1
2
[ 3
]
|
ddmannen
|
Posted: 2012-01-22 17:21:09 Edited(1): 2012-01-22 17:29:08  det meningslösa med deras låtsas-nedräknare är ju att den ibland visar tex "7,5 kvarvarande system". hur ser ett halvt system ut? vad är det för ett halvt system som har chans på sju rätt?
jag skulle gärna se vad som föregår bakom kulisserna, tex på atg:s: "kupong-dator-kontor". minns tex strykningen i sista avd för några år sen... kusken som strök sin häst hade varit spikad i en tidigare avd på det enda vinnande systemet. och det kom så vitt jag minns aldrig nån officiell förklaring till strykningen. mannen som "satte" sjuan hade inte ens med den vinnande hästen på systemet, utan fick in den tack vare att den kusk han spikat i avd 2 (tror jag) oförklarligt strök sin häst i avd 7 precis innan start...
osar katt om travsport...
Answer to: "det meningslösa med deras låtsas-nedräknare är ju att "
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
V 3, TRULY DEVOTED
|
varje V7 system räknas som 2,5 , sen kan man ett system som är inlämnat i ett annat land ha ett annat värde än 1 beroende på valutaskillnader.
7 rättspotten divideras med det du kalla "hittepåsiffror" för att det ska visa korrekt värde för ett normal system.
Jag förstår inte vad du tycker är så konstigt med systemnedräknaren.
Dujurha beskriver det som de bruka kalla spelsäkerhet , tror de ändrade så att värden över 200k inte visas efter misstanke om det du beskrev , men det vet säkert ni om.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-01-22 21:33:46  det meningslösa med deras låtsas-nedräknare är ju att den ibland visar tex "7,5 kvarvarande system". hur ser ett halvt system ut? vad är det för ett halvt system som har chans på sju rätt?
jag skulle gärna se vad som föregår bakom kulisserna, tex på atg:s: "kupong-dator-kontor". minns tex strykningen i sista avd för några år sen... kusken som strök sin häst hade varit spikad i en tidigare avd på det enda vinnande systemet. och det kom så vitt jag minns aldrig nån officiell förklaring till strykningen. mannen som "satte" sjuan hade inte ens med den vinnande hästen på systemet, utan fick in den tack vare att den kusk han spikat i avd 2 (tror jag) oförklarligt strök sin häst i avd 7 precis innan start...
osar katt om travsport...
Answer to: "det meningslösa med deras låtsas-nedräknare är ju att "
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja visst gör de det..minns mycket väl för något år sedan Leffa trätoffla som körde i sista mot en av favoriterna o de var miljonutdelning på gång..fick säkert några långschalar för besväret.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-01-24 19:24:41  varje V7 system räknas som 2,5 , sen kan man ett system som är inlämnat i ett annat land ha ett annat värde än 1 beroende på valutaskillnader.
7 rättspotten divideras med det du kalla "hittepåsiffror" för att det ska visa korrekt värde för ett normal system.
Jag förstår inte vad du tycker är så konstigt med systemnedräknaren.
Dujurha beskriver det som de bruka kalla spelsäkerhet , tror de ändrade så att värden över 200k inte visas efter misstanke om det du beskrev , men det vet säkert ni om.
Answer to: "varje V7 system räknas som 2,5 , sen kan man ett system som är in"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hur kan det vara skillnader i valuta? dags att lira från uk, eller vad?
ang illegal bets så vet jag att en av de större kuskarna/tränarna skickade en mycket nära anhörig att spela åt honom eftersom han inte själv får göra bets.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-01-25 07:07:12  hur kan det vara skillnader i valuta? dags att lira från uk, eller vad?
ang illegal bets så vet jag att en av de större kuskarna/tränarna skickade en mycket nära anhörig att spela åt honom eftersom han inte själv får göra bets.
Answer to: "hur kan det vara skillnader i valuta? dags att lira från uk, eller va"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Inte solklart med räkningen av systemen eftersom rena V7 blandas med V75 ! Blir då de här "halvorna" dvs. 2,5 med 1,0 systemen..valutorna skiter ja glatt i ! Att systemet med skicka spel med bekanta o anhöriga finns..har funnits så länge ja varit med..mindre tränare kunde på måndagen efter de ha gått dåligt gå runt o sälja grejor..man har ju tagit några tränare som spelat på egna konton..så nu har väl "alla" lärt sig !!! 
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|