1
2
[ 3
]
4
|
|
Posted: 2011-02-11 12:01:37
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, ELIOTT HALL
|
Elliot har "endast" galopperat i 2 av 7 starter från spår två, vilket är klart under hans snitt. Ruskigt rolig spik?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-11 12:08:44
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, I'M ALONE FACE
|
eliott måste med.
"Han var inte som bäst senast och fick efter den starten en träningsperiod här hemma. Det har slagit väl ut och han är riktigt fin igen. Läget nu bör passa honom bra" Min känsla säger att det inte blir någon galopp den här gången, men det vet man ju aldrig, åker med på min lapp iaf.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-11 12:22:51  Elliot har "endast" galopperat i 2 av 7 starter från spår två, vilket är klart under hans snitt. Ruskigt rolig spik?
Answer to: "Elliot har "endast" galopperat i 2 av 7 starter från sp&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men nu ljuger du
Är ju knappast relevant att han gått felfritt från spår 2 i volt när det nu är auto........
Sedan är det i regel inte i starten han galopperat, utan i loppet.........han har haft spår 2+3 hos ludde 3ggr och 2 av loppen har han galopperat i starten. Det loppet han gick felfritt i var låg klass och ludde tog i princip en safety start och trots det såg han osäker ut i travet.
Men det är väl inte omöjligt att ludde tar upp direkt och inte kör 1 meter i starten för att få iväg han felfritt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-11 13:31:10  Men nu ljuger du
Är ju knappast relevant att han gått felfritt från spår 2 i volt när det nu är auto........
Sedan är det i regel inte i starten han galopperat, utan i loppet.........han har haft spår 2+3 hos ludde 3ggr och 2 av loppen har han galopperat i starten. Det loppet han gick felfritt i var låg klass och ludde tog i princip en safety start och trots det såg han osäker ut i travet.
Men det är väl inte omöjligt att ludde tar upp direkt och inte kör 1 meter i starten för att få iväg han felfritt.
Answer to: "Men nu ljuger du :)
Är ju knappast relevant att han gått felf"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, ELIOTT HALL
|
Såg det nu, använde mig av voltstart.se för statistiken och tänkte inte på att de mixar auto och volt där. Miss av mig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-11 14:08:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det räcker med 3 hästar. 6,7 och 10. Dem är helt enkelt för bra.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-02-11 14:12:46
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Luddes känns för osnabb för det här loppet i alla fall just nu.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-11 14:57:26  Luddes känns för osnabb för det här loppet i alla fall just nu.. 
Answer to: "Luddes känns för osnabb för det här loppet i alla fall "
|
Became a member:
Forum posts:
|
är troligen snabbast i detta loppet. Problematiken är snarare att han är för osäker och kommer att få springa längre än alla andra
Om Elliot hall inte haft problem med sina dumheter så hade han säkerligen sprungit 1.11 tider över 1640m 7 dagar i veckan. Har ju visat upp ruggiga fartresurser i en del lopp........
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-02-11 16:19:23  är troligen snabbast i detta loppet. Problematiken är snarare att han är för osäker och kommer att få springa längre än alla andra
Om Elliot hall inte haft problem med sina dumheter så hade han säkerligen sprungit 1.11 tider över 1640m 7 dagar i veckan. Har ju visat upp ruggiga fartresurser i en del lopp........
Answer to: "är troligen snabbast i detta loppet. Problematiken är snarare att"
|
|
Tycker ja har sett en del trötthets galopper också... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-11 17:09:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
Beretta Avanti har större fartresurser än Eliott Hall 7 dagar i veckan
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-11 17:13:37
|
Became a member:
Forum posts:
|
1 procent på Connery är "bästa pris kompis".
Målfoto med ryggar och streckmässigt första häst efter Avanti.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-11 18:59:22  Beretta Avanti har större fartresurser än Eliott Hall 7 dagar i veckan
Answer to: "Beretta Avanti har större fartresurser än Eliott Hall 7 dagar i v"
|
Became a member:
Forum posts:
|
i 500 meter japp, tveklöst. Men sedan är det tvärnit, så har det varit i princip alla starterna hos svanstedt. Elliott hall kan hålla högt tempo under lång tid............
Kan bli riktigt bra när/om han hanterar sitt temperament bättre.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-11 22:32:24  i 500 meter japp, tveklöst. Men sedan är det tvärnit, så har det varit i princip alla starterna hos svanstedt. Elliott hall kan hålla högt tempo under lång tid............
Answer to: "i 500 meter japp, tveklöst. Men sedan är det tvärnit, s&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, CONNERY
S 3, I'M ALONE FACE
|
Pratar du om hästen eller Ludde nu? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-12 11:11:05
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, I'M ALONE FACE
|
Beretta följer inte med på min lapp den här gången, Missgynnas väl av banan också?
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2011-02-12 11:49:18  har man en sådan häst som har Åke har, får man spetsen oavsett om man inte vill ta den lr ej.
Finns ingen som svarar, men Åke har inga planer på det, han kör sista 700, då är det slut sedan
Answer to: "har man en sådan häst som har Åke har, får man spets"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 5, DELVIN GOLD
S 5, DELVIN GOLD
|
Jo det finns en som alltid kör mot åke oavsett och han svarar, det lovar jag...Björn Goop
 har man en sådan häst som har Åke har, får man spetsen oavsett om man inte vill ta den lr ej. Finns ingen som svarar, men Åke har inga planer på det, han kör sista 700, då är det slut sedan
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2011-02-12 11:52:26
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 5, DELVIN GOLD
S 5, DELVIN GOLD
|
Sen tror jag även Per Nordström om han skulle pricka starten rätt så är även han en som ofta svarar, speciellt med Delvin Gold som nästan bara går i ledningen och blir 25m bättre då o växer en klass....väldigt hög spetsseger procent.
Även snabb ut om det går att ladda....men det är 50/50. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-12 12:04:05
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BAHT LAUNCHER
|
10 raka vinster är ingen slump
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-12 13:22:16
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, JEALOUS BROLINE
S 10, JEALOUS BROLINE
|
Att det tog så lång tid för mig att lösa loppen är ju en skam.
3an flyger ju till spets, Jealous Broline följer i rygg och får överta, sedan är loppet över !
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-02-12 13:26:02  Att det tog så lång tid för mig att lösa loppen är ju en skam.
3an flyger ju till spets, Jealous Broline följer i rygg och får överta, sedan är loppet över !
Answer to: "Att det tog så lång tid för mig att lösa loppen ä"
|
|
Jaha.. lång tid ? Ta lite mer tid du ! 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-02-12 13:27:24  Att det tog så lång tid för mig att lösa loppen är ju en skam.
Answer to: "Att det tog så lång tid för mig att lösa loppen ä"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
Ledsen, Jorma släpper ingen förbi sig om han når spets 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-02-12 13:44:34
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
Tror inte att Jorma kan svara ut Björn när denne gungar igång Baht Launcher. Svårt att se att någon annan än Jealous Broline eller möjligtvis Beretta Avanti med perfekt resa ska kunna hota honom från spets. Blir nog inte så hög utdelning idag..
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
|