju inte galopperat utan det var torbjörn näslund som missade starten med 40 meter trots att det va auto!! Inte många kuskar som lyckas med det... Du får ju tycka som du vill men jag tycker att han är jättedålig!l
Haha, jag såg nu att vi diskuterade olika kuskar. Jag trodde ni hånade Torbjörn Jansson, mitt fel att jag inte läste på mig vilken kusk ni pratade om. Måste nog radera det inlägget innan jag skämmer ut mig själv.
Näslund är väl knappst förtjänt av de vackra orden som jag tillgav honom, däremot skulle jag inte kalla honom jättedålig.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-02-08 21:09:36   Det var ju det som var problemet... Gift to europe hade ju inte galopperat utan det var torbjörn näslund som missade starten med 40 meter trots att det va auto!! Inte många kuskar som lyckas med det... Du får ju tycka som du vill men jag tycker att han är jättedålig!l
Haha, jag såg nu att vi diskuterade olika kuskar. Jag trodde ni hånade Torbjörn Jansson, mitt fel att jag inte läste på mig vilken kusk ni pratade om. Måste nog radera det inlägget innan jag skämmer ut mig själv.
Näslund är väl knappst förtjänt av de vackra orden som jag tillgav honom, däremot skulle jag inte kalla honom jättedålig.
Answer to: "Det var ju det som var problemet... Gift to europe hade ju inte galo"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Jag tyckte det va lite konstigt.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-08 21:23:09
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nyckel: Rätt, angående Zackrisson styrning av Paula Logoj i mitten av december på v75
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-08 22:41:05
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, TOULOUSE
|
Att döma av Toulouse senaste starter har hästen vuxit en del sista tiden.
Det känns som att han är huvudet högre än dessa, starten är det problematiska, kan han svara upp ledningen borde väl samtliga få svårt att slå han.
Solklar spik för min del.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-08 23:36:07
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, TOULOUSE
|
Du gör rätt Plokko.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-09 10:53:51
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, HE'S A GANGSTER
|
Tror mycket på 11 He´s a gangster, lutfi låter väldigt uppåt. Tar dock med några till.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-09 13:15:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
Mja, 71% ?
Tar en rövare och väljer bort TOULOUSE här. Finns många som gillar distansen och gör bra tider och lopp, trots att flera förlorat mot just TOULOUSE. Har inte så mycket kulor denna vecka, så jag kör chanssystem.

|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-02-09 13:17:55  Mja, 71% ?
Tar en rövare och väljer bort TOULOUSE här. Finns många som gillar distansen och gör bra tider och lopp, trots att flera förlorat mot just TOULOUSE. Har inte så mycket kulor denna vecka, så jag kör chanssystem.

Answer to: "Mja, 71% ?
Tar en rövare och väljer bort TOULOUSE här. Finns många som"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 7, POWER NAP
|
Ser fin ut i värmningen.. Så jag tror inte det är det bästa du kan göra..
Lutar själv åt att spika trots att jag hela veckan trott på sjuan
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-10 12:57:30
|
Became a member:
Forum posts:
|