Kul att du började tro på Solvato efter mer info. Men du kunde tagit genvägen att lyssna på mig direkt. Eller vad är det du brukar säga? Vad ska man göra för att övertyga folk? Nej då skojar bara
Kul att du började tro på Solvato efter mer info. Men du kunde tagit genvägen att lyssna på mig direkt. Eller vad är det du brukar säga? Vad ska man göra för att övertyga folk? Nej då skojar bara
Försökte övertyga alla att inte spika Formula..tog lite på mig där..Solvato var mycket bra men de kunde ha slutat med galopp...mycket går på chans..men skolöst är ett lyft om de fungerar..! Hur gick de för dig i dag ?
Försökte övertyga alla att inte spika Formula..tog lite på mig där..Solvato var mycket bra men de kunde ha slutat med galopp...mycket går på chans..men skolöst är ett lyft om de fungerar..!
Försökte övertyga alla att inte spika Formula..tog lite på mig där..Solvato var mycket bra men de kunde ha slutat med galopp...mycket går på chans..men skolöst är ett lyft om de fungerar..! Hur gick de för dig i dag ?
Ingen dålig årsdebut..av Formula...men blåstes upp så in i skogen...proppen ur för Solvato som haft de motigt men visat fina speedresurser förut..o nu stämde de med barfotan trots farhågor..kollade också Dileva...o här vart de platt fall när hon mötte de tuffa grabbarna...bara o boka in betäckningen nu Redén...!