1
2
[ 3
]
4
5
6
7
|
|
Posted: 2011-06-03 19:50:15  Tänker hela tiden att jag ska gardera här, men tanken att Wellino bara vinner återkommer hela tiden, måste nog fan spika den, inte ofta jag får sån feeling för nån häst.
Answer to: "Tänker hela tiden att jag ska gardera här, men tanken att Wellino"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, SEBASTIAN K.
|
tanken är bättre än känslan.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-03 20:22:26  tanken är bättre än känslan.. 
Answer to: "tanken är bättre än känslan..:)"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja till 90 % ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-04 00:06:29
|
Became a member:
Forum posts:
S 8, ORACLE
|
kan vara så att jag fått Melanderfeber denna veckan, men den SERIÖSE tar med 8 Oracle
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-04 00:26:35  kan vara så att jag fått Melanderfeber denna veckan, men den SERIÖSE tar med 8 Oracle
Answer to: "kan vara så att jag fått Melanderfeber denna veckan, men den SE"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, FRILLAN FILIOKUS
S 1, G.H.NEMO
|
ja. Nu har du feber. Den e bara uppsnackad.
Vinner inte.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-04 01:04:44
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, SEBASTIAN K.
|
travspanarn, lägg ner nu... 
men tur jag har vett att inte lyssna på dig här 
Sebastian K, tack o godnatt!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-04 01:06:59 Edited(1): 2011-06-04 01:09:09  travspanarn, lägg ner nu... 
men tur jag har vett att inte lyssna på dig här 
Sebastian K, tack o godnatt!
Answer to: "travspanarn, lägg ner nu...:)
men tur jag har vett att inte lyssna p&"
|
Became a member:
Forum posts:
S 8, ORACLE
|
bara en dåre är dum nog att ignorera det jag skriver, straffar sig alltid i längden
såga mina tips på 5% värsta jag varit med om, därför ni aldrig heller sitter kvar och har chans på att vara ensam på 7an  Oracle till spest å brisar undan? definitivt större chans än 5%..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-04 01:16:41 Edited(1): 2011-06-04 01:17:16  bara en dåre är dum nog att ignorera det jag skriver, straffar sig alltid i längden 
Answer to: "bara en dåre är dum nog att ignorera det jag skriver, straffar s"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, SEBASTIAN K.
|
ärligt talat, tror du oracle tar spets? seriös?
du behöver komma till min travskola ser jag. =)
vad tror du ludde har sagt till daniel olsson?
gå lägg dig ner nu och sov lite. jag hoppas du vaknar upp med bättre ideer imorgon. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-04 01:20:35  ärligt talat, tror du oracle tar spets? seriös?
du behöver komma till min travskola ser jag. =)
vad tror du ludde har sagt till daniel olsson?
gå lägg dig ner nu och sov lite. jag hoppas du vaknar upp med bättre ideer imorgon. 
Answer to: "ärligt talat, tror du oracle tar spets? seriös?
du behöver "
|
Became a member:
Forum posts:
S 8, ORACLE
|
säger det igen, bara en dåre ignorerar min visdom
har du fått en 5% av mig när det är jackpottider, då tar du med den
Oracle är bra nog att vinna oavsett spets eller inte i grunden.
Vad tror du tränaren sagt till kenneth haugstad..ta spets om du kan? betyder det något då eller?
en felfri oracle är före Red hot i mål, hör av dig efter loppet och säg att jag hade rätt, igen 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-04 01:31:15  säger det igen, bara en dåre ignorerar min visdom
har du fått en 5% av mig när det är jackpottider, då tar du med den
Oracle är bra nog att vinna oavsett spets eller inte i grunden.
Vad tror du tränaren sagt till kenneth haugstad..ta spets om du kan? betyder det något då eller?
en felfri oracle är före Red hot i mål, hör av dig efter loppet och säg att jag hade rätt, igen 
Answer to: "säger det igen, bara en dåre ignorerar min visdom;)
har du f&"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, SEBASTIAN K.
|
jag får väl vara en dåre då..
finns bättre skrällar, du kan få en av mig. Wiss time to go, varsegod. Oracle vinner inte ens från spets här.
rätt igen? haha, hur många plus har jag på dig dem gångerna vi haft olika vinnare/åsikter?
förressten, menar du att frillan har något med spetsstriden att göra?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-04 01:36:30 Edited(1): 2011-06-04 01:38:38  jag får väl vara en dåre då..
finns bättre skrällar, du kan få en av mig. Wiss time to go, varsegod. Oracle vinner inte ens från spets här.
rätt igen? haha, hur många plus har jag på dig dem gångerna vi haft olika vinnare/åsikter?
förressten, menar du att frillan har något med spetsstriden att göra?
Answer to: "jag får väl vara en dåre då..
finns bättre s"
|
Became a member:
Forum posts:
S 8, ORACLE
|
finsn många dårar, så du kan säkert lätt slinka in å gömma dig i högen
jo jag hade med wiss time senast, så har koll på den, ser det dock som smått orealistiskt den vinner igen.
Oracle är bättre än sebastiasn K i grunden, så mkt vet jag, är Oracle i form så kan du drömma om spöken om du tror sebastian är före i mål
Jag menar att bara för att en tränare ger order om något betyder det inte att det blir så.
sa som sagt den SERIÖSE, men möjligt du inte lirar v75 så seriöst
speciellt inte n'r det är jackpott  ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-04 01:51:44  finsn många dårar, så du kan säkert lätt slinka in å gömma dig i högen
jo jag hade med wiss time senast, så har koll på den, ser det dock som smått orealistiskt den vinner igen.
Oracle är bättre än sebastiasn K i grunden, så mkt vet jag, är Oracle i form så kan du drömma om spöken om du tror sebastian är före i mål
Jag menar att bara för att en tränare ger order om något betyder det inte att det blir så.
Answer to: "finsn många dårar, så du kan säkert lätt slinka"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, SEBASTIAN K.
|
jag är väldigt seriös, inga onödiga streck... Oracle har stannat i utvecklingen.... så mycket kan jag säga, men nu har jag hjälpt dig för mycket...
spelar alltid för att vinna stort, som sagt. finns bättre drag än oracle.... mycket bättre. 
jag tävlar inte med dig om vem som är den bättre av oss men du är slagen igen i H2H... Sebastian K är före Oracle 9ggr av tio här. enda man kan spela oracle på är plats, men då ska man ha tur. han kan komma trea.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-04 01:57:12  jag är väldigt seriös, inga onödiga streck... Oracle har stannat i utvecklingen.... så mycket kan jag säga, men nu har jag hjälpt dig för mycket...
spelar alltid för att vinna stort, som sagt. finns bättre drag än oracle.... mycket bättre. 
jag tävlar inte med dig om vem som är den bättre av oss men du är slagen igen i H2H... Sebastian K är före Oracle 9ggr av tio här. enda man kan spela oracle på är plats, men då ska man ha tur. han kan komma trea.
Answer to: "jag är väldigt seriös, inga onödiga streck... Oracle ha"
|
Became a member:
Forum posts:
S 8, ORACLE
|
sitter melander i spets när de komemr upp till 500m så skulle inte jag vara speciellt nöjd om jag inte hade med hästen, så mkt kan jag säga  sedan får du göra som du vill 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-04 02:10:19  sitter melander i spets när de komemr upp till 500m så skulle inte jag vara speciellt nöjd om jag inte hade med hästen, så mkt kan jag säga  sedan får du göra som du vill 
Answer to: "sitter melander i spets när de komemr upp till 500m så skulle in"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, SEBASTIAN K.
|
va skönt att jag får göra som jag vill =)
jag är inte ett dugg orolig där. om du ser min bild och vilken häst det är så är det en melander häst. har koll på hans hästar och oracle sitter aldrig i spets här.
Och om om om om han skulle så vet jag att han inte vinner... men strecka den du... du har tydligen fått melander sjukan du  han vinner dock bara med utility bus
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-04 03:34:22  va skönt att jag får göra som jag vill =)
jag är inte ett dugg orolig där. om du ser min bild och vilken häst det är så är det en melander häst. har koll på hans hästar och oracle sitter aldrig i spets här.
Och om om om om han skulle så vet jag att han inte vinner... men strecka den du... du har tydligen fått melander sjukan du  han vinner dock bara med utility bus
Answer to: "va skönt att jag får göra som jag vill =)
jag är inte"
|
Became a member:
Forum posts:
S 8, ORACLE
|
säger inte att oracle vinner, men ska med på alla seriösa kuponger, främst pga att han har en hyffsad chans om inte gallar+ streckvärdet, hade han varit 1a lr 2a sist, vilket han hade varit med stor sannolikhet om han inte gallat, hade han varit streckad lika mycket som favoriten är, nu 5% istället. så lite skiljer det, men visst, låt mig bli ensam vinnare då! 
|
|
Reply
|
|
filipandersson
|
Posted: 2011-06-04 09:21:37  säger inte att oracle vinner, men ska med på alla seriösa kuponger, främst pga att han har en hyffsad chans om inte gallar+ streckvärdet, hade han varit 1a lr 2a sist, vilket han hade varit med stor sannolikhet om han inte gallat, hade han varit streckad lika mycket som favoriten är, nu 5% istället. så lite skiljer det, men visst, låt mig bli ensam vinnare då! 
Answer to: "säger inte att oracle vinner, men ska med på alla seriösa k"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 803
|
måste lägga mig i denna diskussion lite, travspanarn jag respekterar dig verkligen, men seriöst? tycker du att oracle har bättre kapacitet än sebastian k.? sebastian är väll en av de speedigaste hästarna vi har i landet och startsnabb (oftast), enda svagheten att han helst vill går i rygg, men det har ju inte direkt med kapaciteten utan med skallen att göra
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-04 10:43:07  säger inte att oracle vinner, men ska med på alla seriösa kuponger, främst pga att han har en hyffsad chans om inte gallar+ streckvärdet, hade han varit 1a lr 2a sist, vilket han hade varit med stor sannolikhet om han inte gallat, hade han varit streckad lika mycket som favoriten är, nu 5% istället. så lite skiljer det, men visst, låt mig bli ensam vinnare då! 
Answer to: "säger inte att oracle vinner, men ska med på alla seriösa k"
|
|
Oracle såg inte bra ut o var inte med på någon kupong hos mig !! Hästen visar tydligt när han är okej !! Hästögat Spanis !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-04 10:45:24
|
|
Vi ska nog titta längre in på vingen.. om inte Ludde får för sig att han kör världsmästaren o spräcker alla kalkyler genom att kasta sig på direkt.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-04 10:47:41  kan vara så att jag fått Melanderfeber denna veckan, men den SERIÖSE tar med 8 Oracle
Answer to: "kan vara så att jag fått Melanderfeber denna veckan, men den SE"
|
|
Varit i djungeln på sista tiden ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-04 11:56:33
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, WELLINO BOKO
|
Oracle trivs inte barfota, anledningen till att det sket sig senast, nu går han med skor igen, däremot har jag sett för lite av han för att säga att han är bättre än Sebastian, tycker ingen av dom är en elit häst i dagsläget.
Det här är det enda loppet jag har problem med just nu, jag ska ha 3 stycken men kan fan inte bestämma mig, just nu har jag 2,7,11, Det är 1 och 12 som jag funderar på
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-04 12:12:46 Edited(1): 2011-06-04 12:15:00  måste lägga mig i denna diskussion lite, travspanarn jag respekterar dig verkligen, men seriöst? tycker du att oracle har bättre kapacitet än sebastian k.? sebastian är väll en av de speedigaste hästarna vi har i landet och startsnabb (oftast), enda svagheten att han helst vill går i rygg, men det har ju inte direkt med kapaciteten utan med skallen att göra
Answer to: "måste lägga mig i denna diskussion lite, travspanarn jag respekt"
|
Became a member:
Forum posts:
S 8, ORACLE
|
jag är ganska säker på att Oracle har minst lika bra kapacitet som sebastian K innerst inne, dock så har Sebastian bättre dokumenterad form så kan förstå att den är mer streckad.
Men Kommer Melander till spets så tar inte sebastian in några 25m på honom.
nu är han 3%, helt given alltså. går inte att inte plocka med.
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
6