Timoko Tar sig till final ingen flopp
Nahar alltid ojämn inga konstigheter
Mosaique håller med om att det är en halvflopp
Nuncio 4åring som är 2a jag har inte trott ett skit på den men efter bra lopp tycker jag snarast chansen stigit.
Support galopp är alltid flopp men har i alla fall för mig inte känts aktuell.
Fast SÅ grym har han ju inte varit i de senaste starterna, går ju inte värdera loppen i USA då det är helt andra förhållanden och som vi brukar se är de prestationerna på hästarna "over there" oftast är lite överskattade
Barfota fram på Nuncio...de blir nog bra...kanske skulle slänga på skyggisar också..!Kör nu Peter när du fick spår 5...!! Tryck på av bara helvete på Örjan Sörjan...!!
Nä tycker ja inte..lite underpresterat bara...synd de...hästarna i första var rejält svaga idag...tyvärr..! Nahar i andra heatet hade samma tid som Royal...säger allt..!
Tja inte förvånnande för mig...Super Silje bara bäst...!! Ingen särskild drivning på Tekno...hade Björn kört den så..hade de blivit hårt mot Silje...!!
Ok...inget som ja såg tyvärr...! Skulle gärna vilja veta skobalansen i finalen....Nuncio skolöst runt om eller bara fram...? Bara o stryk...Adrian..! Johnny fint på de..de här tar du Johnny...!!
Snyggt Johnny Boy...kan ju vinna finalen i Elitloppet med rätt hjälp....tex. Peter trycker utav bara helvete på Örjan...! Bara att beklaga Peter...synd...om honom han gjorde ju loppet...barfotan ?
Nä de tror ja inte...Conrad är bäst !! Barfota fram på Nuncio...blir nog bra..fick ju ett "lätt" försök o han kan ju ha nytta av de i finalen...! Tog bort Al Dente...så de är bara hoppas på den då så ja slipper någon djävla 6:a...! Massor med galopper..den här trodde ja skulle fela...dåligt av mig..då gick ja av...! Eriks o Björns hade ja med...puh...den enes död blir den andres bröd..! 1 minut till start o Dumle springer fram till Tuomas..stick o brinn...!!! Enkelt för Örjan...Guldis i dödens..de var inget som oroade...! Bra av Sylvester...hade varit något o se...! Barfotan passade bra...varför körde man inte så sist för ?
Peter måste försöka...tycker så....Fredrik säg till Peter o försöka...du får kanske inte fler chanser..o Maven o Nuncio kan ju inte öppna o Jennifer kryper ner..!! Smäll på nu Peter...för fasen..!!
Hur gick det för er i dag? Själv fick man 6 sexor. Sprack på Royal Fighter. Lite småsurt såklart, men den var aldrig med på systemet, så man får vara nöjd ändå.
Nu blir det en spännande final! Tror på stenhårda Maven!
Hur gick det för er i dag? Själv fick man 6 sexor. Sprack på Royal Fighter. Lite småsurt såklart, men den var aldrig med på systemet, så man får vara nöjd ändå.
Nu blir det en spännande final! Tror på stenhårda Maven!