1
2
[ 3
]
|
NoShit
|
Posted: 2012-04-14 16:59:35
|
Became a member: 2008-12-23
Forum posts: 1500
|
Tack!
Som vanligt, ju mindre tid jag lägger ner desto bättre går det. Började med systemet vid 11-tiden.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-14 16:59:38  Banan banan... Folke...hästen är stor o tung.. 
Answer to: "Banan banan... Folke...hästen är stor o tung..;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
som sagt, amatörkusk (09.5 öppning på¨tung bana) och ett sto med dåligt psyke över 2140m(bevisat).
Hade inte vunnit oavsett, men ni kan ju tro vad ni vill......
Om man nu vet att hästen är så missgynnad av banan så tar man det LITEEEE lugnare från start.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-04-14 17:02:42  som sagt, amatörkusk (09.5 öppning på¨tung bana) och ett sto med dåligt psyke över 2140m(bevisat).
Hade inte vunnit oavsett, men ni kan ju tro vad ni vill......
Om man nu vet att hästen är så missgynnad av banan så tar man det LITEEEE lugnare från start.
Answer to: "som sagt, amatörkusk (09.5 öppning på¨tung bana) och et"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja körde inte tyvärr... 
|
|
Reply
|
|
NoShit
|
Posted: 2012-04-14 17:03:07
|
Became a member: 2008-12-23
Forum posts: 1500
|
Det jag faktiskt tog med mig efter att tittat ut genom fönstret var att titta på vilka som skulle kunna vinna bakifrån. Sedan håller jag med Travspanaren, jag räknas in bland amatörerna. Lite egna ideer men kanske hygglig på att sålla bland alla experttips som finns.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-04-14 17:05:17  Tack!
Som vanligt, ju mindre tid jag lägger ner desto bättre går det. Började med systemet vid 11-tiden.
Answer to: "Tack!
Som vanligt, ju mindre tid jag lägger ner desto bättre g&"
|
|
Ja ibland ska man bara göra så..mitt internet super trasslade o ja fick ta till tricks för att få igång de igen men lite fel på de vart de..Snyggt gjort än en gång !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-14 18:23:31
|
Became a member:
Forum posts:
|
Skit. Bytte spik sista halvtimmen från donttellmewhattodo till Rite Key.
Där gick jag miste om 250.000 (spelade V7). Istället fick jag 0 kr.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-04-14 20:17:54  Skit. Bytte spik sista halvtimmen från donttellmewhattodo till Rite Key.
Answer to: "Skit. Bytte spik sista halvtimmen från donttellmewhattodo till Rite K"
|
|
Det är inte roligt alls..hoppas du tål lite sympati..? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-14 20:48:59  Skit. Bytte spik sista halvtimmen från donttellmewhattodo till Rite Key.
Answer to: "Skit. Bytte spik sista halvtimmen från donttellmewhattodo till Rite K"
|
Became a member:
Forum posts:
|
värst vad många som prommade för rite key........underlig idée kan jag tycka....
Men tycker lite synd om dig då du vart inne på lennartsson i sista nästan hela veckan........Däremot är det säkerligen inte sista gången du tabbar dig, händer oftare än man vill tro
Själv blev det helt fel för mig denna omgången med en spik som galopperar som klar och målfotoslagen credit fayline. Thats life  , inte första och absolut inte sista gången.
Lycka till nästa gång speltorsk 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-15 08:54:39  värst vad många som prommade för rite key........underlig idée kan jag tycka....
Men tycker lite synd om dig då du vart inne på lennartsson i sista nästan hela veckan........Däremot är det säkerligen inte sista gången du tabbar dig, händer oftare än man vill tro
Själv blev det helt fel för mig denna omgången med en spik som galopperar som klar och målfotoslagen credit fayline. Thats life  , inte första och absolut inte sista gången.
Lycka till nästa gång speltorsk 
Answer to: "värst vad många som prommade för rite key........und"
|
Became a member:
Forum posts:
|
så här i efterhand känns det ju mindre klokt att spika rite. Klassisk sista minuten grej när det är mkt positivt på en häst. Stallskrik. Ny regi. Bra i värmning, lättas första gången. Spetschans. Skrällstreckad.
Men men. Sp är det ju. Nästa gång går det åt rätt håll istället. Tycker fortfarande att det är rätt att basera besluten på sådan info. Oftare det blir rätt än fel.
Tack iaf och lycka till själv!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-15 08:55:23  Det är inte roligt alls..hoppas du tål lite sympati..? 
Answer to: "Det är inte roligt alls..hoppas du tål lite sympati..?:S"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jodå. Det gör jag. Tack! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-15 11:20:21 Edited(1): 2012-04-15 11:20:50  så här i efterhand känns det ju mindre klokt att spika rite. Klassisk sista minuten grej när det är mkt positivt på en häst. Stallskrik. Ny regi. Bra i värmning, lättas första gången. Spetschans. Skrällstreckad.
Men men. Sp är det ju. Nästa gång går det åt rätt håll istället. Tycker fortfarande att det är rätt att basera besluten på sådan info. Oftare det blir rätt än fel.
Tack iaf och lycka till själv!
Answer to: "så här i efterhand känns det ju mindre klokt att spika rite"
|
Became a member:
Forum posts:
|
sedan kan man vända på det och säga att hästen inte gjort ett bra lopp på ganska länge, inte ens ett vettigt lopp vill jag säga och sedan komma ut på v75......... Bergh hade ju inte ens sett hästen i träning på 3 veckor! när jag hörde det så tog jag nästan bort hästen från systemet. Stod väl skrivet att erik skulle spetsa och släppa till lennartsson också....
Nästa gång kanske....
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|