1
2
[ 3
]
4
|
|
Posted: 2011-05-25 14:20:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, CABALLION
|
Ludde har nog filat på den balansen en hel del, och jag tyckte Elliott började sköta sig på slutet innan uppehållet, var väl en murphybländare som hjälpte till en del?
Jobbigt det här, jag tror ju att Caballion bara vinner, men jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt att sitta med spik i sista, för man vet ju aldrig vad som händer. Men jag tycker det var svårfunnet med spikar den här gången, då e frågan om man ska gardera Mathilde eller Caballion? svårt
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-25 14:43:13  Ludde har nog filat på den balansen en hel del, och jag tyckte Elliott började sköta sig på slutet innan uppehållet, var väl en murphybländare som hjälpte till en del?
Jobbigt det här, jag tror ju att Caballion bara vinner, men jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt att sitta med spik i sista, för man vet ju aldrig vad som händer. Men jag tycker det var svårfunnet med spikar den här gången, då e frågan om man ska gardera Mathilde eller Caballion? svårt
Answer to: "Ludde har nog filat på den balansen en hel del, och jag tyckte Elliot"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Tja Ludde filar o Stigh har "vältränat" till årsdebuten...fan va trött ja blir på "trixarna" ! Kan dom inte visa upp hästen i något annat lopp med balansen eller att vinterträningen har funkat ? Märker du den obotliga optimismen i traveriet ?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-25 14:46:18
|
|
Ser Mathilde bra ut så är det en bra spik o jag tror även Caballion är en bra spik !! Men jag tar inte gift på detta som du förstår ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-26 17:55:56
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, YELLOW EDEN
|
Strykningsrisk på 3 Cash is Fun Zazz! Beslut tas på fredag.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-05-26 17:59:51 Edited(1): 2011-05-26 18:00:27  Strykningsrisk på 3 Cash is Fun Zazz! Beslut tas på fredag.
Answer to: "Strykningsrisk på 3 Cash is Fun Zazz! Beslut tas på fredag."
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 8, ELIOTT HALL
|
Jo såg det.. trist.. Har aldrig tidigare utropat en Harpersvinnare i så god tid som jag gjorde med Cash..
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-26 18:24:29  Jo såg det.. trist.. Har aldrig tidigare utropat en Harpersvinnare i så god tid som jag gjorde med Cash..
Answer to: "Jo såg det.. trist.. Har aldrig tidigare utropat en Harpersvinnare i "
|
|
Du ska nog va glad över de när du får se loppet.. 
|
|
Reply
|
|
filipandersson
|
Posted: 2011-05-26 18:34:54
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 803
|
jag hoppas verkligen inte cash blir struken, inte för att jag trodde på honom utan att oddsen på de andra hästarna kommer bli sämre nu :P
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-26 18:40:54
|
Became a member:
Forum posts:
|
Främsta motbudet borta. Caballion blir bara klarare och klarare... Men kör ju med huvet under armen såna här dagar. Tror han gungade med 7 av 8 förra Elitloppsdagen när jag var där. Överforcerar nåt fruktansvärt när det blir lite tryck på läktaren.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-26 21:12:56
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om Cash stryks är frågan vem som är först fram att överta ledningen då ingen på start kommer att vilja köra där. Är Caballion först fram tror jag loppet är över, men jag tror att Yellow Eden kan hinna före från springspåret. I så fall kan det vara vingelrisk för Caballion, blir det ibland när F.B. Larsson kör.
Quarcio Du Chene var riktigt bra senast och jag tror han kommer vara ännu bättre på Lördag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-26 22:49:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
Är rätt övertygad om att caballion kan plocka ner yellow eden från dödens i den form han har för dagen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-26 22:55:13  Är rätt övertygad om att caballion kan plocka ner yellow eden från dödens i den form han har för dagen.
Answer to: "Är rätt övertygad om att caballion kan plocka ner yellow ede"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tvivlar jag inte heller på, men jag är inte lika säker han håller undan för Quarcio Du Chene om han tvingas gå i dödens.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-27 07:30:44
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, ELIOTT HALL
S 7, CABALLION
|
3,7,8,9,15
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-27 07:44:31  Tvivlar jag inte heller på, men jag är inte lika säker han håller undan för Quarcio Du Chene om han tvingas gå i dödens.
Answer to: "Tvivlar jag inte heller på, men jag är inte lika säker han "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Quarcio är slut. Ultratalangen som aldrig blommade ut. Varför tror du det sket sig mellan Goop och hockeyägarna...?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-27 10:39:05
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, CABALLION
|
Hoppas på att Quarcio hoppar, ska gå emot min egen filosofi den här gången och spika i sista, caballion givetvis, fast vi får se hur strecken lägger sig och vad farsan tycker
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-27 13:27:19  Quarcio är slut. Ultratalangen som aldrig blommade ut. Varför tror du det sket sig mellan Goop och hockeyägarna...?
Answer to: "Quarcio är slut. Ultratalangen som aldrig blommade ut. Varför tro"
|
|
Tja de måste nog köra försiktigare med honom i fortsättningen... nu har dom gjort så i några starter o de kan nog inte ropa Hej än o de någonsin kan de.. men hästen kan ju tjäna pengar ändå utan att man drar för mycket i honom... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-27 15:33:35
|
|
Tycker väl att de andra kuskarna "vet" vem Caballion är så han lär väl släppas till spetsen direkt här !! 
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2011-05-27 17:28:35
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
V 15, QUARCIO DU CHENE
|
Caballion var förvånansvärt bra senast och bör ha bra chans här. Men min avsky mot Fredrik B Larsson är för stor för att spika honom. Samtidigt är min kärlek till Quarcio du Chene för stor för att ta bort honom.
Dessutom var Quarcios senaste lopp ett steg i rätt riktning, ännu bättre nu?
Det jag vill komma fram till är att Caballion är motiverad favorit men han kommer få kämpa för att slå Quarcio. Övriga är bara statister.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-27 18:13:05
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ruskigt synd att en av mina favvohästar Cash Is Fun Zaz blev struken här, redan sedan jag såg monsterloppet av honom den 7 Augusti ifjol så hade jag sett fram mot de här.. fan! nu tror jag istället mycket på den oprövade fransosen numero 13 men defenitivt ingen spik. Quarcio Du Chene lär också va med och kriga om det även Caballion så bra han var senast. Eliott Hall är ett lite oprövat kort då vi inte har sett honom på en riktig sommarbana, pass upp på den!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-27 18:54:27
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, CABALLION
|
Tror att Caballion är bästa spiken. Bra form, och bra chans till att få ta över täten. Kommer blie en hel del galopper och trafik bakom, så dom andra får det nog svårt tror jag. Yellow eden känns som första motbudet, startsnabb och bra spår.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-27 23:46:48  Quarcio är slut. Ultratalangen som aldrig blommade ut. Varför tror du det sket sig mellan Goop och hockeyägarna...?
Answer to: "Quarcio är slut. Ultratalangen som aldrig blommade ut. Varför tro"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kan inte hjälpa det men jag gillar verkligen den hästen , han har så mycket att bevisa .
Men jag är övertygad att han kan bara psyket är med honom ( vilket det sällan / aldrig är ).
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
|